וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונות מציעים: נכנסתם להיריון בחופשה? לא תשלמו עליה

קבוצת בתי מלון באיטליה מציעה לזוגות ללון במלונות שלה ללא תשלום, כל עוד תיכנסו להריון במהלך השהות, וזאת במסגרת קמפיין לעידוד שיעור הילודה הנמוך במדינה

קמפיין לעידוד סקס בחופשות/Spies

בווידאו: חברת נסיעות בקמפיין: "למען אמא, עשו סקס בחופשה"

לילה במלון בחבל אומבריה באיטליה עולה לא מעט כסף, אבל הנה הצעה שדרכה לא תצטרכו לשלם אפילו אירו אחד: קבוצת בתי מלון בארץ המגף מציעה לכם ללון במלונות שלה ללא תשלום, כל עוד תיכנסו להריון במהלך השהות.

הקמפיין החדש נועד להעלות את שיעור הילודה באיטליה, שהוא הנמוך ביותר ב-150 השנים האחרונות באיחוד האירופי. ב-2015 נרשם ממוצע של שמונה לידות לכל אלף תושבים בלבד. גם הגיל שבו נשים נכנסות להיריון עלה ועומד כיום על 31.

לפי היוזמה, זוג שיוכל להוכיח שהוא נכנס להריון במהלך השהייה במלון - ייקבל את כספו בחזרה מאת חלק מהמלונות, ואילו אחרים יזמינו לביקור שני בחינם.

הזוגות לא חייבים להיות נשואים כדי להשתתף ביוזמה החדשה, שגרמה למחלוקת באזור הקתולי והשמרני יחסית, שהוא גם מקום הולדתו של פרנסיסקו מאסיזי, מי שנודע גם כאבי המסדר הפרנסיסקני בנצרות. ראש עיריית אסיזי לשעבר, קלאודיוריצ'י, הטיל ספק בנוגע להתאמת הקמפיין לתדמית האוכלוסייה המקומית ולקידום האזור מבחינה תיירותית.

בחודש ספטמבר האחרון, יצא משרד הבריאות האיטלקי ביוזמה משלו להעלאת קצב הילודה במדינה בשם "יום הפוריות", אולם הוא עורר זעם מצד אזרחים, שטענו שהקמפיין היה מלווה בפרסומות סקסיסטיות הכוללת בננה רקובה עבור גברים, ושעון חול עבור נשים.

סקס. ShutterStock
הריתם במלון באומבריה? תקבלו את הכסף בחזרה, או מינימום שהייה נוספת בחינם/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully