וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שימו נעל בכספת המלון": 11 טיפים מאוד שימושיים לנופש הבא שלכם מפי דיילת אוויר

9.2.2023 / 23:38

איסתר, דיילת אוויר של חברת התעופה KLM, שמבלה זמן רב בבתי מלון, חושפת כמה טיפים חשובים - מאחסון נעל בכספת (ויש לזה הסבר הגיוני מאוד) ועד שימוש גאוני לכובע המקלחת של המלון

למה הדיילת מכניסה נעל לכספת?/TikTok @esthersturru

איסתר שטראוס, דיילת של חברת התעופה ההולנדית KLM, מעבירה זמן לא מועט בין הטיסות בבתי מלון ברחבי העולם ולכן היא בעלת ניסיון רב וידע לגבי הסודות של המלונות. היא טוענת שיש לה כמה רעיונות מבריקים שתוכלו לנסות בשהות הבאה שלכם בבית מלון בארץ או בחו"ל - והתגובות לסרטון שלה בהחלט מאשרות את זה.

לדבריה, יש כמה דברים שאתם חייבים לעשות בכל פעם שאתם מתארחים במלון כדי להבטיח שהשהייה שלכם תעבור בצורה חלקה. הטיפ הראשון, כפי שהיא מציגה בסרטון, הוא שימוש בקולבים להצמדת הוילונות בחדר זה לזה כדי שלא תתעוררו מהאור החזק בבוקר.

הטיפ השני שלה הוא להשתמש בכבל ה-USB שלכם כדי להטעין את הניידים שלכם דרך הטלוויזיה, אם אין לכם כמובן מתאם שקע אוניברסלי או אם זה שברשותכם נהרס.

הנה כל הטיפים שלה:

הטיפ השלישי והלא פחות גאוני שלה הוא להשתמש בכובעי המקלחת של המלון ככיסוי נעליים בעת האריזה. זוהי דרך שימושית להגן על הבגדים במזוודה מפני נעליים מלוכלכות, במיוחד אם אין לכם שקיות ניילון זמינות להכניס אליהן את הנעליים. בהמשך הסרטון היא משתמשת שוב בכובעי המקלחת לכיסוי השלט הרחוק של הטלוויזיה, שמחקרים רבים הראו עד כמה הוא מלוכלך ומלא בחיידקים.

עוד מדיילות

דיילת חושפת 6 דברים שפשוט אסור לכם לעשות בטיסה

לכתבה המלאה

אבל למה נעל בכספת?!?

הטיפ שזכה להכי הרבה תשומת לב בתגובות קשור לכספת בחדר שלכם. רבים משתמשים בכספת כדי לשמור על חפצים יקרי ערך כמו הדרכון וכסף מזומן. אולם, לא מעט חוששים לעשות זאת מהסיבה הפשוטה שקל מאוד לשכוח לבדוק את הכספת לפני שעושים צ'ק-אאוט. "טיפ הנעל האבודה" של איסתר מפחית את הסיכון שתעזבו את המלון מבלי לבדוק מה השארתם בכספת.

"דואגת לשכוח משהו בכספת? שימי בה את העקב או הנעל שלך ולא תשכחי!" היא אומרת. הדיילת מספרת שהיא תמיד מניחה נעל אחת בכספת כי היא לעולם לא תצא מהחדר בלי נעלי העבודה שלה, מאחר שהן הרי חלק מהותי מהתלבושת האחידה שלה. מן הסתם, אם הינכם נוסעים עם יותר מזוג נעליים אחד, תוכלו להניח כל פריט אחר שאתם לא חושבים שתצאו בלעדיו מהמלון, כמו המעיל שלכם.

וזה מה שהיא עושה בכל פעם שהיא מגיעה לחדר מלון:

הטיפ האחרון שלה נוגע לכרטיסי הכניסה לחדר, בהם משתמשים גם כדי לאפשר שימוש בחשמל. לדבריה, אין צורך להשתמש דווקא בכרטיס של החדר כדי להשאיר את האורות דולקים, כשלמעשה אפשר להשתמש בכל כרטיס אחר שברשותכם - אשראי, רישיון נהיגה, רב-קו או כל כרטיס אחר. מתי זה יכול לעזור לכם? למקרה שאתם יותר משני אנשיים בחדר ואחד רוצה לצאת ולקחת איתו את המפתח.

ויש לה עוד טיפים

בעקבות הצלחת הסרטון עלתה דרישה מהגולשים לעוד עצות ולכן היא עשתה עוד אחד בו המליצה:

- אין לכם רמקול איתכם? שימו את הטלפון בספל ותוכלו לשמוע מוזיקה בווליום חזק יותר.

- כוס הקרטון לשטיפת הפה ושמירת מברשת השיניים מתהפכת ונופלת? שימו אותה הפוך ודחפו את מברשת השיניים דרכה - הכיורים אינם היגייניים.

- הבגדים הייצוגים התקמטו? תלו אותם בחדר האמבטיה בזמן המקלחת! רססו בספריי לניקוי יבש והם כמו חדשים.

- המראה התמלאה אדים ואתם צריכים לעזוב במהירות? השתמשו במייבש השיער היכן שצריך והאדים ייעלמו.

- רוצים לבדוק אם אין אף אחד מתחת למיטה שלך? זרקו בקבוק מתחת! הוא אמור להתגלגל ולצאת מהצד השני. אם זה לא קורה - זה הזמן לקרוא לאבטחת המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully