וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עובדי חברת תעופה נתפסו על חם כשהם גונבים ממזוודות נוסעים

30.10.2015 / 6:48

טיסה נעימה? לא בטוח. נוסע בחברת תעופה פרואנית הבחין בשני עובדים שמתעסקים עם המזוודות, אז הוא שלף את הסמארטפון ותפס את הגנבים על חם. התוצאה: תלונה הוגשה למשטרה, הגנבים נעצרו

יוטיוב

טיסה לחו"ל היא בדרך כלל חוויה נעימה. השארתם את העבודה מאחור, אולי גם את הילדים, עברתם את ביקורת הדרכונים ואת התור הארוך בנמל התעופה והרגע הגדול שלו חיכיתם הגיע - הרגע שבו סוף כל סוף התיישבתם במטוס. זהו. עכשיו כל מה שנותר הוא להמתין, ולהגיע אל היעד.

מסתבר שלא תמיד אפשר לשבת בשקט לאחר הרגע שבו הדקתם את חגורת הבטיחות. קחו את פרו לדוגמא. בתקשורת המדומית דווח כי אחד הנוסעים בחברה המקומית, LAN, חיכה בחודש שעבר בקוצר רוח לרגע שהמטוס סוף כל סוף ימריא, וכדי להעביר את הזמן, עשה בערך את מה שכולם עושים - הביט ימינה ושמאלה, נפרד מהנוף המוכר לטובת מה שצפוי להגיע.

אותו נוסע לא האמין למראה עיניו. אנשי הצוות שהיו אמונים על הכבודה של המטוס פתחו את המזוודות ואספו מהן חפצים אישיים לכיסם. הנוסע לא היסס, שלף את הסמארטפון וצילם את אנשי הצוות גונבים פריטים מהנוסעים חסרי האונים שנמצאים על המטוס.

הוא העלה את הסרטון לפייסבוק, וזה הפך לוויראלי במהירות בזק. הסרטון הגיע במהרה גם לחברת התעופה, שמיהרה לגנות את המקרה ואף הודיעה: "הגנב אותר ונעצר. תלונה הוגשה נגדו במשטרה המקומית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתפסו על חם. הגנבים בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully