וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע קיבל שבחים על שסירב לתת את מושבו לנוסעת בהריון

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:59

נוסע ששילם על מושב מועדף, התבקש על ידי נוסעת בהריון לעבור מושב כי היא רצתה לשבת קרוב לשירותים. הוא סירב והעלה את סיפורו לרשת חברתית, שם הוא זכה לשבחים על פועלו, אפילו מנשים. איך אתם הייתם נוהגים?

דייל בחברת "אל בוראק" יילד אישה לובית במהלך טיסה לניאמיי, בירת ניז'ר/עריכה: יאיר דניאל

נוסע זכה לשבחים ברשת החברתית על כך שסירב לוותר על מושבו בטיסה עבור אישה בהריון.

הנוסע ששיתף את סיפור ברשת החברתית האמריקנית Reddit, ביקש מגולשים אחרים לשקול אם הם חושבים שהוא טעה בהחלטה שלו, ולמרות שהוא קיבל כמה תגובות מעורבות, רבים אמרו שהמעשה שלו היה הוגן לחלוטין.

עוד בנושא:
נוסעת "זייפה" הריון כדי לא לשלם על משקל עודף בטיסה
אגרופים לפנים: צפו בנוסעת בהיריון תוקפת את נציגת חברת התעופה
מלונות מציעים: נכנסתם להיריון בחופשה? לא תשלמו עליה


"טסתי לבד בטיסה של 5+ שעות כדי לבקר את המשפחה במהלך החגים", כתב הנוסע עם שם המשתמש michaeldonnelly. "ממש לפני העלייה למטוס, אישה ביקשה ממני לוותר על המושב שלי כדי שתוכל לשבת קרוב יותר לשירותים. היא הייתה בהריון אבל לא נראתה במצוקה".

למרות שהנוסע כתב שהוא הזדהה עם מצבה, הוא לא חשב שזה הוגן שהוא יצטרך לעזוב מושב ששילם עבורו במיוחד, במיוחד שהוא סובל ממצב רפואי. הוא המשיך ופירט כיצד הנוסעת ניסתה לגרום לדיילות לגרום לו להחליף, אך הן "סירבו לעזור לתווך".

לאחר שהגיע ליעדו, ביקש הנוסע ממשפחתו לשפוט כיצד היה עליו לנהוג. הוא כתב שכולם האמינו שהוא "היה צריך להטריח את עצמי ולוותר על המושב שלו".

נוסעת בהריון. ShutterStock
"היא הייתה בהריון אבל לא נראתה במצוקה" (אילוסטרציה)/ShutterStock

אפילו גולשות הרות הזדהו עם הנוסע

עם זאת, כשהתגובות על הפוסט של הנוסע החלו לזרום, רבים צידדו בהחלטה שלו ואמרו שהאישה ההרה קמצנית ולא התכוננה לטיסה במצבה, והייתה צריכה להזמין מקום ליד השירותים כשקנתה את הכרטיסים. "היא הייתה צריכה להזמין מושב אחר שהיא רצתה בעצמה' או לא לצאת לטיסה. נראה שהיא פשוט הניחה שהיא לא תצטרך לשלם על זה, כי איזה פראייר יעבור מושב בשבילה", כתב גולש אחד.

"הדיילות אשמות שלא תיווכו. בשלב מסוים הן היו צריכות להגיד לה לחזור למושבה", הוסיפו.

גולש אחר הציע שהאישה חשה "זכאית" ובכוונה לא הזמינה מראש את המושב, כדי שתוכל לעשות שיימינג פומבי ו"להאשים את האדם בהחלפה".

אפילו גולשות שהזדהו כהרות, צידדו בהחלטה של הנוסע. "זה בסדר אם אנשים יציעו לי מחוות פריבילגיות בזכות ההריון שלי, אבל בטוח לא אדרוש את זה! ובהינתן אילוצי הטיסה שלי, אני מזמינה את המושבים שאני צריכה", כתבה אישה שהזדהתה בהיריון וחולה במחלת קרוהן (מחלת מעיים נפוצה).

עוד בוואלה!

קופה שנותרה לבדה בכלוב נכנסה להיריון. שנתיים אחרי הבינו איך

לכתבה המלאה

ומה דעתכם?

האם הייתם עוברים ממושב ששילמתם עבורו בשביל נוסעת בהריון?

כן
לא
רק אם זה למושב זהה או טוב יותר
13991 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully