וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת "זייפה" הריון כדי לא לשלם על משקל עודף בטיסה

כתבת תיירות ניסתה לבצע את התעלול שבו לבשה מגוון פריטים ואף הטמינה פריטים אלקטרוניים על בטנה, ואפילו כמעט הצליחה בכך. אבל טעות אחת קטנה עלתה לה ביוקר

דייל בחברת "אל בוראק" יילד אישה לובית במהלך טיסה לניאמיי, בירת ניז'ר/עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: יש מי שבאמת היתה בהריון בטיסה, וגם ילדה

מה לא עושים כדי להימנע מתשלום על משקל-יתר בטיסה? עם הסוגיה הזו התמודדה כתבת תיירות אוסטרלית, שניסתה לתפוס שתי ציפורים במכה: גם לא לשלם וגם לכתוב על כך באתר המעסיק אותה.

הכתבת, רבקה אנדרוז, ידעה לקראת טיסתה כי תיאלץ לשלם 40 דולרים על עודף המשקל של הכבודה שלה, בטיסה של חברת הלואו-קוסט האוסטרלית Jet Star. לכן, היא לבשה בגד גוף צמוד, תחבה את המחשב הנייד שלה באזור הגב התחתון, והטמינה פריטים נוספים (אלקטרוניים ברובם) על בטנה. את הפריטים הללו היא כיסתה בכמה שכבות בגדים, כדי שתיראה כאילו היא בהיריון.

"אתם בוודאי סבורים שאני מתבדחת, אבל באמת עשיתי זאת. וברוב הזמן זה עבד. ובכן, רק כמעט עבד", היא כתבה מאוחר יותר.

אתר Travel Pulse מדווח כי התוכנית שלה היתה להגיע לעמדת השקילה, ואם תתבקש לשלם על משקל חריג של הכבודה שלה - תתחיל להתחנן ולהסביר שעודף של קילוגרמים בודדים אינו משמעותי, והיא זקוקה לכל הבגדים והנעליים הללו, בשל ההיריון המתקדם שלה.

שמלת ה"הריון" של רבקה אנדרוז

הלפ טופ בלט מתוך בגדיה

הכרטיס נפל, המחשב הציץ

אך כאמור, התכנית שלה ירדה לטמיון בשלב מסוים. "לפתע הבנתי שאני האחרונה בתור של הנוסעים, כך שכל תשומת הלב של צוות הקרקע היה עלי בלבד". מזוודתה נשקלה, ואף אחד לא העיר לה על המשקל העודף. היא היתה חופשיה להמשיך בדרכה. אך בשלב זה, כרטיס הטיסה שלה נפל מידיה על הרצפה. כאשר התכופפה להרימו, בלט המחשב הנייד שלה מתוך בגדיה, והשווה לה לגבה צורה חשודה.

אנשי צוות הקרקע קלטו את העניין, ניגשו אליה - והיא הודתה מיד בתעלול שלה. וכן, היא נאלצה לשלם ממיטב כספה על המשקל העודף. "ברגע זה המשחק נגמר", היא כתבה, אך הוסיפה כי שכאשר תטוס שוב עם משקל עודף, היא תעשה זאת שוב באופן הזה. "רק שהפעם, אדאג מראש להיטמע בתור של הנוסעים, ולא אשאר אחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully