וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי בחילה": איש עסקים התלונן שהזוג לידו ביצע אקט מיני בטיסה

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 7:29

נוסע בטיסת ספייר (Sfair) בדרום אפריקה, טוען שהנוסעת לידו עשתה אקט מיני ידני לבן זוגה. הוא תיעד את האירוע וכשהראה לצוות את הסרטון - לא לקחו אותו ברצינות ולא נעשה דבר. "הייתי צריך לשמוע אותם מתנשקים במשך 5 דקות. אני מצולק נפשית", אמר

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

איש עסקים מהעיר דרבן (Durban) שבדרום אפריקה, התלונן כי היה עד לאקט מיני בטיסת פנים של חברת התעופה ספייר (Sfair). האיש, שביקש להישאר בעילום שם, אף חש כי תלונתו אינה נלקחת ברצינות. לדבריו, בטיסה שנערכה ביום שני האחרון מיוהנסבורג לדרבן, הוא ישב במושב המעבר בשורה 16, כאשר בשלב מסוים הנוסעת שישבה לידו הושיטה את ידה לכיוון מפשעתו של בן זוגה.

"בקיצור, היא עשתה לו ב.. בזמן שהמטוס היה על המסלול והמתין לאישור להמריא. מטעמי בטיחות, לא יכולתי לעזוב את המושב שלי. הייתי צריך לשמוע אותם מתנשקים וצוחקים במשך כחמש דקות, בעודי מודע למה שקורה. זה המשיך גם בזמן שהמטוס המריא... הרגשתי בחילה".

זוג שהואשם בקיום יחסי מין במטוס הודה בעבירה אחרת ויצא בזול
זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להרפות
זוגות שעשו סקס במטוס חושפים איך גם אתם תצליחו

נוסע התלונן שזוג לידו ביצע אקט מיני בטיסה. news24.com, צילום מסך
תיעוד שבו נראה הגבר בטיסה משחרר את מכנסיו לקראת האקט/צילום מסך, news24.com

הטייס שצחק

האיש תיעד את התקרית בסרטון כדי להראות זאת לצוות המטוס. "מיד כשהתאפשר לעזוב את המושב, קמתי ורצתי אל חלקו האחורי של המטוס כדי להודיע על כך לדיילות האוויר ולהראות להן את הסרטונים שצילמתי, כדי להוכיח שזה אכן התרחש".

בהמשך, שלח האיש גם תלונה לחברת התעופה באמצעות המייל. וכך כתב: "אני נחרד מהעובדה שלאירוע כזה ישנה השפעה כה מועטה על המעורבים. האם אין השלכות למעשים כאלו בשמי דרום אפריקה?" כתב. בהמשך המייל, הוא פירט את הפעולות שביצע כדי למצוא מזור למצוקה שלו: "האדם הראשון שדיברתי איתו היה טייס (ששהה בתא הנוסעים). הוא ראה את הסרטון, צחק ואמר שהוא לא בתפקיד ועליי לדבר עם הדיילות. אחר כך דיברתי על דיילת שראתה את הסרטון והתקשרה לחבר צוות בכיר. הדיילת התנצלה מיד. ביקשתי מושב חדש ומיד קיבלתי אותו. הם אמרו שהם שוחחו עם שני הנוסעים המעורבים, וגם ציינו זאת בפני הטייס. אבל זה כל מה שקרה. אני בהלם. אני כועס על כך שלא נעשה דבר", כתב.

עוד הוא הוסיף כי "ציפיתי שלאחר הנחיתה ישאירו אותם במטוס או יקראו למשטרה לאחר ששאר הנוסעים יירדו. אבל שום דבר לא קרה. הוא היו חופשיים להמשיך בדרכם כמו כולם. כעת אני מצולק (נפשית) בגלל האירוע הזה". עוד הוא הוסיף כי במטוס היתה קבוצת תלמידי בית ספר, והוא מודאג מההשלכות הצפויות למעשה כזה אם במקומו היה יושב ילד.

עוד בוואלה!

נוסע נדהם לגלות שהנוסע לידו קורא פורנו בטיסה

לכתבה המלאה
מטוס חברת ספייר מדרום אפריקה. ShutterStock
הטייס ראה את הסרטון, צחק ואמר שהוא לא בתפקיד. מטוס חברת ספייר/ShutterStock

בני הזוג לא יטוסו יותר עם חברת התעופה

אתר News24 מדווח כי עורך הדין עו"ד כריס כריסטודולו, המתמחה בתחום התעופה, מסביר כי את המעשה שתועד במטוס ניתן לקשור לסעיף 11 בחוק התעופה האזרחית, העוסק ב"מטרד, הפרת סדר או מעשה מגונה במטוס", מה שהופך את העניין לעבירה פלילית ואף עלול לסכן את שלומם וביטחונם של הנוסעים ושל כלי הטיס עצמו. מי שנמצא אשם בכך, דינו קנס או מאסר לתקופה של עד שישה חודשים או שניהם גם יחד.

עורך הדין ציין עוד כי הטייס יכול היה לבקש מעצר של השניים עם הנחיתה ואף להסיט את המטוס ממסלולו, לנחות בשדה תעופה סמוך ולעצור את בני הזוג. במקרה כזה, על שני הנוסעים היו מוטלות העלויות של הסטת מסלול הטיסה. "זו עבירה חמורה שיכולה היתה לגרום למחלוקת אלימה במטוס במקרה שאחד הנוסעים היה מתעמת עם בני הזוג, מה שהיה עלול לסכן נוסעים אחרים", הסביר כריסטודלו.

נוסע רועש במטוס. ShutterStock
"אני בהלם. אני כועס על כך שלא נעשה דבר". אילוסטרציה/ShutterStock

"זה יותר גרוע מעישון בטיסה"

קירבי גורדון, דובר חברת ספייר מסר כי נאסר על בני בזוג לטוס עם חברת התעופה בעתיד. "לא נשמח לקבל אותם שוב בטיסות שלנו". הו אגם הסכים עם טענתו של עורך הדין וציין כי "הקברניט בהחלט יכול היה להזמין משטרה על הנחיתה אם היה מאמין שבטיחות הנוסעים היתה מוטלת בספק. ישנו שיקול דעת באשר לאפשרות להטיל קנסות". לדבריו, איש העסקים יכול לפעול להגשת כתב אישום פלילי נגד השניים. "אני מוכן לתמוך בעניינו בכל המידע הנדרש לצורך כך ברגע שהרשויות יבקשו זאת ממני". עוד הוא ציין כי פעילות מינית בטיסות היא עניין יוצא דופן ו"אנשים הם בדרך כלל מאוד הגונים בטיסות".

איש העסקים הגיב ואמר לכתבים כי אין זו אחריותו להגיש את התלונה. "איך אני אמור לגשת לתחנת המשטרה ולפתוח תיק נגד אנשים מבלי שאני את השמות שלהם או את מספר תעודת הזהות שלהם? חברת התעופה נוקטת בגישה של 'לא אכפת לנו'. אני מרגיש שהם יכולים לקחת יותר אחריות. אני הייתי מעשן בטיסה, היו עוצרים אותי. וזה הרבה יותר גרוע מעישון".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully