וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס במצלמה מקיים יחסי מין בשירותי המטוס - והנוסעים הריעו להם

13.9.2023 / 0:10

זוג שובב שהחליט להצטרף ל"מועדון המייל הגבוה" כנראה שכח לנעול את דלת שירותי המטוס ונתפס בידי הדייל, נוסעי המטוס והמצלמות באמצע האקט. כוכבת רשת ודוגמנית כבר הספיקה לקחת קרדיט וטענה: "זוט עני"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מקיים יחסי מין בשירותים של מטוס/aney stokes)

נוסעים בטיסת איזיג'ט מלוטון לאיביזה זכו לבידור מסוג שונה כשזוג נחשף בידי אחד הדיילים בזמן שהוא מקיים יחסי מין בשירותי המטוס והנוסעים שתיעדו את הרגע במצלמה הריעו לזוג הנועז.

בסרטון הויראלי, ששותף ברשת על ידי אנני סטוקס, נראה הרגע שבו בני הזוג "חוגגים להם" בשירותי המטוס בטיסה הקצרה יחסית (שעתיים וחצי בסך הכל) ב-8 בספטמבר. דייל נראה עומד בעצבנות מחוץ לדלת השירותים, בזמן ששורת נוסעים מחכים בקוצר רוח שיפתח אותה.

נראה שהוא המתין בסבלנות מספר רגעים וניסה להכריח את עצמו לעשות את המעשה - כשהנוסעים מסתובבים במושביהם וממתינים לרגע החשיפה. לבסוף הדלת נפתחת וגבר נראה עומד מאחורי אישה שרכונה מעל לשירותי המטוס, כששניהם עם מכנסיים מופשלים למטה עד הברכיים.

שאגות תרועה נשמעות ברחבי המטוס כשהבחור אדום הפנים ממהר לסגור את הדלת כדי להגן על מה שנותר מכבודו. "אוי אלוהים" נשמעה אישה אחת צורחת, לפני שפנתה לחברה ושאלה אם היא צילמה את הרגע. החברה שלה ענתה: "כן תפסתי הכל".

צפו בתיעוד:

הסרטון צבר מאז יותר מ-3.6 מיליון צפיות ב-X (טוויטר) כשאנשים מיהרו להגיב לו כדי להשתעשע על הסיטואציה. "עוד שבוע סטנדרטי בחיי דייל", כתב אחד, "זו טיסה קצרה. אפשר היה לוותר על החוויה", הוסיף אחר.

חברת איזיג'ט אישרה מאז שהתקרית התרחשה באחת הטיסות שלהן ושהמשטרה עודכנה בנושא. דובר חברת התעופה מסר בתגובה: "אנחנו יכולים לאשר שהטיסה הזו מלוטון לאיביזה ב-8 בספטמבר הסתיימה במפגש עם המשטרה בזמן הנחיתה, עקב התנהגותם של שני נוסעים על הטיסה".

לא ברור אם בוצעו מעצרים, כשמשטרת בדפורדשייר עוד לא מסרה את תגובתה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

זו את בסרטון?

אלזה ת'ורה בת ה-21 משבדיה שמרוויחה 1.5 מיליון שקל בשנה ב-OnlyFans טוענת שזו היא שמופיעה בסרטון הויראלי - ומנסה בדרך הזו לסחוף אחריה עוד עוקבים לפלטפורמה שתעשה אותה מיליונרית.

אלסה מרוויחה כ-30 אלף דולר בחודש ממכירת תמונות וסרטוני עירום ומין ומשתמשת במשכורת המאוד נאה שלה כדי לממן לעצמה טיולים ברחבי העולם, כולל תאילנד, איטליה, יוון, פולין, הולנד ובאלי. הדוגמנית הגיבה לסרטון וכתבה: "זאת אני". הוידוי הזה הוסיף לה מיד עוד כמה עשרות אלפי עוקבים.

מאוחר יותר סיפרה אלזה ל-Daily Star ש... זו לא באמת היא. "בהחלט הייתי מנסה את זה בעצמי, אבל כנראה לא הייתי שוה את זה באיזיג'ט", היא אמרה, "זה חייב להיות לפחות בבריטיש איירווייס".


עוד בנושא:
דיילת לשעבר חושפת: זה המקום הכי טוב לסקס במטוס

זוג שהואשם בקיום יחסי מין במטוס הודה בעבירה אחרת ויצא בזול

היא הוסיפה: "אני חושבת שהסרטון מצחיק ואמיץ. הם בטח עדיין היו במצב חופשה - והזדעזעתי כמה מעט מקום יש בשירותים. חיים רק פעם אחת ואם זה היה ברשימת ה'צריך לעשות' שלהם אז שיהיה להם טוב".

מה שעשוי להראות כניסיון חסר בושה להרחיב את בסיס המנויים שלה, עבד עבור אלזה שסיפרה: "נוספו לי המון עוקבים וקיבלתי המון הודעות".

האם מנויי ה-OnlyFans שלה יזכו לראותה מבצעת אקט דומה? אכן אלזה לא פוסלת זאת: "אני חושבת שהצטרפות למועדון המייל הגבוה זה משהו שכולם רוצים לנסות פעם אחת. בטח בגלל סרטים או משהו כזה, הם גורמים לזה להיראות ממש זוהר אבל במציאות זו טיסה ב-8 בבוקר חזרה מאליקנטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully