וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע תובע: "דייל תפס וליטף את איבר מיני בטיסה"

נוסע שטס בחברת ספיריט איירליינס האמריקנית, תובע אותה על הטרדה מינית בטיסה שבה דייל נתן לו אלכוהול בחינם, קרא לו לחלק האחורי של המטוס ושם, ללא התראה מוקדמת, תפס, גישש וליטף את איבר מינו. חברת התעופה טרם הגיבה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

נוסע שטס עם חברת הלואוקוסט האמריקנית ספיריט איירליינס, טוען שדייל הציע לו אלכוהול בחינם, ביקש שיעבור לאזור פרטי במטוס ואז תקף אותו מינית, כך לפי התביעה שהגיש בשבוע שעבר נגד חברת התעופה בסך 150 אלף דולרים.

לטענת הנוסע, ששמו פורסם רק בראשי תיבות מ.ב חברת התעופה התרשלה. "התביעה הוגשה כדי לבקש צדק עבור הלקוח שלנו, שכפי שנטען בתלונתנו, שהותקף מינית על ידי דייל בטיסה של ספיריט איירליינס", אמר גרגורי ספייזר מחברת VSCP Law בפילדלפיה, לאתר Insider. "אנו מצפים להמשיך את התיק בבית המשפט".

התביעה עולה בקנה אחד עם עלייה בתקריות אלימות בטיסות, למרות שרוב ההטרדות בטיסות דווקא מופנות לצוות הדיילים והדיילות. ביום רביעי שעבר דיווח מנהל התעופה הפדרלי (ה-FAA), שהוא קיבל 5,033 דיווחים בדבר נוסעים סוררים בשנת 2021. ה-FAA פתח 950 חקירות ב-2021, יותר מפי חמישה מ-183 החקירות שפתחה ב-2020.

מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
בתביעה נטען שהחברה לא בדקה את הרקע של הדייל. ספיריט איירליינס/ShutterStock

חברת התעופה היתה "צריכה לדעת על נטייתו של הדייל לאלימות מינית"

לפי כתב התביעה, ספיריט מאושמת ברשלנות כיוון שחברת התעופה "צריכה לדעת על נטייתו של הדייל לאלימות מינית, אלימות פיזית וסטייה מינית", כך נכתב. עם זאת, התביעה, שבה מצוין רק שמו הפרטי של הדייל, לא סיפקה פרטים נוספים על מה קרה קודם לכן בטיסה. לא ברור אם הדייל נקרא לסדר קודם לכן במהלך הקריירה שלו, או שההאשמות עליו הן ספקולטיביות.

"לפי מידע ואמונה, ספיריט איירליינס לא הצליחה לבצע בדיקת רקע יסודית או בדיקת התייחסות לדייל", נטען בתביעה. "אילו ספיריט איירליינס הייתה עורכת בדיקה כזו, היא הייתה מגלה את החששות שהועלו כאן".

חברת התעופה לא הגיבה בנושא.

עוד בוואלה!

הוטרדת מינית בטיסה? זה מה שעליך לעשות

לכתבה המלאה
דייל אוויר. Svitlana Hulko, ShutterStock
הדייל "קרץ לנוסע ודחף בקבוקונים של ג'ק דניאלס לחזה שלו" (צילום אילוסטרציה)/ShutterStock, Svitlana Hulko

הדייל "ניסה לפתוח את רוכסן מכנסיו של התובע"

הנוסע מ.ב מאטלנטה, טס ב-30 ביוני השנה לפילדלפיה כדי לבקר משפחה, לפי התביעה. הוא ישב סמוך לחלק האחורי של המטוס, שם הדייל נתן לו תחילה בקבוק מים חינם. לאחר מכן הוא "חזר במהרה, קרץ לנוסע ודחף בקבוקונים של ג'ק דניאלס לתוך החזה שלו", נכתב בתביעה. כעבור כמה דקות הדייל הניח מפית מקופלת עם מספר הטלפון שלו על השולחן המתקפל של הנוסע.

כשהטיסה התקרבה לפילדלפיה, הדייל "קרא לנוסע להגיע לאזור פרטי בחלק האחורי של המטוס מאחורי השירותים", נטען בתלונה. "כשהתובע ניגש לחלק האחורי של המטוס, הדייל הסתכלה סביבו וללא התראה מוקדמת תפס, גישש וליטף את איבר מינו ואת אזורו הפרטי של התובע", נכתב בתלונה. "הדייל "ניסה אז לפתוח את רוכסן מכנסיו של התובע".

בתביעה, הואשמה ספיריט בשישה סעיפי אישום שונים, לרבות תקיפה, פגיעה ורשלנות חמורה בהעסקה ובפיקוח שלה. בתלונה נטען כי מ.ב. פנה תחילה למשטרה המקומית, אך נאמר לו שהוא יצטרך ליצור קשר עם ה-FBI, מכיוון שהתקיפה לכאורה התרחשה באוויר, כשהמטוס התקרב לפילדלפיה. בתלונתו נטען כי הנוסע אכן הגיש תלונה ל-FBI.

"האשמות על התנהגות פלילית נבדקות על ידי ה-FBI, תוך התחשבות בכל החוקים הפדרליים", אמרה קארי אדמובסקי דוברת ה-FBI בפילדלפיה. "כאשר יש לכך הצדקה, ה-FBI ממשיך לנקוט בפעולות מתאימות".

בתוך כך, ספיריט זומנה ביום רביעי לבירור בבית המשפט המחוזי במזרח פנסילבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully