וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שופינג: חמישה דברים שחייבים לראות בבנגקוק

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס

31.12.2018 / 10:56

בירת תאילנד היא אחת הערים המרתקות והסוערות בעולם ויש בה כמה מקומות וחוויות שיגרמו לכם להבין את סוד הקסם של ממלכת סיאם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האטרקציות שאסור לכם לפספס

אולפן וואלה! NEWS

כמה קל להתאהב בתאילנד. ממלכת סיאם מפנקת את מבקריה בחופים קסומים, יערות פראיים, תרבות מיוחדת, היסטוריה עתיקה ואוכל מעולה. אין ספק שטיול בתאילנד הוא הדרך המושלמת לחוות את המזרח הרחוק. מבחינה זו אין שער מסעיר ומדהים יותר לממלכה מהבירה בנגקוק - אחת הערים הגדולות והמרתקות בעולם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על האטרקציות שאסור לכם לפספס.

המקום שבו תיחשפו להיסטוריה, למסורת ולאדריכלות התאילנדית במלוא הדרה הוא בארמון המלך. בבנגקוק שי אלפי מקדשים אבל אלה שמתחם הארמון כוללים את ה"אמרלד בודהה" שעבור התאילנדים מסמל חוזק ומזל והמקדש בו הוא שוכן - מקדש Phra Kaeo - הוא הקדוש ביותר במדינה. אמנם אסור לצלם בתוך המקדש, אך המבנה המרשים ועוצמתי ייחרט לכם בזיכרון היטב.

בנגקוק מרושתת בתעלות מים רבות ולא מעט מחיי המסחר שלה צפים על המים. אחת הדרכים המהנות להיחשף לפן זה הוא על ידי שיט בתעלות ובנהר שיט צ'או פראיה הזורם במרכז. שיט שכזה יחשוף אתכם לפניה הרבות - מהתעלות הצרות של רבעי המסחר והמגורים ועד למגדלים הנוצצים והמודרניים בחלקים אחרים שלה.

בנגקוק נמצאת על ספו של מפרץ תאילנד וככזו היא אחת מערי המסחר החשובות במזרח הרחוק. יש בה אלפי שווקים ססגוניים, ואחד המיוחדים שבהם הוא השוק הצף שבו הסחורות נמכרות על גבי סירות ארוכות וצרות. בשוק הזה תשוטו בין הדוכנים, ותוכלו ליהנות מהאווירה והמחירים הנמוכים של מגוון המוצרים הגדול. חוויית שופינג שכזו לא מוצאים בכל יום.

את החיבור של בנגקוק לים אפשר למצוא לא רק בשופינג אלא גם בעולם האוקיאנוס Siam ocean world בסיאם פאראגון, שם תוכלו להתרשם מאקווריומים רבים ולהיחשף לעולם החי התת ממי דרך צפייה במגוון מיני חיות ים, פינגווינים, כרישים, דגי מים עמוקים, סרטנים ועוד.

טיול מאורגן לתאילנד - פגסוס

דרך נוספת להרגיש את בנגקוק היא יציאה לשוליה הכפריים, שממחישים את ההבדל בין הדופק הגבוה של הבירה התאילנדית לקצב הנינוח של חבלי הארץ שסביבה. נסיעה אל העיירה קנצ'נבורי שממערב לבנגקוק היא דרך מצוינת לעצור בחוות דקלי קוקוס ולהכיר את אחת התעשיות בהן מתגאה תאילנד, ללכת על אחד הגשרים המפורסמים בעולם - הגשר על נהר קוואי שנבנה במשך מלחמת העולם השנייה והפך לאחד מסמליה בחזית המזרחית וגם ליהנות מהטבע הפראי בשמורת שבעת המפלים ולטבול באגמי הטורקיז הקרירות שבה.

בנגקוק היא הלב הפועם של תאילנד והיא מיוחדת מהרבה בחינות נוספות. רק תגיעו אליה והיא כבר תדע להפנט אתכם בקסמיה הנסתרים ובעוצמתה המהממת. סוואדיקה.

פגסוס טיולים מאורגנים

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, בשיתוף פגסוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully