וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילת חשפה: כך הנוסעים מתחילים איתי אחרי הטיסה

13.2.2023 / 0:15

דיילת שפעילה ברשת החברתית טוענת שנוסעים חיפשו אותה אחרי הטיסה והתחילו איתה, חלקם אף הציעו לה לצאת איתה. וגם: במה הנוסעים האשימו אותה, וכיצד הם יכולים להפוך אותה למאושרת

יום בחייה של הדיילת קאלי הארלו/blondieinwanderland

דיילת סיפרה על החוויות שלה עם נוסעים בגובה רב - קאלי הארלו, דיילת מזה 4 שנים, משתפת טעימות מחיי הזוהר שלה באינסטגרם ובטיקטוק עם עשרות אלפי העוקבים שלה, תחת החשבון @blondieinwanderland. עם זאת, העבודה שלה והרשתות החברתיות מתערבבות, כשנוסעים מאתרים אותה בפלטפורמות השונות, וחלקם ניסו אף להציע לה לצאת.

היא סיפרה לדיילי סטאר: "היו נוסעים שחיפשו אותי אחרי הטיסה, זה בהחלט קורה לא מעט. היו כמה שניסו גם להציע לי לצאת איתם". היא עוד ציינה שיש נוסעים שמראים את תודתם על השירות על ידי מתנות: "אנחנו מקבלים מתנות מנוסעים, זה מראה שהם חושבים עלינו. אנשים חושבים שנוסעים יקבלו יחס טוב יותר אם יתנו מתנות, וב-8 מ-10 פעמים כשאני מציעה משהו בתמורה, הם דוחים את זה. זה יפה שחושבים עליך, גם אם זה שוקולד או משהו קטן אחר. זה משפר את היום".

הדיילת הסבירה שיש התנהגות שהיא מוצאת מעצבנת. "הדבר הכי מעצבן זה שנוסעים מאשימים אותנו בדברים שמחוץ לשליטתנו. זה בגלל שאנחנו הפנים של החברה, והמטרה הכי קלה להוציא את התסכול שלהם, אנחנו והדיילים בשער. הם מאשימים אותנו אם צריכים לחזור לשער, אם התיק שלהם לא מתאים להעלאה לטיסה, אם הם שפכו קפה מחוץ לטרמינל, אפילו אם לא היינו לידם, ואפילו אם יש סופה בחוץ. הרשימה רק הולכת ומתפתחת. כמה שהנוסעים חושבים שאנחנו שולטים בהכל, אנחנו לא".

עוד סודות של דיילות
"שימו נעל בכספת המלון": 11 טיפים מאוד שימושיים לנופש הבא שלכם מפי דיילת אוויר

דיילת חשפה: השאלות הכי מטומטמות שנוסעים שואלים במטוס (ואיך מתחילים איתה)

היא הוסיפה שצוות המטוס: "אומן כדי להיות שם במקרה חירום, ולעזור לנוסעים לעבור את הטיסה בצורה נעימה", אך שידרה אזהרה לנוסעים כועסים שלמרות שצוות המטוס תמיד מנעים פנים, זה לא אומר שהם לא כועסים. "גם אנחנו מתוסכלים לפעמים, לא רואים את זה כי אנחנו משתדלים תמיד לחייך".

אם אתם רוצים שצוות המטוס יאהב אתכם, אלה "הדברים הקטנים", כמו שקאלי אומרת, "כמו שאמא שלי אמרה כשהייתי קטנה, השאירו את המקום שלכם במצב טוב יותר ממה שמצאתם אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully