וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאירו את בגד הים בבית: ה-Airbnb של הנודיסטים

4.5.2018 / 8:04

לפני חודשיים הושק אתר "NaturistBnB" - גרסת העירום (או הנטורליזם) הלא-רשמית של Airbnb, המבטיחה לחבר אתכם לדירות ביעדי חופשה בעולם, שבהם בגדים הם רק אופציה. הדגש הוא על נכסים שאינם נמצאים בסמיכות לדירות אחרות והפרטיות בהם מוחלטת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: פריז משיקה את פארק הנודיסטים הראשון שלה וככה הוא נראה

והרי התחזית לקיץ הקרוב: כאשר תחזרו מהחופשה הבאה שלכם, לא תציגו עוד לראווה פסי שיזוף. אנחנו לא מתכוונים כמובן שתוותרו על השמש - אלא דווקא על הבגדים.

אם גם אתם נמנים על אלה שאוהבים להתהלך עירומים על החוף, אבל לא יודעים היכן לגיטימי לעשות זאת ולהשאיר את בגדי הים במזוודה - אפליקציה ואתר חדשים שהושקו לאחרונה עתידים לפתור לכם את הלבטים, ולהבטיח לכם חופשה שבה תהיו עירומים ומאושרים.


עוד על נודיזם ותיירות:
כחום הגוף: מיהם התיירים המתפשטים בעולם?
למה חובה לצאת לחופשה נודיסטית לפחות פעם בחיים?
סקס בלב ים? הקרוז שבו בגדים הם אופציה בלבד


הכירו את "NaturistBnB", גרסת העירום (או נטורליזם, למהדרין) הלא-רשמית של פלטפורמת התיירות הפופולארית Airbnb, זו שמבטיחה לחבר אתכם ליעדים לחופשה בהם בגדים הם רק אופציה, ולמקומות לינה שישמחו לארח אתכם במערומיכם. את האפליקציה הקימו בני הזוג פטרי ומינה קרג'ליין, שניסו לארח באמצעות Airbnb חופשה המבוססת על נודיזם - אבל גילו לאכזבתם שהדבר בלתי אפשרי.

"אני חושב שזו הזדמנות נהדרת להגיע לכל מיני ערים בעולם, לפגוש אנשים שהם באותו הראש כמו שלך ולשהות במחיצתם", אמר פרי בראיון ל-CNN. "חשבנו שזה יהיה נהדר אם יהיה אתר של הזמנות חופשות כמו Airbnb, אבל שיוקדש כולו לסגנון החיים הזה. באתר שלנו כל הייעדים המוצעים להשכרה הם כאלה המכוונים לאנשים שאוהבים את סגנון החיים הנטורליסטי".

naturistbnb אתר Airbnb לנודיסטים. naturistbnb, מערכת וואלה! NEWS
חופשה שבה תוכלו לגור ולהיות עירומים ומאושרים/מערכת וואלה! NEWS, naturistbnb
naturistbnb אתר Airbnb לנודיסטים. naturistbnb, מערכת וואלה! NEWS
"הזדמנות לפגוש אנשים שהם באותו הראש כמו שלך ולשהות במחיצתם"/מערכת וואלה! NEWS, naturistbnb

האורחים מתבקשים לקחת עמם לכל מקום מגבת

האתר הושק אמנם רק לפני כמה שבועות, אבל כבר ניתן למצוא בו מקומות לינה בדרום צרפת, בספרד, בהולנד, בקנדה, בארצות הברית ובבריטניה. כך למשל, מוצעת להשכרה וילה עתיקה ברפובליקה הדומיניקנית או בקתת עץ באחד הכפרים של מחוז פוויס במזרח ויילס, שבהם כמו בכל יתר המקומות באתר - מוזמנים האורחים ליהנות משהייה בעירום מלא, או עם אנשים אחרים מהקהילה הנטורליסטית.

אוסטרליה מתפשטת: חשבון האינסטגרם הנודיסטי ששובר את האינטרנט

אבל מה הופך למעשה יעד לכזה המותאם לחובבי עירום? ובכן, כמה מהנכסים מציגים גינה או אפילו גן רחב ידיים, שאינם נמצאים בסמיכות לשום מקום מגורים בסמוך, כך שהפרטיות בהם היא מוחלטת. נכסים אחרים הם כאלה שגם יתר החדרים בהם מוצעים במיוחד לנודיסטים, כך שהשוהים לא צפוים להרגיש חריגים בשום צורה.

כחלק מההתאמות של האתר לצרכני החופשות בעירום, מופיעות בו כמה הנחיות ייחודיות. כך למשל, נכתב כי האורחים מתבקשים לקחת עמם לכל מקום מגבת, בדומה לחדר כושר, ולהניח אותה בכל מקום שבו הם מתכוונים להתיישב או לשכב. באתר גם מדריכים כיצד יש להתנהג מול אורחים אחרים, ומציעים להקפיד לשמור על קשר עין מנומס עם יתר האורחים ולהימנע מלבהות בגופות הערומים כדי לא ליצור, חלילה, אי נוחות.

"כשאתה רוצה לצאת לחופשה, אתה רוצה להימלט מהטרחה של עבודה - הטרחה של החיים", אומר פרי. "בהקשר הזה - להיות בעירום יכול להיות פקטור משמעותי. רצינו להציע את האפשרות הזו לאנשים כמונו, ולהפוך את החיים שלהם לקלים יותר". בני הזוג המייסדים מעידים על עצמם שהם משתייכים לקהילה הנודיסטית מזה יותר משני עשורים.

"אווירה נודיסטית צריכה להיות כזו שהיא בטוחה ואיננה מינית", נכתב באתר. "הרעיון כולו של שהייה בעירום באווירה בטוחה הוא סביב להרגיש בנוח עם הגוף הטבעי שלך, אז אנא - אל תבהו, אחרת תיחשבו לסוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully