וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?

8.5.2014 / 9:20

סקר חדש חושף ששליש מהנוסעים יעדיפו לשלם תוספת מחיר לכרטיס הטיסה שלהם, רק כדי לטוס ללא ילדים. וגם: מהו הדבר שהכי מפריע לנוסעים בטיסה?

תינוק ישן במטוס. ShutterStock
רק שלא יתעורר. תינוק ישן בטיסה/ShutterStock

כולנו מכירים את התחושה: עולים למטוס ורוצים לשים קצת את הראש לפני שמגיעים ליעד, אבל אז מתחילות צעקות של תינוק שאי אפשר להרגיע. ואכן, תינוקות אולי חמודים ביותר על הקרקע, אבל כשעולים איתם לגובה של 10,000 ק"מ באוויר - הם עלולים להיות הרבה פחות אטרקטיביים.


עוד על הטיסות שלכם בוואלה! תיירות:
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט
מיהי חברת התעופה הכי בטוחה בעולם?


לפי סקר חדש שפורסם בבריטניה ושאל 1,108 איש מה הדבר השנוא ביותר עליהם בטיסה, השיבו 43 אחוזים מהנשאלים שהם לא יכולים לסבול תינוק בוכה בטיסה ארוכת טווח. למעשה, מנהלי הסקר מעריכים שכתוצאה מאותו מטרד, 70 אחוזים מהנוסעים היו מעדיפים לראות בטיסה שלהם מחלקות או אזורים מיוחדים שבהם אין כניסה לילדים.

עוד עלה בסקר, ששליש מהנוסעים יהיה מוכן לשלם תוספת של 163 שקלים בטיסה קצרה ו-367 שקלים בטיסה ארוכה, ולו רק כדי לטוס ב"טיסה למבוגרים בלבד".

אילוסטרציה. ShutterStock
הכי מפריע לנוסעים: אנשים גסים ובעלי היגיינה גרועה. טיסה/ShutterStock

תפסיקו כבר להרים את משען היד במושב!

במקום הראשון, בין שאר הדברים שמפריעים לנוסעים בטיסה, נמצאו נוסעים גסי-רוח ושיכורים (58 אחוזים). לאחר מכן אנשים בעלי היגיינה גרועה (48 אחוזים), אנשים שבועטים או דוחפים את המושב שלפניהם (47 אחוזים) ובמקום הרביעי תינוקות בוכים (כאמור 43 אחוזים).

לאחר מכן ברשימה נמצא, שנוסעים כבדי-משקל או כאלו שפולשים לחלל המושב שלך מפריעים לנוסעים (31 אחוזים), אחריהם נוסעים שמרימים את משען היד במושב (14 אחוזים), אוכל מטוס גרוע (12 אחוזים), נוסעים נוחרים (10 אחוזים), צוות אוויר גס-רוח (9 אחוזים), נוסעים שלא יושבים במקומם המקורי (8 אחוזים), שאין מספיק כיבוד במטוס (7 אחוזים), שנגמרו האופציות לבחירת הארוחה (7 אחוזים), והדבר שהכי פחות מפריע לנוסעים הוא הטמפרטורה במטוס (5 אחוזים).

טקבקו לנו מה אתם חושבים: האם תשלמו תוספת לטיסה ללא ילדים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully