וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתי שורה שלמה במטוס לכלבה שלי, וזה הכי מגיע לה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 12:48

כלבה מגזע דני ענק, שהתלוותה לצעיר אמריקני, גרפה מחמאות רבות. "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים מחייכים בשדה התעופה", כתב. עם זאת, היו מי שכעסו עליו

נוסע קנה לכלבה שלו שורה שלמה במטוס/צילום: gibbon1215, טוויטר

נוסעי המטוס היו המומים: כלבה מגזע דני ענק (ולפי השם אתם יכולים לדמיין את גודלה), עולה אל המטוס ותופסת לעצמה שורה משלה. במהרה, תחושת ההלם התחלפה בחיבה גדולה, כי הסתבר שהכלבה הענקית הזו התנהגה למופת בטיסה, הרבה יותר מבני אדם רבים.

הכלבה שייכת לגבריאל בוגנר בן ה-27 שהיה בדרכו מניו יורק ללוס אנג'לס, כאשר כלבתו בת החמש זכתה לפתע להיות באור הזרקורים, כפי שהעיד הסרטון הוויראלי שמתעד את השניים וכבר גרף קרוב ל-18 מיליון צפיות בטיקטוק.

עוד בנושא:
"לכו ת**יינו": צפו בנוסעת שהתפרעה בטיסה כי לא הרשו לה לשבת עם הכלב
משפחה שטסה מלונדון לארה"ב, גילתה שכלבתם נשלחה לסעודיה
חשיפה מטרידה: כך מוחזקים כלבים בתא המטען של המטוס

נוסע קנה לכלבה שלו שורה במטוס. טוויטר, צילום מסך
גם הטייסים התפלאו. הכלבה בפתח הקוקפיט/צילום מסך, טוויטר

אנשים היו המומים - אבל התרגשו

מדובר בכלבת שירות (כלבי שירות מיועדים לאנשים שזקוקים לתמיכה פיזית או רגשית) ששמה דרווין, והיא שוקלת 64 ק"ג. כדי שהטיסה הארוכה תעבור עליה באופן הנוח ביותר, היא נזקקה להשתמש בשורת מושבים שלמה. "אנשים היו המומים, אבל כולם כל כך התרגשו לראות אותה", אמר בוגנר לכתב שראיין אותו. "מעולם לא ראיתי כל כך הרבה אנשים מחייכים בשדה התעופה".

באותו סרטון שצילם בוגנר נראית דרווין השובה בעודה מציצה אל הקוקפיט של המטוס ו"מברכת" את שאר הנוסעים כשהיא עושה את דרכה אל המושב (סליחה, המושבים) שלה. בוגנר סיפר כי זוהי טיסתה הראשונה של דרווין בת החמש. "אנשים בשדה התעופה היו בשוק כאשר ראו 'סוס' מתקרב אליהם", הוא צוחק. "לא היו בכלל בעיות. היא היתה נהדרת וכל הצוות היה מדהים. הם גם התלוצצו ואמרו שהיא קיבלה שדרגו ואני לא".

בוגנר ציין בפוסט שהעלה לטיקטוק כי דרווין נחשבת גדולה מכדי להעביר אותה בטיסה בתיבה שמועברת אל תא המטען של המטוס. לדבריו, אין תיבות המיודעות לכלבים בגדלים כאלו, לכן הוא נאלץ לרכוש עבורה את שורת המושבים השלמה. עוד הוא הוסיף כי בתחילה היא שכבה על הרצפה, למרגלות המושבים, אבל לאחר שהדיילות ראו כי מדובר בכלבה עדינה ורגועה, הם אפשרו לה לשכב ישירות על המושבים, עניין די נדיר מאחר שחברות תעופה אוסרות על בעלי חיים לשבת ישירות על המושב.

עוד בוואלה!

צפו: הכלבה קיבלה מושב בביזנס - והרשת געשה

לכתבה המלאה
כלבה דנית ענקית תפסה שורה במטוס. טוויטר, צילום מסך
דרווין נחשבת גדולה מכדי להעביר אותה בטיסה בתיבה כמטען במטוס/צילום מסך, טוויטר

כלב עדיף על תינוק בטיסה

התגובות לסרטון לא אירחו להגיע, ורובן פשוט הזילו ריר על היצור המתוק. "תינוק לידי: מצב הרוח נהרס. כלב לידי: הטיסה הכי טובה שיש", כתב אחד המגיבים, ואחר הוסיף: "כלבים יתנהגו יותר טוב מרוב הנוסעים המבוגרים בטיסה". "אני דיילת, וזו היתה יכולה להיות הטיסה הכי מהנה שתהיה לי", הגיבה אחרת.

בשל כעסם של חלק מהמגיבים, שטענו כי דרווין אינה כלבת שירות "רשמית" שעברה אישור והסכמה לכך, בוגנר ציין כי הוא קיבל את דרווין כאשר היתה גורה ומיד רשם אותה כחיית שירות בשל חרדות שמהן הוא סובל, כמו גם בגלל מחלת הקרוהן שלו. הניו יורק פוסט, שדיווח על הידיעה, מציין כי על פי הנוהל בארצות הברית, כלבי שירות יכולים להיות בכל גודל או גזע וחייבים להיות "מאומנים לבצע משימה הקשורה ישירות למוגבלות של אדם". עם זאת, הם לא צריכים לעבור "הכשרה מקצועית" וגם לא ללבוש אפוד זיהוי. אז למרות שהיא לא מבצעת הרבה מה"משימות המתקדמות" שחיות שירות אחרות אמורות לבצע, הרי שדרווין מלווה את בוגנר לשירותים (קרוהן היא מחלת מעיים כרונית) ומרגיעה את כאבי הבטן שלו על ידי הנחת ראשה על בטנו כדי לספק חום ולחץ לאזור.

אז למרות התגובות הכועסות בחלקן, שטענו כי בוגנר משקר בקשר להיותה של דרווין כלבת שירות, היו רבים יותר שפרגנו לו והזדהו עמו. "אני נאבק הרבה בחיי היומיום שלי עם המחלה שלי, וקריאה של רוב התגובות כאן העלתה חיוך ענק על הפנים שלי", כתב אחד המגיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully