וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שאסור לכם להשתמש בסבון והשמפו בחדר בבית המלון

14.8.2023 / 0:01

מנהלת בבית מלון חשפה מדוע ממש לא מומלץ להשתמש במוצרי השיער ותחליבי הרחצה שמסופקים לנופשים: "אני תמיד מביאה מהבית". צפו בסרטון ותתכוננו להיגעל

הסיבה בגללה ממש לא מומלץ להשתמש בסבון והשמפו שהמלון נותן לכם בחינם/@travelinghotelmanager

אחד מהפינוקים הידועים בחופשה במלון הוא העובדה שלא צריך לארוז בתיק סבון רחצה, שמפו, מרכף או אפילו קרם גוף. הם מחכים לנו במלון - בין אם בבקבוקונים קטנים ובין אם במתקן שמותקן בתוך המקלחת. אבל אם גם אתם משתמשים בהם בלי לחשוב פעמיים - כדאי שתפסיקו לעשות את זה גם אם מדובר במלונות 5 כוכבים.

מישהי שטוענת שהיא מנהלת בית מלון העלתה לחשבון הטיקטוק travelinghotelmanager סרטון שהפך ויראלי שבו היא הסבירה מדוע אסור להשתמש במוצרי התמרוקים שמספק המלון. לאחר שמעל למליון איש צפו בה חושפת את הסודות - הסרטון נמחק יחד עם כל החשבון טיקטוק שלה, אבל המסר נשאר.

תחת הכיתוב: "אל תשתמשו באלה במלונות. תסמכו עלי!' היא הסבירה: "כשאתה עושה צ'ק אין לחדר שלך ונכנס למקלחת שלך ואתה רואה את הבקבוקים האלה, הם בדרך כלל מלאים. יש לנו פה שמפו, מרכך וסבון רחצה. הנה הטיפ שלי: לעולם אל תשתמשו בהם," היא אמרה.

וזה ההסבר שלה

תוך כדי שהיא פותחת את הפקק המוברג בחלק העליון של בקבוק השמפו, היא אמרה: 'למה? כי הם לא בטוחים. המכסים האלה יכולים לרדת בקלות והאורח הקודם היה יכול לשים שם כל מה שהוא רוצה. הם יכולים לשים שם צבע שיער, אקונומיקה, כל דבר. לעולם אל תשתמשו בזה", הסבירה.

מנהלת המלון הציע תמיד להביא איתך בתיק בקבוק שמפו קטן, מרכך ותחליב רחצה משלך.

עוד טיפים לשהייה במלון
"שימו נעל בכספת המלון": 11 טיפים מאוד שימושיים לנופש הבא שלכם

דייל חשף: כך תדעו אם חדר המלון שלכם באמת נקי


עם זאת, המומחית נתנה טיפ לצופים שאולי שכחו להביא או שמעדיפים לנסוע בלי. היא אמרה: 'אם אתה לא מביא תמרוקים משלך, רד לדלפק הקבלה ובקש סט טרי או אפילו את בקבוקוני המיני. לעולם אל תשתמש באלה שבחדר. סמוך עלי'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה מסתבנת במקלחת. Giphy
אל תמהרו להסתבן/Giphy

בתגובות לסרטון היא כתבה לאלה שתהו כמה זה נפוץ שאורחים במלון ממלאים את הבקבוקים בחומרים מזיקים ש"זה קורה הרבה יותר פעמים ממה שאתם חושבים".

והיא לא הראשונה שמזהירה מזה

@melly_creations Replying to @sodickstracted As a former hotel manager here are additional items I won't use. #hotels #hotelstay #dontuse #advice ♬ Cupid - Twin Ver. (FIFTY FIFTY) - Sped Up Version - sped up 8282

זו לא הפעם הראשונה שהאזהרה הזו, שעד היום אף אחד מכם לא חשב עליה, מופיעה. מנהלת מלון לשעבר, מליסה הנקס, חשפה שהיא ראתה אינספור דברים שהוכנסו לתוך הבקבוקים האלה. היא טענה שראתה אפילו נוזלי גוף (כן. זה מה שאתם חושבים) בבקבוקי השמפו, הסבון והמרכך והמליצה בחום שלא להשתמש בהם אלא אם הם נעולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully