וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה גועל: הדבר ראשון שצריך לעשות כשאתם מגיעים לחדר במלון

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 9:54

עובדים בבתי מלון התראיינו בעילום שם וסיפרו על הסודות המלוכלכים, תרתי משמע. למשל, להוריד את המים באסלה לפני הכל. וגם: אם אתם טבעונים, אתם חייבים לוותר על ארוחת הבוקר במלון, גם אם היא בחינם

הסוד להורדה יעילה יותר של המים בשירותים/@butttalkstv

יש כמה טעויות שאתם עלולים לעשות שעלולים להרוס לכם את החופשה כולה. כמה עובדים בתחום המלונאות מספקים טיפים מועילים וחשובים, כאשר בראשם ניצבת העצה המוזרה מכל: הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם נכנסים לחדר המלון שהזמנתם, היא להוריד את המים בשירותים. הסיבה: במלונות רבים, במיוחד כאלו המצויים ביעדים שבהם מזג האוויר חם יחסית, מסתתרים באסלה חרקים מסוגים שונים, כולל לא מעט מיני עכבישים. חלקם אף עשויים להימצא ממש מתחת למושב האסלה. אז כדי למנוע מחרק כזה או אחר להתגנב הישר אל האחוריים שלכם, יותר ממומלץ לשטוף לפני (וכמובן אחרי) השימוש בשירותים.

עוד בנושא:
עובדת המלון חושפת: הדברים המגעילים ביותר בחדר שלכם
עובדי מלונות יוקרה חושפים את מה שההנהלה לא רוצה שתדעו

הורדת מים בשירותים. son Photo, ShutterStock
דבר ראשון תורידו את המים באסלה. אתם לא יודעים מה מסתתר שם/ShutterStock, son Photo

אל תגעו בקומקום הקפה

הניו יורק פוסט מדווח על טיפ נוסף שמספקים אותם עובדים שהתראיינו בעילום שם: תתרחקו מקומקומי הקפה שיש לכם בחדר. אין לכם מושג איזו זוועה מסתתרת במעמקי כלי המתכת והפלסטיק האלה. לדברי אחד המרואיינים, לעתים קרובות עובדי הניקיון מדלגים על ניקוי הקומקומים האלה, כך שטוב תעשו אם תימנעו משימוש בהם. לדבריו, אפילו כלי זכוכית וכוסות קפה אינם זוכים לניקוי הולם. במקרים מסוימים, עובדי הניקיון שוטפים את הכוסות ומנגבים אותן באותו סמרטוט שאיתו ניקו משטחים אחרים בחדר.

אבל זה רק מחמיר: עובד אחד חשף תקרית מזעזעת שבה אורח במלון השתין בבקבוק מהמיני בר וסגר שוב את הפקק. האורחים שהגיעו אחריו לחדר רצו לשתות מהבקבוק אך כאשר פתחו אותו הבחינו מצחנה שעולה ממנו. מסיבה זו, לפני שאתם צורכים משקאות או חטיפים מהמיני בר, שימו לב היטב כי הם סגורים באופן הרמטי.

ואם כל זה לא מספיק, העובדים שהתראיינו המליצו בחום לוותר על הבופה של הבוקר - נוח, נעים וחינמי ככל שיהיה - במיוחד אם אתם צמחונים או טבעונים. הסיבה היא כי לעתים הירקות מתבשלים בסירים ובמחבתות שעליהם שאריות של בשר או שומן בשרי. בנוסף, כלי הגשה נוטים להתערבב אלו באלו, מה שאומר שטבעונים עלולים לצרוך מזון שאינו באמת טבעוני.

עוד בוואלה!

אוהבים ארוחות בוקר בבתי מלון? יש פריט שאסור לכם לאכול

לכתבה המלאה
אישה מוזגת מים מקומקום חשמלי. goffkein.pro, ShutterStock
אין לכם מושג איזו זוועה מסתתרת בכלי המתכת והפלסטיק האלה. קומקום קפה/ShutterStock, goffkein.pro

כיסוי המיטה? מנוקה אחת לשנה

טרה בי, עובדת ניקיון שמחזיקה חשבון טיקטוק פופולרי, חושפת בעיה אחרת בחדרי המלון. לדבריה, הדבר הכי חשוב לעשות כשמגיעים לחדר הוא להסיר מיד מהמיטה שלכם את כיסוי המיטה.

"תורידו את הש-ט הזה מהמיטה ברגע שאתם נכנסים לשם ואל תחזירו אותו למיטה. הם כל כך מלוכלכים", היא אומרת. "הם נשטפים רק פעם בשנה, אלא אם כן יש עליהם כתם גלוי. אז חוץ ממקרים שבהם מישהו דימם, הקיא, השתין או חרבן עליהם, הם לא נשטפו במשך שנה שלמה".

עוד היא הוסיפה כי "אני שונאת להרוס לכם את זה - אבל הדברים אינם נקיים כפי שאתם חושבים. לא כל המלונות מגעילים - אבל לרוב המנקים לא יוצאים מגדרם. אנחנו פשוט עושים את מה שהוכשרנו לעשות ואמרו לנו לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully