וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מלון חושפים סיבה מחרידה בגללה חובה להוריד מים באסלה איך שנכנסים לחדר

13.10.2023 / 0:01

מדות קפה מזוהמות, שתן במיני בר וכיסויי מיטה שמכבסים "פעם בשנה". עובדי בתי מלון שיתפו כמה סודות וחשפו כמה החדרים שלכם עלולים להיות מזוהמים

המצלמה חשפה: כך מנקים שירותים, רצפה וכיור עם אותה מגבת במלונות 5 כוכבים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

שהייה במלון יכולה להיות חווייה בלתי נשכחת עבור אנשים שמחפשים להירגע ולתת לאחרים לטפל בהם לזמן מה. עם זאת, זה יכול להיות גם חומר שממנו עשויים סיוטים.

אתם מתארחים בבית מלון והולכים בפעם הראשונה לשירותים? כדאי מאוד שקודם כל תורידו את המים עוד לפני שאתם מתיישבים על האסלה ולא רק אחרי שסיימתם. בניו יורק פוסט דווח שעובדי בתי מלון חשפו סודות על ניקיון החדרים עבור סוכנות הנסיעות eShores ושיתפו טיפים יעילים נוספים מניסיונם.

העובדים, ביניהם חדרניות, עובדי ניקיון, מטבח וקבלה (שכולם דרשו להישאר אנונימיים) הסבירו שבתי מלון במקומות עם אקלים חם יותר נוטים להיות שורצי חרקים כמו עכבישים שפעמים רבות נחים להם ממש בתוך השירותים ואפילו מתחת לקרש האסלה. כדי למנוע מעכביש שכזה שעשוי לזחול לו היישר לתוך הישבן שלכם, הם ממש ממליצים לכולם להוריד את המים לפני השימוש ולא רק אחרי.

הורדת מים בשירותים. son Photo, ShutterStock
כדאי שתורידו מים גם לפני השימוש בשירותים/ShutterStock, son Photo

הטיפ נוסף שהם שיתפו הוא להתרחק מקנקי הקפה החינמיים, זאת משום שהם מאוד לא היגיניים (בלשון המעטה) ואיש צוות אחד חשף שגם הקומקום בחדר בקושי עובר חיטוי, כך שעדיף להימנע משתיית קפה או תה במצב כזה. גם כלי הזכוכית וספלי הקפה לא עוברים ניקוי כראוי, כאשר המנקים והמנקות במלונות רק שוטפים אותם במים ומנגבים במטלית יבשה בה השתמשו לנקות עוד מקומות בחדר. וכן - זה קורה גם במלונות של חמישה כוכבים.

בעבר סיפרנו לכם על אוונג'לין, עובדת מלון לשעבר, שחשפה שבגלל הידע המעמיק שלה בתהליך הניקיון שעוברים חדרי המלון - היא מביאה ציוד ניקוי משלה בכל פעם שהיא שוהה בבית מלון - ומבצעת ניגוב מהיר של כמה מקומות חשובים ברגע שהיא נכנסת לחדר. "לעולם לא אשתמש בשלטים בחדר מבלי לנגב אותם קודם עם מגבון" אמרה, "לעולם לא אשתמש בכוסות בחדר, אני מדברת על הכוסות בחדר שמוכנות לשימוש. לעולם לא אשתמש בהן בלי לשטוף אותן קודם".

עוד דברים מחרידים שגילינו על מלונות
קשה לצפייה: זה מה שמצאנו בתוך מכונת הקפה בבית מלון

זו הסיבה שאסור לכם להשתמש בסבון והשמפו בחדר בבית המלון

אל תלכו יחפים בחדר, אל תשתו מכוסות ועוד דברים שאסור לעשות במלון

אבל זה רק הולך ונהיה גרוע יותר. אחד מהעובדים בבית מלון סיפר שהוא נתקל באורח במלון שפשוט השתין לתוך בקבוק במיני בר והחליף את הפקק. אחד מהאורחים שנכנס לחדר אחריו כמעט שתה את זה, אבל למזלו הריח את הצחנה.

אנשי הצוות קראו לאורחים לבדוק טוב לפני שהם שותים משקה או אוכלים חטיף מהמיני בר שהחותם הסוגר שלהם לא שבור - מכיוון שלעולם לא ניתן לדעת מה אנשים אחרים שהיו בחדר עשו להם.

עוד באותו נושא

האמת המלוכלכת נחשפת: ככה מנקים את חדר המלון שלכם

לכתבה המלאה

צמחוניים או טבעוניים? אל תתקרבו לארוחת הבוקר

עוד "תענוג" שהעובדים ממליצים להימנע ממנו הוא ארוחת הבוקר של המלון, גם אם זה משהו שכלול בחבילה שלכם - במיוחד אם אתם צמחוניים. מסתבר שחלק גדול מהטבחים מבשלים את הירקות והמנות הצמחוניות או הטבעוניות בסירים ומחבתות שמשמשים גם לבשר וגם בכלי ההגשה מערבבים ולא מקפידים על הפרדת הבשר מהמנות הצמחוניות.

טארה בי, חדרנית בית מלון לשעבר, טוענת שגםמאוד מומלץ להסיר את כיסוי המיטה ברגע שנכנסים לחדר הבית המלון משום שהוא מטונף: "מכבסים אותם רק פעם בשנה, אלא אם כן יש לכלוך שבולט לעין". גם אוונג'לין שיתפה שהיא "לעולם לא תשב על כיסוי המיטה" והסבירה שלעתים קרובות הכיסויים האלה לא עוברים כביסה. "לעולם לא אשב על כיסוי המיטה", אמרה, "כיסוי מיטה זה לא הסדין, זו לא השמיכה, זה מה שמעל זה. הדבר הזה יורד בדקה הראשונה שאני נכנסת לחדר. את הדברים האלה לא מכבסים לעתים קרובות. את הכיסויים האלה מכבסים אולי פעם בשנה- אז אל תשבו עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully