וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש ליד הרוחצים: מטוס התרסק עם האף לתוך הים

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 16:54

בסרטון שתיעד את התרסקות שאירעה בניו המפשייר, נראים הרוחצים בים כשהם מסייעים בחילוץ המטוס. "בהתחלה אנשים חשבו שזה תעלול", אמרה אחת מעדות הראייה

לא בכל יום רואים מחזה כזה: הרוחצים בים והשוהים על החוף ההומה היו המומים למראה מטוס קל מדגם פייפר PA-18 שצולל הישר אל המים הרדודים, במרחק של כ-30 מטרים בלבד מקו החוף.

הנערה ששרדה התרסקות מטוס ו-11 ימים במעבה הג'ונגל

התקרית אירעה בחוף המפטון (Hampton beach) בניו המפשייר שבארצות הברית. המטוס טס מעל החוף כאשר מאחוריו מתנוססת כרזת פרסומת. כאשר המטוס פגע במים, הוא התהפך קדימה, והכרזה עצמה נחתה על מספר גולשים ששהו באזור. כפי שנראה בסרטון שצולם, כמה מהשוהים על החוף מיהרו להציע סיוע לטייס, בעוד שאחרים הזעיקו את המצילים כדי לחלץ אותו. במטוס לא היו כל נוסעים מלבד הטייס. למרבה המזל, לאחר ההתרסקות הצליח הטייס לחלץ את עצמו מהקוקפיט ולשחות לכיוון החוף. בהמשך הסרטון נראים מספר רוחצים בעודם מצטרפים למאמץ להוציא את המטוס מהים באמצעות משיכתו בחבלים.

"זה היה ממש סוריאליסטי"

התקרית, שאירעה בשבת האחרונה, עלולה היתה להיגמר באסון, מאחר שבאותה עת שהו בחוף ובמים מאות בני אדם. את הסרטון צילמה ליאן מקנמרה, שמאוחר יותר רואיינה בכלי תקשורת מקומיים.

"אמרתי לעצמי, 'וואו, זה ממש נמוך'. הוא המשיך לרדת עוד ואז צלל למים והתהפך", סיפרה מקנמרה והוסיפה: "כמה אנשים חשבו שזו בדיחה או תעלול. זה היה ממש סוריאליסטי". עד ראייה נוסף אמר כי הטייס יצא מהמים בבגדיו ונראה נסער ומבולבל. צוות עזרה ראשונה שהגיע למקום בדק את הטייס, אך מאחר שהסתבר כי הוא אינו סובל מפגיעה גופנית, לא היה צורך לפנותו לבית חולים.

הדיילי סטאר מדווח כי משטרת המפטון וכוחות הצלה הגיעו לזירת ההתרסקות, יחד עם אנשי משמר החופים האמריקאי ויחידת הסיור הימי של משטרת ניו המפשייר. החוף עצמו נותר פתוח לקהל הרחב. נכון לעכשיו, המטוס עדיין נמצא על החוף, והוא נבדק על ידי מומחי תעופה של מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA), כדי לקבוע את מהות התקלה שגרמה להתרסקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully