וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז משיקה את פארק הנודיסטים הראשון שלה וככה הוא נראה

4.9.2017 / 11:24

שביל קטן מוביל לקרחת יער כמעט מבודדת בפריז, בה מוזמנים הצרפתים לבלות את זמנם החופשי בעירום מלא מבלי שישפטו אותם. קבלו תמונות מפארק הנודיסטים החדש והראשון של פריז

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

חובבי העירום הפריזאים חגגו השבוע עם פתיחת פארק הנודיסטים הראשון של עיר האורות. שביל קטן מוביל לקרחת יער כמעט מבודדת ליד שמורת ציפורים בפארק יער ונזסן שבמזרח העיר, שם תמצאו בשעות הפתיחה (8:00-19:30) נטוריסטים שנהנים לשבת על הדשא בעירום מלא וליהנות מהשמש החמימה של הקיץ הפריזאי.

הפארק, שמשרע על פני 7,300 מטר מרובע, הוא תוצר של מאבק ארוך של נטוריסים לקבלת חלקה ירוקה משלהם בבירה הצרפתית. על פי איגוד הנטוריזם בצרפת, קיימים יותר מ-460 אזורי נודיסטים במדינה כולל 155 מחנות ו-73 חופים, בהם יותר מ-2.6 מיליון אנשים ניסו כבר את חווית העירום. עד כה, הנודיסטים בפריז יכלו ליהנות מהתערטלות בציבור רק בבריכה ציבורית אחת שאיפשרה שחייה בעירום 3 פעמים בשבוע, לכן מדובר בחדשות משמחות במיוחד עבורם.

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

אוסטרליה מתפשטת: חשבון האינסטגרם הנודיסטי ששובר את האינטרנט

לכתבה המלאה

פנלופה קומיטס, סגנית ראש העיר הממונה על הפארקים בעיר אמרה שפתיחת אזור נודיסטי בפריז, על אף שעדיין נמצא רק בשלביי ניסוי, היא "חלק מחזון רחב אופקים לשימוש בחללים ציבוריים בעיר". גורמים רשמיים מבטיחים שלא יאפשרו למציצנים להיכנס למקום ולפגוע בכבודם של הנטוריסטים. "זה עניין של קבלה עצמית. אנחנו לא שופטים אנשים דרך הבגדים שלהם", אמרה אחת הנטוריסטיות בפארק, "עירום היא דרך שונה להביע את עצמי".

ג'וליאן קלאוד-פנגרי מהאגודה הנטוריסטית של פריז הוסיף: "זו שמחה אמיתית. פריז מעניקה חופש ביטוי לנטוריסטים. זו הוכחה לראש הפתוח של העיר הזאת. זה יעזור לשנות את דעתם של אנשים כלפי עירום, הערכים שלנו והכבוד שלנו לטבע". ג'וליאן שמגדיר עצמו כנטוריסט מזה 20 שנה מעריך כי אלפי אנשים ירצו לנצל את הפארק החדש, אולם בשלב הראשוני הוא יישאר פתוח רק עד ה-15 באוקטובר, כשהצלחתו תהיה ככל הנראה המדד לחידושו בעונת האביב הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully