וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה שטסה מלונדון לארה"ב, גילתה שכלבתם נשלחה לסעודיה

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 20:00

משפחה שעברה מלונדון לטנסי בארה"ב, נחרדה לגלות כי בריטיש איירווייז הטיסה את כלבתם האהובה לערב הסעודית, ונדרשו 3 טיסות ו-63 שעות כדי להחזיר אותה. "היא היתה מזועזעת והפכה לכלבה שונה לחלוטין", אמרה אם המשפחה בעצב

נוסע והבובה שהושיב לידו בטיסה/צילום: zachprengler

משפחה ממדינת טנסי בארצות הברית דורשת לקבל תשובות, לאחר שחברת תעופה שלחה בטעות את הכלבה שלה - שאמורה היתה להגיע מלונדון לעיר האמריקנית נאשוויל - עד לצד השני של העולם: הישר אל ערב הסעודית.

המשפחה, שעברה מלונדון לטנסי, גילתה את התקלה המזעזעת בעת שהגיעה לשדה התעופה הבינלאומי של נאשוויל וקיבלה את הכלב הלא נכון. "הם אמרו שהיא לא הגיעה לנאשוויל, וכי הם סבורים שהיא נחתה בסעודיה", אמרה מדיסון מילר לכתבים, בעת שסיפרה על כלבתה האהובה בת החמש, ששמה בלו-בל (Bluebell).

לאחר כשעה, צוות שדה התעופה שלח לה תצלום של בלו-בל נעולה בארגז שלה, ואישר שהיא אכן נמצאת הרחק משם, במזרח התיכון. מילר אמרה כי כעת היא כבר חרדה להעלות את בלו-בל לטיסה חזרה שתיארך שעות רבות, במיוחד לאחר ששמעה "סיפורי זוועה" על הטסת בעלי חיים.

הניו יורק פוסט מדווח כי במשך שלושה ימים המתינו מילר ובעלה במתח רב, להחזרת הכלבה שלהם לביתם. עם זאת, כשסוף-סוף החזירו אותה - לאחר שלוש טיסות ו-63 שעות, הם אמרו כי היא הפכה לכלבה שונה לחלוטין. "ציפיתי למפגש המחודש, בדומה למה שרואים בסרטונים ביוטיוב", אמרה מילר. "(חשבתי) שהיא תצא מהארגז כשהיא מכשכשת בזנבה ומלקקת את הפנים שלי. זה היה הפוך".

כלב של משפחה שטסה מלונדון מארה"ב נשלח בטעות לסעודיה. WSMV 4, צילום מסך
המשפחה גילתה את התקלה המזעזעת בעת שהגיעה לנאשוויל. מילר ובלו-בל/צילום מסך, WSMV 4

במקום לצהול - הכלבה נמלטה בפחד

לדבריה של מילר, בניגוד למה שציפו בני המשפחה - הכלבה נמלטה בפחד. "היינו צריכים ללכת ולתפוס אותה כי היא הייתה כל כך מזועזעת. באותו רגע הבנו שמשהו לא בסדר", היא הוסיפה. בנוסף סיפרה, שמאז שעברה לביתה החדש הבעיות של בלו-בל נמשכו. לעתים קרובות היא נוהגת לשבת לבדה ולייבב, ואף מנסה ללעוס את דלת הבית.

כעת, דורשת מילר תשובות כיצד בלבול מסוג זה יכול להתרחש. "הם אמרו שזה מעולם לא קרה בעבר. אנחנו אפילו לא מבינים איך זה יכול לקרות, כי הרי נערכות בדיקות בטיחות כה רבות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כלב של משפחה שטסה מלונדון מארה"ב נשלח בטעות לסעודיה. WSMV 4, צילום מסך
"היינו צריכים ללכת ולתפוס אותה כי היא הייתה כל כך מזועזעת"/צילום מסך, WSMV 4

חברת התעופה בריטיש איירווייז העבירה בקשה להתייחסות לחברת המטען שעמה היא עובדת, IAG Cargo. זו התנצלה על "הטעות שהתרחשה במהלך טיסתה של בלו-בל לנאשוויל".

"אנו לוקחים ברצינות את האחריות לטפל בבעלי חיים אהובים של אנשים וחוקרים כיצד התרחש המקרה", ציינו בחברה, בהצהרה לעיתונות. "בעוד שהמסלול של בלו-בל היה ארוך ממה שהיה צריך להיות, וידאנו שהיא תהיה על הטיסה הראשונה חזרה לנאשוויל משדה התעופה הית'רו בלונדון".

עוד נמסר מהחברה כי במהלך הזמן שהכלבה בילתה איתם היא "קיבלה מזון לעתים קרובות והיה לה זמן להיות בחוץ ולמתוח את רגליה - כולל טיולים קבועים ושמונה שעות עם הצוות שטיפל בה במרכז קבלת החיות בהית'רו. "למרות הצעדים הללו, אנו מבינים שזה היה מצב מטריד עבור בלו-בל ובעליה, ואנו נשאירם איתם בקשר כדי לפתור את המצב". הבעלים של בלו-בל הודיעו כי הם מקווים לקבל חברת התעופה פיצוי כספי על הטעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully