וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך לישראלי בתאילנד 2024: האיים והמלונות שאתם לא מכירים

נדב מנחם ציוני

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 11:01

טסים לתאילנד ושוב נופשים בקוסמוי, קופנגן, או בבנגקוק? אולי מספיק? ביקשנו המלצות מהישראלי שחי בתאילנד ועובד בלהמליץ לישראלים על האיים, החופים, המלונות והאטרקציות החדשות שאתם פחות מכירים. תאילנד מתחת לרדאר

מלון סומרסט פטאיה, תאילנד/צילום: אתר מלון Somerset Pattaya

תאילנד היא תמיד יעד שהישראלים אוהבים. לא רק בפסח, אלא בכל חופשה, עונה או חג. אז האם אתם טסים שוב לקוסמוי או קופנגן? או קונים שוב בטוקיו סנטר בבנגקוק?

אז ביקשנו מנדב מנחם ציוני, מומחה תאילנד ומנהל מכירות ושיווק ב"מרכז למטייל תאילנד", לקבל את כל העדכונים הכי חשובים בנוגע ליעדים, מלונות ואטרקציות חדשות שנפתחו השנה במדינת האיים. הנה המקומות שהתיירים פחות מכירים ומספקים חוויה לא פחות כיפית. אזהרה: יתכן ותהיו שם לבדכם...

עוד על תאילנד:
לא רק שופינג: חמישה דברים שחייבים לראות בבנגקוק
מספיק עם קו-פנגאן: מדריך האיים הלא מוכרים של תאילנד
עם כל הכבוד לבטן-גב, הנה תאילנד שלא הכרתם

יעד 1: הואה אין (Hua Hin)

הגעה קלה ונוחה בכשלוש שעות נסיעה מבנגקוק. הואה אין (Hua Hin) היא עיירת הנופש המציעה ריזורטים מפנקים על הים לזוגות ומשפחות, ובמחירים זולים משמעותית מאשר באיי תאילנד. אז מה עושים שם?

Vana Nava Water Jungle - פארק מים מוביל שנחשב לאחד מהטובים והמתקדמים ביותר שיש בדרום מזרח אסיה. פארק המים ואנה נאווה מעוצב כג'ונגל טרופי ומשתרע על פני שטח ענק. מתחם אקסטרים המציע מגוון רחב של מגלשות משוגעות - כולל מגלשת VR ייחודית. תוכלו לבחור במה לצפות טרם הגלישה וליהנות מחוויה ייחודית וכייפית. עוד במקום, מתחם בריכת גלים, מתחם אבובים למי שרוצה לנוח מכל האקשן, מתחם פארק חבלים, בריכת אינפיניטי עם בר ועוד הפתעות רבות. בפארק המים קיימים דוכני אוכל, מסעדה המגישה בופה לאורך היום, גלידות ועוד.

For Art's Sake - מוזיאון אשליות תלת מימד. בתוך מגוון מתחמים שבתוך המוזיאון תוכלו ליהנות מתמונות, ציורי קיר ורצפה, שניתן להשתלב בתוכם וליצור תמונות ייחודיות בתלת מימד. תוכלו למצוא את עצמכם מצטלמים לצד גמדי יער, יושבים בבית הפוך, גולשים על גלשן בחוף הים ואפילו תלויים ביחד לצד עכביש. הנאה מובטחת לגדולים ולקטנים.

תחנת הרכבת הישנה של Hua Hin - תחנת הרכבת נבנתה בתקופת שלטונו של המלך ראמה השישי. התחנה ידועה כאחת מתחנות הרכבת הכי יפות בתאילנד, ומבנה התחנה בנוי מעץ בסגנון הבנייה הייחודי המסורתי של תאילנד. בתוך התחנה יש חדר המתנה שהוקם במיוחד עבור בני המלוכה המבקרים בה. מסיבה זו, ניתן להתרשם מהמבנה רק מבחוץ. תחנת הרכבת עדיין פעילה ומספר קווים ביום מגיעים לבנגקוק. מומלץ להגיע על מנת להתרשם מהבנייה, מהארכיטקטורה ומהיופי הייחודי.

Khao Hin Lek Fai - מתחם ובו מספר עמדות תצפית המשקיפות על קו החוף של הואה הין ועל תחנת הרכבת הישנה. ההגעה אל המתחם במעלה גבעה במרחק של כ-3 ק"מ ממרכז העיר הואה הין. במתחם ישנן מספר עמדות תצפית בגבהים שונים, לצד אזור קטן ובו דוכני אוכל. מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או לפני השקיעה על מנת ליהנות מנוף מרהיב.

Khao Hin Lek Fai

תחנת הרכבת

עוד בהואה הין

שמורת טבע Khao Sam Roi Yot - שמורת טבע הממוקמת כ-45 ק"מ מהואה הין לאורך חוף הים, שמוכרת גם בשם ה"הר עם 300 פסגות". שמורת הטבע מתהדרת בנוף הררי מרהיב ובהרי גיר הנישאים מן הים, המזכירים את יופיו המרהיב של דרום תאילנד. בשמורה יער מנגרובים, ביצה (תופעה ייחודית בתאילנד) ומספר תצפיות מרהיבות. שתי נקודות עניין מרכזיות בשמורה הן: תעלת Khao Daeng ומערת Phraya Nakhon. ב- Khao Daeng תוכלו לשוט לאורך התעלה ולצפות בצוקים, בצמחייה העבותה, בבעלי החיים שמסביב וגם ליהנות מהשקט והשלווה שבמקום.

מערת Phraya Nakhon - בנוייה בצורה ייחודית, כך שבמרכזה קיים "חלון" המאפשר לאור להיכנס פנימה אל פנים המערה. בנקודה זו הוקם ביתן בסגנון תאילנדי מרהיב לכבוד המלך ראמה 5. המראה בתוך המערה עוצר נשימה ובהחלט שווה את הדרך אליה.

Sook food and farm 1000 - חווה הממוקמת באזור Cha-am במרחק של כחצי שעה מהואה הין. ניתן לשלב ביקור בחווה לפני ההגעה להואה הין, או בדרך חזרה מהואה הין לבנגקוק. החווה בנוייה בסגנון אירופי עם מבנים מיוחדים כמו בכפר הולנדי והמון ירוק בעיניים. תוכלו ליהנות בחווה מגוון אפשרויות אוכל ושתייה, ומחנות ממתקים תאילנדית עצומה ובה הממתקים שהכי מזוהים עם תאילנד. בחווה, הילדים יוכלו ליהנות מצפייה, האכלה וליטוף של כבשים וסוסי פוני, במסגרת זמן בילוי נהדר בשילוב אוכל ואווירה רגועה וקסומה.

מערת Phraya Nakhon

שווקים וקניונים מומלצים בהואה הין

שוק הלילה Cicada - שוק לילה מיוחד במינו המשלב בצורה מדהימה בין שוק של בגדים, דוכני אומנות ועבודות יד של אמנים לבין הופעות לילדים ולמבוגרים, מתחמי אוכל תאילנדי ובינלאומי, החל ממופעי קסמים וליצנים לילדים ועד להופעות של זמרי ג'אז וסול בליווי נגנים. מתחם האוכל עצום, כולל קוקטיילים להרמת מצב הרוח ודוכני מטעמים מתוקים. השוק פתוח רק במהלך סופ"שים, בין הימים חמישי-ראשון החל מהשעה 17:00 ועד לשעה 23:00. מומלץ להגיע לפחות לערב אחד על מנת ליהנות מכל מה שיש לשוק הלילה להציע.

שוק הלילה Tamarind - שוק לילה הנמצא במרחק הליכה קצר משוק Cicada וניתן למצוא בו ביגוד, מגוון רחב של דוכני אוכל והופעות חיות. השוק פתוח רק במהלך סופ"שים בין הימים חמישי-ראשון, החל מהשעה 17:00 ועד לשעה 23:00.

קניון Market Village - הקניון הראשון שנבנה בהואה הין ומשתרע על פני מספר קומות. קניון מרקט וילג' מכיל בתוכו מתחם מזון מקומי ומערבי, לצד מסעדות ואוכל מהיר ובינלאומי. כדאי לבקר בקומת מרתף המדמה שוק מקומי ובו דוכנים של בגדים, נעליים, צעצועים ועוד. בין חנויות הבגדים הפזורות ברחבי הקניון ניתן למצוא את LACOSTE, ADIDAS, PUMA ועוד, כמו גם חנויות סלולר, בית קולנוע ואפילו סופר גדול. בכל סוף שבוע בשעות הערב, מתקיים שוק אוכל קטן בקומת הכניסה לקניון בשילוב עם מוזיקה חיה.

קניון Bluport Hua Hin - הקניון נבנה בהשראת ערי קיט בעולם ומעוצב בצורה ייחודית. בקניון ניתן למצוא חנויות של H&M, UNIQLO ועוד. גם כאן ניתן למצוא סניפים של רשתות מזון מהירות, כולל STARBUCKS, סופר מרקט עם מגוון רחב של מוצרי ייבוא, בית קולנוע ועוד.

שוק הלילה Cicada

קניון Bluport Hua Hin

יעד 2: קאו יאי (Khao Yai) - אירופה של תאילנד

העיירה קאו יאי (Khao Yai) ממוקמת כשלוש שעות נסיעה מבנגקוק ומציעה נוף ירוק והררי - "אירופה של תאילנד". כל המלונות מעוצבים בסגנון אירופי, למשל, מלון טוסקנה ואלי (Toscana Valley) נבנה כמו כפר איטלקי ובו מגדל פיזה.

שמורת הטבע Khao Yai National Park - הפארק הלאומי של קאו יאי משתרעת על פני 2,000 קילומטרים רבועים ומהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. שמורת הטבע ידועה בזכות חיות הבר המגוונות שבה, בשילוב עם היופי הטבעי והמדהים שברחבי השמורה. תוכלו ליהנות בשמורה ממסלולי הליכה מתפתלים ביער, תצפיות נוף והגעה למפלים נסתרים. ניתן לטייל עם הרכב ולעבור בין האזורים הרבים שברחבי השמורה, להגיע למרכז המידע וליהנות מכל היופי הירוק והטבעי שיש לה להציע.

The Palio Khao Yai - כפר קניות ייחודי בקאו יאי. כל הכפר בנוי בסגנון מבנים טוסקניים, עם כיכרות מעוצבות וצמחייה ירוקה שופעת. בהגעה לכפר תוכלו לשכוח לרגע שאתם נמצאים במרכז תאילנד, ובקלות תוכלו לדמיין את עצמכם מטיילים בטוסקנה, איטליה. בכפר ניתן ליהנות מבתי קפה, חנויות, מזכרות, מסעדות משובחות באוויר הפתוח, יין איכותי מתוצרת מקומית לצד יינות נבחרים מכל רחבי העולם.

GranMonte Vineyard - אחד מהיקבים הידועים והמוערכים בקאו יאי. ביקב תוכלו ליהנות ממסעדה עם נוף פנורמי מרהיב לאזור הגפנים, המגישה מגוון מנות בינלאומיות בליווי יינות המיוצרים ביקב. לחובבי היין, מומלץ לקחת סיור של שעה וחצי דבו תקבלו הסבר על טכניקות גידול הגפנים באזור, האקלים הייחודי, האדמה וזני הענבים השונים. הסיור מסתיים בחנות היינות של היקב, שם תוכלו להתנסות בטעימות יין בשילוב גבינות וקרקרים.

שמורת הטבע Khao Yai National Park

עוד בקאו יאי

The Mango House Farm - המקום המושלם לחובבי מנגו. בתוך חוות מנגו משפחתית, הוקם בית קפה קסום המגיש מנות וקינוחים על טהרת המנגו. כל המעדנים מוכנים עבורכם במקום, ישר ממטעי המנגו הסובבים את החווה. תוכלו לבחור בין גלידת מנגו טעימה לבין טוסט עם מנגו מקורמל בתוספת גלידת מנגו - חוויה של טעמים בביס אחד. ניתן לרכוש במקום מנגו טרי ועוד מגוון של מוצרים - כולם על טהרת המנגו.

The Chocolate Factory - חנות שוקולד בייצור עצמי. זה המקום המושלם לחובבי השוקולד. בחנות ניתן למצוא מגוון גדול של טבלאות שוקולד, עוגיות שוקולד, עוגות שוקולד, מגוון ענק של פרלינים, שוקולד בצורות ייחודיות ועוד. את הטיול לחנות השוקולד מומלץ לשלב עם המסעדה השוכנת בקומה העליונה של החנות. במסעדה תוכלו ליהנות ממנות מערביות ומקומיות, קינוחים מושחתים ואווירה מושלמת למשפחות.

Rapsodia Park Khao Yai - פארק חבלים המתאים במיוחד לכל מי שמעוניין להתנסות בפעם הראשונה באומגות וחבלים. תחנות האומגות אינן ממוקמות בגובה רב ומתאימות לכל הגילים. תוכלו לבחור בין מסלול של 8 תחנות לבין מסלול של 17 תחנות. ניתן לשלב את פארק החבלים עם רכיבה על טרקטרונים במתחם שפתוח רק בימים שבת וראשון.

The Mango House Farm

Rapsodia Park Khao Yai

יעד 3: פטאיה למשפחות

העיר פטאיה (Pattaya) שינתה את פניה והפכה להיות יעד נהדר למשפחות. העיר ממוקמת כשעתיים נסיעה מבנגקוק ומציעה למשפחות שפע של אטרקציות, החל מפארק מים של קולומביה מבית סוני ועד גנים בוטנים. הריזורטים המפנקים מציעים פארקי מים, והכל בחצי מהמחיר שבאיי תאילנד.

שני פארקי מים: Columbia Pictures Aquaverse + ‪Ramayana Water Park
בפטאיה ניתן למצוא שני פארקי מים מובילים שנחשבים בין פארקי המים הטובים והמתקדמים ביותר הקיימים בדרום-מזרח אסיה. בשני הפארקים ניתן למצוא מגוון גדול של מגלשות אקסטרים, מתחם קטנטנים ועוד. בפארק Columbia מבית סוני המעוצב באווירת סרטי קולומביה, ניתן למצוא מגלשות המעוצבות בסגנון סרטי מגרשי השדים ודמויות נוספות. הפארקים משתרע על פני שטחים ענקיים ומאפשרים יום בילוי משפחתי למשך כל היום. בכל אחד מהפארקים קיימים דוכני מזון, חנות מזכרות, פינות ישיבה מוצלות ועוד.

Art In Paradise Pattaya - מוזיאון אשליות תלת מימד. בתוך מגוון מתחמים שבתוך המוזיאון תוכלו ליהנות ממגוון תמונות, ציורי קיר ורצפה, שניתן להשתלב בתוכם וליצור תמונות ייחודיות בתלת מימד.
תוכלו למצוא את עצמכם מצטלמים לצד דינוזאורים, יושבים בפה של כריש אימתני, הולכים על גשר ואפילו מבקרים במצרים העתיקה. הנאה מובטחת לכל הגילים.

Nong Nooch Botanical Garden - במרחק של כ- 40 דקות מפטאיה, על שטח עצום של כ-600 דונמים משתרע אחד מהגנים הבוטניים היפים ביותר. הגנים מחולקים על פי נושאים: אירופה, סלעים, תקופת האבן, איטליה, קקטוסים ועוד. בכל אחד מהגנים תגלו מראות יפים של צמחים המסודרים בצורה מעוררת השתאות. לצד צמחייה רגילה ניתן לצפות גם בצמחים יפהפיים וייחודיים, כגון: קקטוסים בגדלים ובצורות שונות, עצי בונסאי ננסיים ומעל 600 סוגים שונים של סחלבים ועוד.

בנוסף לצמחים, ברחבי הגנים מפוזרים פסלי חיות שונים. גולת הכותרת של המקום הינו עמק הדינוזאורים, שם תוכלו לצפות בפסלי ענק של היצורים הקדומים. ניתן לטייל בגנים בנוחות בעזרת שאטל של המתחם ובנוסף ניתן למצוא במתחם,מגוון מסעדות ודוכני אוכל. חוויה שונה וייחודית המתאימה לבילוי של חצי יום.

טיול יום לאי Koh Larn - קאו לארן הינו אי קטן ויפהפה הממוקם מרחק שיט קצר של כ-25 דקות מהעיר פטאיה, וניתן להגיע אליו באמצעות סירה מהירה או במעבורת. את המעבורת ואת הסירה המהירה ניתן להזמין ממזח Bali Hai הממוקם במרחק נסיעה קצר מקניון סנטרל וממלון סומרסט פאטאיה. באי תוכלו ליהנות מחופים נקיים עם מים צלולים, מסאז'ים, מסעדות על החוף וכל מה שצריך על מנת להעביר יום רגוע על החוף באווירה של שהייה על אי בודד. החופים המומלצים לשהייה באי: Samae Beach, Tien Beach. החוף המבוקש ביותר הינו Tawaen Beach. בחופים השונים ניתן למצוא לעיתים ספורט ימי הכולל אופנועי ים, בננות, מצנחי רחיפה ועוד.

קאו לארן

‪Ramayana Water Park

עוד בפטאיה

Mini Siam - אחת האטרקציות התיירותיות המקוריות והמפתיעות בפטאיה היא פארק המיניאטורות מיני סיאם. המקום הקטן והמרתק הזה, מרכז בתוכו מבחר מדהים של אתרי תיירות מוכרים מרחבי תאילנד ומרחבי העולם, רק שהכול... בממדים זעירים. מיני סיאם משתרע על שטח של כ-14 דונם, וכולל יותר מ-100 דגמים מדויקים של אתרים תיירותיים מפורסמים בתאילנד ובעולם בקנה מידה של 1:25. ארמונות מפוארים, מקדשים עתיקים, מרכזי ערים ונופים כפריים קסומים - הכול מוצג כאן בפרטי פרטים זעירים ומדוייקים להפליא. למרות שהדגמים קטנים, חוויית הביקור במיני סיאם היא ענקית.

Khao Chi Chan Buddha - במרחק נסיעה של כ-30 דקות מקניון סנטרל וממלון סומרסט, ניתן להגיע לאזור כפרי מושלם, המשלב צמחייה ירוקה, בתים טוסקניים, בתי קפה מיוחדים, מסעדות אותנטיות עם נוף מרהיב מושלם ועוד. הבודהה על ההר ממוקם על הדרך הקסומה הזו, ונחשב לאחד מפסלי הבודהה המיוחדים ביותר בתאילנד. קווי המתאר של הבודהה נחקקו בסלע על ידי לייזר כמחווה למלך ראמה ה-9 במלאת 50 שנה לעלייתו לכס המלכות. דמות הבודהה חקוקה לגובה של 130 מטר ולרוחב של 70 מטר, מחזה שלא ניתן לפספס. מסביב לבודהה קיימים גנים יפהפיים, המושכים כל שנה אלפי מבקרים הבאים לחזור במראה הבלתי נשכח של הבודהה על ההר.

במרחק נסיעה קצר מהבודהה על ההר ניתן להגיע לבית קפה ייחודי הממוקם בתוך - מטוס! בית הקפה Coffee War מציג שני מטוסים, שכל שטח הפנים שלהם שונה, וכיום הם משמשים כבתי קפה. הכניסה עולה 100 באט ותמורתם תוכלו לקבל שתייה חמה או קרה או עוגה. במתחם עצמו מוצגים כלי רכב צבאיים, פינת יד 2, דגמי מטוסים שונים ועוד.

Ripley's Believe It or Not! Pattaya - מוזיאון בעל שם עולמי המציג אוסף של כ-350 חפצים מוזרים ומדהימים מרחבי העולם ומספר את הסיפורים המוזרים שעומדים מאחוריהם. המתחם ממוקם בקומה העליונה של קניון רויאל גארדן פלאזה במרכז פטאיה. במתחם המשתרע על פני קומה שלמה ניתן למצוא מספר אטרקציות מלהיבות, וחלקן אפילו מפחידות ומתאימות לאמיצים בלבד. בין האטרקציות ניתן ליהנות כמובן ממוזיאון ריפלי, מוזיאון השעווה המציג למעלה מ-60 מפורסמים מרחבי העולם. במוזיאון מבוך מראות המשלב צלילים ותאורה שונה בכל מתחם, סרט D9 המשלב כסאות זזים ותלת מימד ומחסן רדוף רוחות - לכו תדעו מאיפה תקפוץ עליכם הרוח הבאה ועוד. המתחם מתאים במיוחד לימים חמים או גשומים ,וניתן לשילוב עם חווית שופינג בקניון.

Sanctuary of Truth Museum - מקדש האמת מהווה את אחת האטרקציות המיוחדות באזור פטאיה ומפורסם בכל רחבי העולם. המקדש בנוי כמבנה עץ ייחודי ונחשב לבניין העץ הגדול ביותר בתאילנד שנעשה בעבודת יד. המקדש המגולף כולו בעבודת יד וללא שימוש במסמרים, נבנה על יד אותו אומן שבנה את מוזיאון הפילים של ארוואן ושל העיר העתיקה בבנגקוק. המבנה מתנשא לגובה של מעל 100 מטר ומשתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר. תחילת בניית המקדש החלה לפני כ-20 שנה ונמשכת בעצם עד היום. נכון להיום אין תאריך סיום משוער, אך כמובן שאין זה גורע מההנאה והצפייה במבנה המרשים.

Sanctuary of Truth Museum

Khao Chi Chan Buddha

שווקים וקניונים מומלצים בפטאיה

בפטאיה ניתן למצוא שפע של שווקים וקניונים, כך שתוכלו לשלב בין שופינג, בטן גב ואטרקציות מהנות. הנה כמה מהקניונים והשווקים המומלצים בעיר:

שוק הלילה Thepprasit - שוק הלילה הגדול ביותר בפטאיה. בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של דוכני בגדים, אביזרים, נעליים, תיקים ועוד. מתחם האוכל שבשוק הלילה גדול ומציע מגוון עשיר של מנות מקומיות, שייקים, פירות וקינוחים. השוק פתוח כל יום החל מהשעה 17:00 ועד לשעה 22:00.

קניון Central Festival - הקניון הגדול והפופולרי ביותר בפטאיה, שמשתרע על פני מספר קומות ומציע מגוון רחב של חנויות, מסעדות וכדומה. בין חנויות הבגדים הפזורות ברחבי הקניון, ניתן למצוא את UNIQLO, H&M, ZARA ועוד. ניתן למצוא גם בקניון חנויות סלולר, קוסמטיקה, בית קולנוע ואפילו סופר גדול. בכל סוף שבוע בשעות הערב מתקיים שוק אוכל קטן בשני צידי הקניון. הקניון פתוח בין השעות 11:00 ועד 23:00.

קניון Terminal 21 Pattaya - קניון הבנוי בהשראת ערים מרכזיות בעולם ומעוצב בצורה ייחודית בהתאם לכל מדינה. בין הערים ניתן למצוא את טוקיו, לונדון, פריז ועוד. תוכלו להסתובב בקניון וליהנות מהמיצגים המסמלים כל מדינה. בקניון ניתן למצוא חנויות של H&M, UNIQLO, GUESS ועוד. גם כאן ניתן למצוא סניפים של רשתות מזון מהירות כולל STARBUCKS, KFC, DUNKIN, סופר מרקט עם מגוון רחב של מוצרי מיובאים, בית קולנוע, מתחם ג'ימבורי כייפי ועוד. הקניון פתוח כל יום בין השעות: 11:00 ועד 22:00.

קניון Mike Shopping Mall - מרכז קניות ותיק הממוקם מול טיילת החוף של פטאיה. מרכז הקניות מזכיר יותר שוק ממוזג ומקורה ובו זיופי מותגים מכל רחבי העולם. בקניון ניתן למצוא עשרות דוכנים הכוללים בגדים, נעליים, מזכרות במחירים עממיים (וכן, מומלץ להתמקח פה). הקניון פתוח כל יום בין השעות: 11:00 ועד 22:00.

קניון Royal Garden Plaza - הקניון הכי ותיק והכי מפורסם שיש בעיר פטאיה. את הקניון תזהו בקלות לפי המטוס הממוקם בחזית הכניסה לקניון. בקניון רויאל גרדן תוכלו למצוא מגוון מסעדות מכל רחבי העולם לצד רשתות אוכל מהיר. בקומה העליונה של הקניון מתחם שלם עבור משפחות עם ילדים.

קניון Terminal 21 Pattaya

שוק הלילה Thepprasit

שלושה מלונות חדשים ולא מוכרים

1. סומרסט פטאיה (Somerset Pattaya).
ממוקם בלב פטאיה, ממש מול קניון סנטרל, ומציע ספינת פיראטים עם מגלשות בקומה 24 ונוף לים.
בקומה 23 בריכת אינפיניטי 270 מעלות לים. במלון סוויטות עם שני חדרי שינה למשפחות וחדרים עם נוף לים לזוגות. בכל סוויטה יש מטבח מלא עם מכונת כביסה ומייבש.

מחירים:
מאפריל ועד סוף חגי תשרי: חדר לזוג כולל ארוחת בוקר - החל מ-370 שקלים. המחיר הוא לא לאדם, אלא לזוג! סוויטה עם שני חדרי שינה + סלון למשפחה של 5 נפשות - החל מ-920 שקלים ללילה.

2. מלון אגסאנה לגונה פוקט (Angsana laguna Phuket).
ממוקם בחוף Bang Tao לצד הלגונה. לריזורט יש בריכה באורך 323 מטרים, הפעלות לילדים, מגלשות, חוף ים פרטי, לגונה צמודה, שאטלים בסירה בתוך הלגונה. המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ונמצא במרחק נסיעה של 10 דקות לשני הביץ' קלאב הכי חמים בפוקט: Catch beach club + Maya beach club.

מחירים:
מאפריל ועד סוף חגי תשרי: חדר לזוג כולל ארוחת בוקר - החל מ-420 שקלים. המחיר הוא לא לאדם, אלא לזוג! סוויטה עם שני חדרי שינה + סלון למשפחה של 5 נפשות - החל מ-1,100 שקלים ללילה.

3. מלון הולידי אין ואנה נאווה (Holiday inn Vana Nava Hua Hin)
מלון 4 כוכבים ויש בו פארק מים מפואר. בקומה 26 יש בריכת אינפיניטי הצופה על כל הים ועל ההרים שמסביב. בקומה 27 יש סקיי-בר ובו רצפה שקופה, שאפשר לעמוד עליה ולצפות מקומה 27 למטה דרך הרצפה - לאמיצים בלבד.

מחירים:
מאפריל ועד סוף חגי תשרי: חדר לזוג כולל ארוחת בוקר - החל מ-430 שקלים. המחיר הוא לא לאדם, אלא לזוג! סוויטה עם שני חדרי שינה + סלון למשפחה של 5 נפשות - החל מ-1,200 שקלים ללילה.

3 אטרקציות חדשות

ביץ' קלאב Yona beach club Phuket - ביץ' קלאב עם בריכה, שלמעשה כל כולו ביץ' קלאב נייד ששט על פני הים. מחיר החל מ-300 שקלים לאדם בכרטיס, הכולל קרדיט של 150 שקלים לבזבוזים והעברה בסירה למתחם הצף של הביץ' קלאב.

טיול יום לאגם Cheo Lan בשמורת הטבע קאו סוק - אחד מפלאי הטבע של תאילנד. היציאה מעיירת הנופש קאו לאק הממוקמת שעה וחצי מפוקט (ניתן לצאת גם מפוקט). הטיול כולל הגעה לשמורת הטבע קאו סוק ושיט בסירה ארוכת זנב אל האגם. טרק קל ברחבי הג'ונגל, שיט בסירת במבוק, מנגרובים, מפלים מרהיבים, יערות גשם, עצי ענק, פרחים, פרפרים וציפורים נדירות, סנאים ועוד מגוון חיות בר. תוכנית הטיול המלאה. מחיר החל מ-400 שקלים למבוגר ו-220 שקלים לילד, בחבילה הכוללת העברות הלוך ושוב, ארוחת צוהריים במסעדה צפה על הנהר ומדריך צמוד דובר אנגלית.

3 חופים חדשים שהישראלים לא מכירים

חוף Mai Khao Beach Phuket - חוף בתולי ארוך שבו ניתן לשבת ולצפות במטוס אל על נוחת בפוקט, ביחד עם כל המטוסים שמגיעים מהים לנחיתה בשדה בפוקט. הנחיתה ממש מעל הראש וזו חוויה שאסור לפספס, נדיר למצוא מתחמי נחיתות בכאלה ברחבי העולם. בחוף מאי קאו הממוקם כ-10 דקות נסיעה מפוקט, ניתן ליהנות מאווירה אמיתית של כפר טרופי, לנסוע באופניים, ללא פקקים וללא תנועה. ישנם ריזורטים ברמה גבוהה, שבאחד מהם צולם סרט של נטפליקס עם ברוק שילדס שיעלה בקרוב: "אננטרה מאי קאו".

ישנם עוד ריזורטים, כגון Anantara vacation club, שנבנה כל כולו רק עבור משפחות עם ילדים ומציע פעילויות מהבוקר ועד הלילה, כולל סרט בתוך הבריכה. היציאה משם קלה ונוחה לטיולי ים לאיי סימילאן, שמורת הטבע קאו סוק.

חוף MAENAM בקוסמוי - בחוף יש את השקיעות הכי יפות באי. בחוף זה ממוקם הריזורט היוקרתי W Koh Samui שאליו מגיעים העשירון העליון מכל רחבי העולם. ממוקם כ-5 דקות נסיעה ממתחם המדרחוב על הים פישרמן וילג', שמציע שפע רב של מסעדות איכות מכל רחבי העולם, שוק לילה בימים שני רביעי ושישי, מסאז'ים, מסעדות ומופעי אש על החוף.

מחירים:
עלות ללילה לזוג החל מ-1500 שקלים לווילה פרטית עם בריכה, מרחק שניות ספורות מהים כולל אספקה 24 שעות חינם של גלידה, ארטיקים וטילונים. לחמש נפשות החל מ-1900 שקלים ללילה.

חוף Mai Khao Beach Phuket

W Koh Samui

האי Koh Yao Yai ממוקם כ-45 דקות הפלגה מפוקט ומחולק לשניים: Koh Yao Yai + Koh Yao Noi
בתאילנדית Yai זה גדול, Noi זה קטן.

באי שעדיין לא מתוייר, ניתן ליהנות מאווירה אמיתית של כפר תאילנדי לא מתוייר ולא ממוסחר. האי פחות מוכר לתיירים, מהסיבה שמרביתם מבקרים באי קופיפי הסמוך או בעיירת הנופש קראבי. כל מי שמחפש אי טרופי בתולי עם אווירה של תאילנד של פעם, יכול למצוא זאת בריזורט אננטרה קו יאו יאיי (Anantara Koh Yao Yai) שנמצא ב-Koh Yao Yai. הריזורט מציע חוויית שהייה מסוג אחר עם בריכת אינפיניטי הצופה לים ואל הצוקים הנישאים מתוך הים.

מחירים:
עלות לזוג ללילה לסוויטה נוף לים כולל ארוחת בוקר, כולל העברות הלוך ושוב בסירה מהירה, החל מ-1,100 שקלים לזוג ללילה. לחמש נפשות החל מ-1,600 שקלים ללילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully