וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג תיירים עצר לקוויקי על חוף בתאילנד ואולץ להתנצל בתקשורת

17.1.2020 / 0:01

בני הזוג מרוסיה סיימו את הערב בהתערטלות קצרה על חוף פטאיה ונעצרו בידי המשטרה. כשהם חבושים במסיכות, הם התנצלו בפני המצלמות: "מצטערים שהרסנו את התדמית של העיר"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

זוג תיירים מרוסיה אולץ להתנצל בתקשורת לאחר שנתפס מקיים יחסי מין בחוף פטאיה שבתאילנד. זוג התיירים, רומן גריגורנקו, 26, ודריה וינוגרדובה, 19, חגגו את ערב השנה האזרחית בשתייה בבר סמוך לחוף והמשיכו משם לקוויקי קצר על החול. אחד המקומיים הבחין בזוג, תיעד אותם במצלמתו והעביר את התיעוד למשטרה. השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה באזור והגיעו בשבת ה-4 בינואר למלון בו שהו בני הזוג ועצרו אותם. כל אחד מבני הזוג נקנס ב -5,000 באט (165 דולר) - הסכום המקסימלי לעונש על התערטלות בציבור.

בסרטון הקצר נראים השניים מורידים את הבגדים ומקיימים יחסי מין במשך 30 שניות בלבד, לפני שעזבו את החוף. רומן ודריה נעצרו בחשד לפעילות מגונה בציבור, נחקרו ואולצו להתנצל בפני המקומיים. במפגש עיתונאים, מסר סגן מפקד המשטרה המקומית פייאפונג אנסרן כי "מעשה כזה הורס את הדימוי הטוב של פטאיה כאתר תיירותי נחשק". בסרטון שפורסם ברשת נראים השניים מסתירים את פניהם במסכות כירורגיות ומתנצלים. רומן אמר: "אני מתנצל על כך שפגעתי באזרחים ובמוניטין של העיר. אנחנו מתנצלים'.

זוג נתפס מקיים יחסי מין בפומבי בחוף בתאילנד. צילום מסך
זוג נתפס מקיים יחסי מין על חוף בתאילנד/צילום מסך

אנסרן הוסיף כי השניים שילמו את הקנס הכספי ושוחררו לחופשי. הוא הוסיף: ''שני התיירים הודו שהם אכן האנשים שהופיעו בסרטון שהגיע לידי המשטרה. לפני האירוע שניהם הגיעו לאזור כדי לחגוג את השנה החדשה. הם עזבו בר באזור והמשיכו בהליכה לחוף, שם הם שתו אלכוהול. הם סיפרו כי חשו עוררות מינית ומכיוון שהיו שיכורים, הם לא היו מודעים למקום הימצאם והחלו לקיים יחסי מין בפומבי. אזרח טוב ראה אותם, צילם את הרגע והעביר לידנו כדי שנוכל לעקוב אחר הזוג ולבצע מעצר''.

צפו בתיעוד מהחוף ובהתנצלות שלהם:

הציבור הטיל ספק בכנות התנצלותם של הזוג, בעיקר כי הגבר נראה במהלכה כשהוא לובש חולצה עם לוגו בולט של אתר הפורנו "פורנהאב" ולכן היו ברשת מי שטענו שמדובר בתעלול שיווקי מתוכנן, אולם בני הזוג טענו שלא היה להם מושג שמישהו צופה בהם.

הזוג שנתפס מקיים יחסי מין בחוף בתאילנד נעצר. צילום מסך
הזוג שנתפס מקיים יחסי מין בחוף בתאילנד נעצר. הגבר נראה לובש חולצת "פורנהאב"/צילום מסך

כמה לילות קודם לכן, ב -28 בדצמבר, נצפה זוג אחר מקיים יחסי מין באותה רצועת חוף, אולם במקרה הזה המשטרה לא הצליחה לאתר את השניים. העיר פטאיה, הממוקמת בחוף המזרחי של מפרץ תאילנד, מפורסמת בתעשיית המין וחיי הלילה שלה, עם מיליוני תיירים הנוהרים אליה מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully