וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה אירופית ראשונה מציעה לטוס ב"אזור ללא ילדים"

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 9:29

חברת התעופה הטורקית-הולנדית קורנדון איירליינס (שגם טסה לישראל) תציע לטוס ב"אזור ללא ילדים" באחד מקוויה. זה אמנם יעלה יותר, אבל תהיו בטוחים שיהיה לכם שקט. "גם ההורים יכולים ליהנות, מבלי לדאוג שהילדים שלהם עושים קצת רעש", אומר מייסד החברה

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס/צילום: Reddit

אם קרה לכם שנאלצתם לשבת בטיסה ארוכה ליד תינוק בוכה או ילד צורח, ודאי עברה בראשכם המחשבה על טיסות (או לפחות על אזורים במטוס) שמיועדות למבוגרים בלבד. וכעת זה קורה: חברת התעופה הטורקית-הולנדית קורנדון איירליינס (Corendon Airlines), שגם מפעילה טיסות בין תל אביב לדלמן, אנטליה ובודרום בעונה החמה, היא הראשונה באירופה שמציעה אזורים במטוס שהם נטולי ילדים. המתחם, הקרוי "מבוגרים בלבד" (Only Adult), מיועד לגילי 16 ומעלה בלבד. מהלך זה מגיע לאחר שכבר נעשה בחברות אחרות בעולם, בהן אייר אסיה (AirAsia) המלזית.

עוד בנושא:
תופעה שמתרחבת: לאלץ ילדים לשבת באזור ייעודי להם במטוס
האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?
4 מתוך 10 הורים היו משאירים את הילדים במחלקת תיירים לטובת שדרוג בטיסה

טיסה עם ילדים. ShutterStock
60% מנשאלים בסקר הסכימו ש"מתחם למבוגרים בלבד במטוסים וברכבות הוא דבר חיובי"/ShutterStock

תוספת שקט - תוספת תשלום

אתר Euro News מדווח כי המהלך יבוצע בינתיים רק בקו אחד של החברה: מאמסטרדם לאי הקריבי קוראסאו (Curaçao). מועד תחילת היישום: חודש נובמבר הקרוב. המתחם ימוקם בקדמת המטוס והוא יכיל 93 מושבים. הוא אף יופרד משאר חלקי המטוס באמצעות וילונות ומחיצות. הזמנת מושב במתחם כרוכה בתוספת תשלום של 45 אירו לכל כיוון. כמו כן, יוצעו בו מספר מושבים עם מרווח נוסף לרגליים, בתוספת של 100 אירו לכיוון.

מייסד חברת התעופה קורנדון, אטילאי אוסולו, אמר כי "האזור ללא הילדים נועד לשמש את המטיילים שמחפשים שלווה נוספת במהלך הטיסה שלהם". לדבריו, מתחם זה גם יאפשר להורים לילדים קטנים לחוש בנוח יותר, מבלי לדאוג מכך שילדיהם מרעישים או מפריעים לשאר הנוסעים. "הם יכולים ליהנות מבלי לדאוג שהילדים שלהם עושים קצת רעש", אמר. בהקשר זה, חברת התעופה כבר מציעה ללקוחותיה נופשים הכוללים לינה בבתי מלון למבוגרים בלבד, בהם באיים הקריביים, בבודרום שבטורקיה ובאי הספרדי איביזה.

עוד בוואלה!

נוסע טס 29 שעות ותיעד תינוק שבכה ללא הפסקה. צפו

לכתבה המלאה
חברת התעופה קורנדון איירליינס. ShutterStock
הראשונה באירופה שמציעה אזורים במטוס שהם נטולי ילדים. חברת התעופה קורנדון/ShutterStock

המטיילים בעד

כאמור, קורנדון היא הראשונה באירופה שמציעה שירות זה, אך הוא כבר קיים בעולם. כך למשל, לחברת אייר אסיה יש "אזור שקט" בטיסות הארוכות שנערכות במטוסי האיירבוס A330 שלה. אזור זה מיועד לגילי 12 ויותר. גם חברת הלואו קוסט הסינגפורית סקוט (Scoot), מציעה מתחמים שקטים (מגיל 12) במטוסי הבואינג 787 שלה.

למרות שיש לא מעט חברות תעופה שהצהירו כי אין להן בינתיים תוכניות מסוג זה, נראה כי לא מעט מטיילים נלהבים מהרעיון. מסקר שנערך בידי השבועון האמריקני ניוזוויק עולה כי 60% מהנשאלים הסכימו עם הקביעה כי "מתחם למבוגרים בלבד במטוסים וברכבות הוא דבר חיובי". רק 27% מהם לא הסכימו עם קביעה זו, ול-14% אין דעה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully