וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אנשי הביטחון בשדה התעופה גונבים מתיקי הנוסעים

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 10:16

כאשר הנוסעים היו עסוקים בבידוק הביטחוני, תועדו שני אנשי ביטחון בשדה התעופה הבינלאומי של מיאמי גונבים כסף מהתיקים שנעו על המסוע

מאבטח תועד גונב ממזוודות של נוסעים/Miami-Dade County State Attorney's

כמה אתם סומכים על אנשי הביטחון בשדה התעופה? ובכן, כדאי שתחשבו שוב. סרטון שצולם במצלמות האבטחה של שדה התעופה הבינלאומי של מיאמי תיעד שני אנשי ביטחון של רשות אבטחת התעבורה של ארצות הברית (TSA), בעודם גונבים פריטים מתיקים של נוסעים, בעת שאלו עברו את הבידוק הביטחוני.

עוד בנושא:
צפו: עובדי חברת תעופה נתפסו על חם כשהם גונבים ממזוודות נוסעים
באיזו מדינה גונבים הכי הרבה מכשירי סלולר לישראלים?
עלו ברשת: מלכודות התיירים שאתם חייבים להכיר
זהירות: 7 ההונאות שכל תייר חייב להכיר

מאבטח תועד גונב ממזוודות של נוסעים בשדה התעופה. Miami-Dade County State Attorney, צילום מסך
פעלו בצוותא במטרה לגנוב כסף. ווילימאס וגונזלס בפעולה בשדה התעופה במיאמי/צילום מסך, Miami-Dade County State Attorney

מהמסוע לכיס

הדיילי מייל מדווח כי שני החשודים שתועדו בסרטון הם לבריוס ווילימאס (33) וחוזה גונזלס (20). הם פעלו בצוותא במטרה לגנוב כסף. בסרטון, שצולם ב-29 ביוני השנה ופורסם כעת על ידי משרד התובע הכללי של מחוז מיאמי כחלק מהתביעה נגד השניים, נראה וויליאמס בעודו "מתעסק" עם אחד התיקים שנמצא במגש התיקים שעובר שיקוף. לאחר מכן הוא מתרחק מעט ואז גונזלס נכנס לתמונה וגונב פריט לא מזוהה. הוא תוחב אותו מיד לכיסו בעוד התיק ממשיך בדרכו על המסוע. בסרטון אחר נראה גונזלס כשהוא מתחיל לפתוח ארנק בעת שהתיק נמצא בתנועה על המסוע. במקרה זה הוא עוסק בכך זמן ממושך, תוך שהוא בוחן את סביבתו באדישות אך ידיו פעילות כל העת. בשלב מסוים הוא מצליח לשלוף ארנק מתוך תיק גדול יותר. הוא אינו לוקח אותו מיד אלא "מחביא" אותו מאחורי אותו תיק גדול. כאשר המגש מתקדם במסוע הוא פותח את הארנק ומחטט בתכולה שלו. הוא חוזר אליו שוב ושוב יחד עם תנועת המסוע. כך הוא ממשיך עד שהמגש כמעט ומגיע אל מתקן השיקוף. בשלב זה הוא מכניס את ידיו לכיסיו וחוזר לקדמת התור.

עוד בוואלה!

כך נוסעים גונבים מהתיקים שלכם במטוס מבלי שתרגישו

לכתבה המלאה
לבריוס ווילימאס וחוזה גונזלס שגנבו ממזוודות בשדה התעופה במיאמי. Miami-Dade County, צילום מסך
היתה להם שותפה שלישית. לבריוס ווילימאס וחוזה גונזלס בזמן מעצרם/צילום מסך, Miami-Dade County

ויש גם שותפה שלישית

על פי הדיווחים, ב-6 ביולי נעצרו וויליאמס, גונזלס וגם סוכנת TSA שלישית בשם אליזבת פוסטר. על פי החשד השלושה גנבו 600 דולר מארנק של אחד הנוסעים, בזמן שהאיש היה עסוק בבידוק הביטחוני. על פי רישומי המשטרה, גונזלס ופוסטר ויתרו על זכויותיהם בזמן המעצר וסיפקו את ההודאות שלהם בכתב.

לעומתם, וויליאמס שמר על זכות השתיקה ולא סיפק כל מידע. בהמשך התהליך, בוטלו ההאשמות נגד פוסטר (שלא צולמה בסרטון האבטחה). בנוסף דווח כי גונזלס התקבל לתוכנית שיקום, ואם הוא ישלים אותה בהצלחה האישומים נגדו יבוטלו. הוא גם חויב לשלם 700 דולר לשני הקורבנות וכן לעשות עבודות למען הקהילה בהיקף של 25 שעות. האישורים הביטחוניים שלו כעובד בשדה התעופה בוטלו. ווילימאס, ששמר על זכות השתיקה, יעמוד למשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully