וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיוט של נהגי המונית בבנגקוק: הנוסעת שעושה קקי במושב האחורי

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 15:43

נהג מונית צילם את תוצאות מעשיה, שיתף את המקרה בפייסבוק וגילה כי הוא ממש לא היחיד. כדי שנהגי המוניות לא יזהו אותה, נוהגת האישה לחבוש פאות בצבעים שונים

בווידאו: מדד החום בתאילנד הגיע ל54 מעלות צלזיוס/רויטרס

מונית הקקי: נהג מונית תאילנדי ממחוז סמוט פראקן (Samut Prakarn) ליד בנגקוק פרסם פוסט בקבוצה בפייסבוק שנועד להזהיר נהגים אחרים מנוסעת, הידועה בכך שהיא נוהגת לעשות את צרכיה הגדולים (מספר 2) במונית. ואם בכך לא תמו הצרות, מסתבר גם שלאחר שהיא מטילה את צואתה במושב האחורי, היא נמלטת מהמונית מבלי לשלם על הנסיעה.

אתר The Thaiger מדווח כי הנהג שיתף בפוסט - שפורסם בשבוע שעבר בקבוצה שבה חברים נהגי מוניות מבנגקוק והסביבה - תצלומים ממה שאירע במונית שלו. וכך הוא כתב: אזהרה לכל נהגי המוניות! אינני רוצה שאחרים יחוו את מה שאני חוויתי. מחיר הנסיעה היה 417 באט (כ-45 שקלים) אבל לא קיבלתי את הכסף ונאלצתי גם לשלם על ניקוי הרכב".

נוסעת משאירה צואה במוניות בתאילנד. Adam Sacco, Flickr, צילום מסך
"אינני רוצה שאחרים יחוו את מה שאני חוויתי". הצילום ששיתף הנהג מהמונית שלו/צילום מסך, Adam Sacco, Flickr

"עשיתי קקי על המושב שלך"

בסרטון שפרסם הנהג נראית המונית נוסעת ביישוב כפרי. עם ההגעה אל היעד, נשמעת הנוסעת בעודה אומרת: "אין לי כסף לשלם. גם המשפחה שלי לא בבית. אני לא יודעת מה לעשות. היי, תסתכל על הראש שלי. אתה רואה? יש לי סרטן, ועשיתי קקי על המושב שלך. הוא עכשיו מלוכלך, אבל אני אביא מטליות כדי לנקות אותו. זו הקארמה שלי. בוא נתייחס למקרה הזה כאילו שאתה עושה מעשה טוב ונותן לי טרמפ בחינם, בסדר? אין לי כסף".

הנהג כתב בפוסט שבו פרסם את הסרטון כי "היא ברחה והמושב האחורי שלי היה מטונף. נהגי טוק-טוק בכפר אמרו לי שאף אחד לא מעז לקחת אותה כי היא תמיד עושה את צרכיה ברכב ולעולם היא לא משלמת". המקומיים סיפרו לו גם שהאישה, בגיל העמידה, נוהגת לחבוש פאות בצבעים שונים ולהחליפן שוב ושוב כדי שנהגי מוניות לא יזהו אותה. "אמרו לי גם שבני המשפחה שלה מתכחשים לה, ולמרות שהיו נהגים שהגישו תלונות במשטרה, הרי שהדבר לא הועיל מהסיבה הפשוטה שאין לה כסף לשלם את הקנסות המוטלים עליה".

עוד בוואלה!

סיכוי של אחד למיליארד: צואה ממטוס נפלה על ראש אדם בגינת ביתו

לכתבה המלאה

"היא סנובית"

הפוסט זכה לתגובות רבות מצד נהגי מוניות תאילנדים, ששיתפו גם הם את חוויותיהם עם הנוסעת הזו והעידו אף הם כי היא נוהגת להתחפש לעתים קרובות. "אני חושב שיש לה בעיה נפשית", כתב אחד המגיבים. "אבל היא גם סנובית - היא מתחננת לכסף מאנשים, וקונה איתו קפה יקר וחטיפים".

לאחר שפורסם הפוסט, עדכן נהג המונית כי החליט להתלונן במשטרה ואף הגיע לביתה מלווה בשוטרים. עם זאת, בני משפחתה טענו כי אינה בבית. כך או אחרת, ההערכה בקרב המעורבים בתקרית היא שהאישה לא תישא בתוצאות מעשיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully