וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד דרמטי: ניצולים נמלטים ממטוס שהתרסק ועולה באש. צפו

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 10:00

על המטוס הפרטי מדגם בומברדייה צ'לנג'ר 600 היו בסך הכל חמישה נוסעים, כאשר שני מנועיו כבו לקראת הנחיתה בפלורידה. שני הטייסים נהרגו בהתרסקות, ואז תועדו שלושה ניצולים שרצו במנוסה על חייהם מהמטוס הבוער. צפו

מטוס קטן התרסק בכביש בפלורידה/צילום: X

תיעוד מפעים מראה שלושה נוסעים שניצלו מהתרסקות מטוס, בזמן שהם רצים במנוסה על חייהם מהמטוס הבוער, לאחר שהוא התרסק בכביש בין עירוני בפלורידה וגרם למותם של שני נוסעים בתחילת השבוע.

בסרטון ניתן לראות את השלושה נמלטים במהירות החוצה משברי המטוס, שעלה כולו בלהבות כתומות ועשן שחור מיתמר ממנו. קייל קוואלייר, נהג חולף שעצר לסייע, צעק לעבר הניצולים "יש עוד מישהו שם?" וניתן לשמוע אישה משיבה לו "כן! הטייסים שלנו! הטייסים שלנו!" כשנשאלה אם הטייסים בחיים, השיבה האישה ההמומה: "אני לא יודעת. אני לא יודעת מעבר לכך".

רשויות במדינה אמרו שהמטוס מדגם בומברדייה צ'לנג'ר 600 - ועליו חמישה נוסעים - ניסה לנחות בשדה התעופה הסמוך של נאפולי שבמחוז קולייר בפלורידה, כאשר המטוס איבד באופן ספונטני את שני המנועים.

עוד בנושא:
אחרי חקירה ממושכת: נפתרה תעלומת המטוס שנמצא באמצע היער מרוסק ללא גופות
הנערה ששרדה התרסקות מטוס ו-11 ימים במעבה הג'ונגל
ממש ליד הרוחצים: מטוס התרסק עם האף לתוך הים

המטוס ניסה לנחות על כביש, ואז פגע במכונית

בהקלטת אודיו מצמררת של הטיסה, נשמע הטייס אדוארד דניאל מרפי אומר בשלווה לבקר שדה התעופה, שהמטוס "לא מתכוון יגיע למסלול הנחיתה" רגעים ספורים לפני האסון. המטוס ניסה לנחות על כביש I-75, אך עדי ראייה אמרו כי כנפו חתכה מכונית וגררה אותה לפני שהוטחה בקיר, וגרמה לפיצוץ הקטלני.

מרפי, בן 50, וטייס המשנה איאן פרדריק הופמן, בן 65, זוהו כשני ההרוגים בהתרסקות, כך נמסר ממשרד השריף של מחוז קולייר. הדיילת סידני אן בוסמנס, 23, והנוסעים אהרון בייקר, 35, ואודרה גרין, 23, - שלושת הניצולים שנראו רצים בסרטון - נלקחו לבית חולים מקומי בשל פציעותיהם, שחומרתם אינה ברורה עדיין.

המטוס המריא משדה תעופה באוניברסיטת אוהיו סטייט בקולומבוס, אוהיו, בערך בשעה 13:00. הוא היה אמור לנחות בנאפולי בסביבות זמן ההתרסקות, אמר דובר רשות נמל התעופה של נאפולי, רובין קינג, כאשר הטייס מרפי יצר קשר עם המגדל והודיע על נחיתת חירום.

לפי אפליקציית מעקב הטיסות FlightAware, המטוס הופעל על ידי חברת Hop-a-Jet Worldwide Charter שבסיסה בפורט לודרדייל, פלורידה. המטוס היה אמור לטוס בחזרה לפורט לודרדייל ביום שישי אחר הצוהריים. דובר של אוניברסיטת אוהיו סטייט אמר, שהמטוס אינו מזוהה עם האוניברסיטה ואין להם מידע נוסף על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully