וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע "הוריד" שוטים בטיסה, והציע לדיילות לעשות סקס במטוס

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 8:38

נוסע ששתה קצת יותר מדי בארוחת הבוקר, הציע לשתי דיילות אמריקניות להצטרף ל"מייל היי קלאב" (כלומר לעשות סקס בטיסה). הן סיפרו על כך לטייסים, שהזמינו לו משטרה עם הנחיתה. עכשיו הוא מואשם לראשונה בבית משפט בהפרעה לדיילת במילוי תפקידה

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

לראשונה הואשם נוסע בהפרעה לדיילת לבצע את תפקידה, לאחר שהציע לפחות לשתיים מאנשי הצוות במטוס להצטרף ל"מייל היי קלאב" (כלומר לעשות סקס בטיסה), כך לפי אתר Paddle your own kanoo האמריקני.

עוד בנושא:
זוג נתפס במצלמה מקיים יחסי מין בשירותי המטוס - והנוסעים הריעו להם
דיילת לשעבר חושפת: זה המקום הכי טוב לסקס במטוס
"הרגשתי בחילה": איש עסקים התלונן שהזוג לידו ביצע אקט מיני בטיסה


המקרה אירע בטיסת ספיריט איירליינס האמריקנית לאורלנדו בשבוע שעבר. ג'יימס וורן פינסטר נעצר על ידי שוטרים ממשטרת אורלנדו ב-9 בינואר, לאחר שטייסי ספיריט איירליינס בטיסת 693 מלואיוויל דיווחו מבעוד מועד על נוסע בעייתי במטוס.

בתצהיר שהוגש לבית המשפט המחוזי בפלורידה, נטען לכאורה, כי לאחר כשעת טיסה (מתוך שעתיים ליעד) הציע פיניסטר לראשונה אחת הדיילות את ההצעה המגונה.

לא ברור אם מנהלת השירות בטיסה (פרסרית) נקטה פעולה כלשהי, לאחר שפיניסטר הטריד את הדיילת, אבל זמן מה לאחר מכן הוא תפס לכאורה דיילת אחרת, משך אותה למושב החלון שלו ושוב שאל אם היא "רוצה להצטרף למועדון..."

דיילת ונוסע במטוס. ShutterStock
"רוצה להצטרף למועדון?" לנוסע הסורר חיכתה משטרה עם הנחיתה/ShutterStock

הדיילת "הצליחה להשתחרר מאחיזתו של פינסטר", אבל לא לפני ששאל שאלות שונות על תא הטייס, כולל איך הוא יוכל להיכנס לשם.

פינסטר הועבר למושב חלופי עקב התנהגותו, אך בסופו של דבר הוא נשכב על רצפת המעבר כשאנשי הצוות ניסו להמשיך לתת שירות ונאלצו לעבור מעליו בסופו של דבר, הדיילות נאלצו לגרור אותו מהרצפה ולעזור לו לחזור למושב שלו.

לאחר מעצרו, פינסטר הודה ש"הוריד" שוטים רבים אלכוהול לפני שעלה לטיסה בשעה 7:45 בבוקר, זאת כדי להרגיע את עצביו מכיוון שזו הייתה הטיסה הראשונה שלו אי פעם.

פינסטר נאלץ למסור את דרכונו ונצטווה להימנע מצריכת אלכוהול במשפטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully