וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים לפנים: צפו בנוסעת בהיריון תוקפת את נציגת חברת התעופה

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 10:21

נוסעת בחודש השישי להריונה, שככל הנראה גם היתה שתויה, התנפלה על נציגת חברת התעופה שסירבה לאפשר לה לעלות לטיסה בשדה התעופה באטלנטה. נדרשו ארבעה נוסעים כדי להפריד בין השתיים

נדמה שאין עוד גבולות שלא נחצים בכל מה שקשור להתנהגות נוסעים במטוסים ובשדות תעופה. הפעם מדובר בסרטון מזעזע שמציג נוסעת בהיריון שתוקפת באלימות בלתי מרוסנת נציגה של חברת הלואו קוסט האמריקנית ספיריט איירליינס (Spirit Airlines). הסיבה: לא אפשרו לה לעלות על המטוס בשל התנהגות אגרסיבית מצדה.

שתי נוסעות רבו על מקום ליד החלון; זה נגמר בפיצוצים. צפו
נקמה במטוס: הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך
קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות

נופלות על הרצפה מול הנוסעים ההמומים

אתר News.com מדווח כי מריה סקוט, בת 29 מפילדלפיה, החלה להתווכח עם עובדת חברת התעופה בשם ג'סמין רודן. התקרית אירעה ב-30 באפריל בשער העלייה למטוס בשדה התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון שבאטלנטה. בסרטון נראית סקוט, לובשת סווטשירט בצבע אפור, בעודה מטיחה ארצה את רודן, והשתיים נופלות יחדיו על הרצפה אל מול הצופים ההמומים. בהמשך, הצליחו כמה נוסעים להפריד בין השתיים.

בהמשך, כאשר סקוט נלקחה מהאזור היא היממה את הנוסעים האחרים כשצעקה כי היא בחודש השישי להריונה. נוסף על כך, עדים טענו כי עלה ממנה ריח של אלכוהול. מאוחר יותר היא נעצרה בידי המשטרה בשל תקיפה והפרת סדר והועברה לבית המעצר. הסרטון שתיעד את התקרית פורסם תחילה בטוויטר עם הכיתוב: "אתמול היה ריב בשדה התעופה של אטלנטה. שתיהן נוספו לרשימת איסור הטיסה". אך מאוחר יותר, אושר כי רודן אינה נוסעת אלא עובדת של חברת התעופה.

מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
לא אפשרה לנוסעת לעלות על המטוס בשל התנהגות אגרסיבית. ספיריט איירליינס/ShutterStock

צעקה שהיא בהיריון

על פי עדותה של רודן במשטרת אטלנטה, הכל החל כאשר סקוט ניגשה לשער העלייה למטוס ושאלה פרטים על טיסתה הצפויה. לאחר מכן, היא אמרה לנוסעים שהיו סביבה כי תכה את מי שלא יאשר לה לעלות למטוס ואף איימה על רודן. באותה רגע, רודן אמרה לה כי בעקבות דבריה היא לא תוכל לטוס. מכאן ואילך, כפי שנראה גם בסרטון, ההידרדרות היתה מהירה - וסקוט פצחה בסדרה של אגרופים לפניה של רודן ומשכה את שיערה. נדרשו לא פחות מארבעה אנשים כדי להפריד בין השתיים.

"גברת רודן הצהירה שהיא הריחה ריח של אלכוהול שעלה מגברת סקוט, למרות שגברת סקוט טענה שהיא בהריון", צוין בדוח המשטרתי. בסיום האירוע, בעת שלוותה על ידי שוטרים אל מחוץ לשדה התעופה, צעקה סקוט "אני בהיריון! אני בהיריון!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully