וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהפכה את בית הנופש שלה לאתר נודיסטים

עודכן לאחרונה: 23.2.2023 / 11:20

אפילו המצילים בבריכה, צוות הניקיון ושאר העובדים באתר הנופש של קארי ג'יין באיים הקנריים, מוזמנים להסיר את בגדיהם ולעבוד בעירום מלא. מה כן מומלץ ללבוש? סינר, בזמן שאתם עושים על האש

קארי ג'יין, בריטית כבת 56, הסבה את בית הנופש שלה הממוקם באיים הקנריים שבספרד, לאתר נופש נטוריסטי (מונח המחליף את המונח "נודיסטי"). קארי, שנוהגת לברך את אורחיה בעירום מלא, טוענת כי מדובר בחוויה שהיא מגדירה "משחררת, אך כזו שאינה מינית בשום אופן".

הדיילי סטאר מדווח כי הבריטית ניסתה לראשונה את אורח החיים הנטוריסטי לאחר ביקור בחוף נודיסטים לפני 20 שנה - ומאז אימצה את הרעיון ויישמה אותו בחייה. לאחר מכן היא ובעלה לשעבר רכשו את בית הנופש הזה כדי שיוכלו לאפשר לעצמם להיות בו ובסביבתו עירומים ולארח בו את אורחיהם בדרך זו.

עוד על נודיסטים:
אלו חופי הנודיסטים הכי טובים באירופה בכלל וביוון בפרט
השאירו את בגד הים בבית: ה-Airbnb של הנודיסטים
אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי
פריז משיקה את פארק הנודיסטים הראשון שלה וככה הוא נראה
הנודיסטים צדקו: מי שמתפשט בחופשה - יותר מאושר

לחצו על הצילום לפתיחתו

לחצו על הצילום לפתיחתו

לחצו על הצילום לפתיחתו

"להיות נטוריסט זה הדבר הנורמלי"

"כשבעלי לשעבר ואני התחלנו להגיע לכאן, הבנו שלהיות נטוריסט זה הדבר הנורמלי בחופים (הללו). קנינו את הבית כבית נופש, ואז השכרנו אותו למשפחות. הוא הפך ליעד נופש שאותו ניהלתי".

בנוסף, אתר הנופש שלה אף מארח סופי שבוע של רווקים, למרות שקהילות נטוריסטיות רבות מונעות גישה לגברים רווקים. וכך מסבירה קארי: "עניין זה הפך לנושא לדיון בקבוצות הנטוריסטים. אני אוהבת לשוחח עם אנשים לפני שהם מגיעים, לנהל דיון ולהכיר אותם לפני הגעתם כדי לוודא שכולנו בעלי דעות דומות, וזה בדרך כלל מה שקורה. הרבה אנשים חושבים שמדובר בעניין מיני, אבל זה לא כך בשום רמה. אם היית נטוריסט אמיתי, כלל לא היית מתייחס לכך בדרך הזו - זה פשוט משחרר, וזה הכל. קל לשפוט קבוצה של אנשים בלי בגדים".

עוד מוסיפה קארי כי "אני כל הזמן נשאלת על ידי אורחים האם מדובר בעניין מיני, ואני משיבה להם שאם זה מה שהם מחפשים, אז אנא מכם - אל תגיעו לאתר הנופש שלי". היא גם מסבירה כי מתחמים מסוג זה נוטים להיות נטולי שיפוטיות וככאלה, הם יוצרים סביבה שבה אפשר לחוש משוחררים. מסיבה זו, מגיעים למקום זוגות רבים, חלקם פוקדים אותו שוב ושוב. אגב, אפילו המצילים בבריכה, צוות הניקיון ושאר העובדים במקום מוזמנים להסיר את בגדיהם ולעבוד בעירום. עם זאת, מסיבות מובנות - מי שמבקשים לעשות ברביקיו על החוף, יקבלו סינרים. זהו למעשה הביגוד היחיד שניתן ללבוש במקום.

לחצו על הצילום לפתיחתו

לחצו על הצילום לפתיחתו

אפילו בני המשפחה שמגיעים לבקר - מתפשטים

באופן טבעי, קארי לא רואה שום דבר מביך בעירום בציבור. "כולנו בסך הכל חלקי גוף", היא מציינת. "אין כמו לשחות בים בעירום מלא. זה מאוד משחרר. אף אחד כאן לא מסתכל עליך. כולנו 'מגיעים' בצורות ובגדלים שונים. לאף אחד לא אכפת אילו בגדים אתה נוהג ללבוש והאם יש לך בגדי מעצבים ממותגים. וכך, שום דבר לא מבדיל בינך לבין מי שנמצא לידך. זה גורם לנו להבין שכולנו אותו הדבר, כולנו רק חלקי גוף".

מאז שעברה קארי לצמיתות לאי שטוף השמש (הידוע גם בזכות חופי הנטוריסטים המצויים בו), אפילו בני המשפחה שלה שמגיעים לבקרה - מתפשטים. "אחותי והאחיינית שלי היום אן לפני שבועיים. הם נהנו מהשחרור מבגדים".

לחצו על הצילום לפתיחתו

לידיעת הנוסעים

ולכל מי שמתעניינים בחופשות מסוג זה, כדאי לדעת כי בספרד ישנם חופים ומתחמי נטורליזם רבים, כולל חוף הים הארוך ביותר שמוקדש לאורח חיים זה ואפילו בר קוקטיילים שמיועד לנטוריסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully