וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: מטוס נוסעים התרסק בשדה התעופה - וכולם שרדו

12.7.2023 / 17:43

מטוס התרסק באופן דרמטי בסומליה, ככל הנראה בשל תקלה בציוד הנחיתה שלו. למרות רגעי האימה שצועדו במצלמות כל 30 הנוסעים וארבעת אנשי הצוות יצאו מזה בריאים ושלמים

התרסקות מטוס נוסעים בסומליה/Reddit

זהו הרגע המדהים בו מטוס נוסעים התרסק בשדה התעופה הבינלאומי של מוגדישו, בירת סומליה. המצלמות תיעדו את הגלישה הדרמטית של המטוס על פני המסלול כשהטייס נאבק כדי להנחית את המטוס בבטחה בשדה התעופה על שם אדן עבדוללה עיסמאן דער.

למרות התאונה המחרידה שהתרחשה אתמול (שלישי), על פי הדיווחים בתקשורת המקומית כל 30 הנוסעים וארבעת אנשי הצוות שהיו על המטוס שרדו, כאשר רק שניים מהם נפצעו באורח קל ונזקקו לטיפול.

לא ידוע מה גרם להתרסקות אולם על פי חלק מהדיווחים, יתכן שהיא נגרמה בשל תקלה בציוד הנחיתה.

בצילומים נראה המטוס משתולל במהירות לאורך מסלול הנחיתה ומנפץ בדרך קיר. כאשר המטוס מתקרב לקצה המסלול, הכנף שלו נוגעת בגדר, מה שגורם לו להתסובב.

בשלב הזה הקצה האחורי של המטוס פוגע בגדר ומביא אותו לעצירה דרמטית, במהלכה נראה שחלקים מהמטוס משתחררים ונזרקים לכל עבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צילומים של ההרס הראו את מידת הנזק שנגרם למטוס Embraer EMB 120 של חברת האלה איירליינס - גוף המטוס נראה שבור מאחור, ומזווית אחרת נראה כי תא הטייס התפרק.

על פי דיווחים ראשוניים נראה שהמטוס היה בטיסת פנים מפונטלנד שבצפון סומליה ועל פי Flight Global תנאי מזג האויר היו טובים בזמן הטיסה, עם 'נראות טובה', אך רוחות במהירות 30 קמ"ש מדרום-דרום-מערב, יכולות היו לייצר רוח גבית ולגרום למטוס לאבד כיוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully