וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה מטרידה: כך מוחזקים כלבים בתא המטען של המטוס

11.11.2021 / 23:49

עובד שדה התעופה בונקובר שיתף את עוקביו בסרטון מהאזור בבטן המטוס בו מאכסנים את הכלבים המצטרפים לבעליהם בטיסות לחו"ל. הסרטון עורר סערה: "אני מעדיף שיכלאו אותי שם במקום את הכלב שלי"

ככה מוחזקים כלבים בתא המטען של המטוס/@djsugue

אם אתם מתכננים לעבור לחו"ל או לצאת לחופשה ארוכה ולקחת איתכם את הכלב, אתם עלולים לוותר על התכניות שלכם אחרי שתצפו בסרטון הבא. סרטון המציג איך מוחזקים כלבים בתא המטען של המטוס מחולל סערה ברשת, לאחר שאוהבי כלבים שנחשפו לסרטון הודו שלא יטיסו את כלביהם יותר לעולם.

ההיסטריה החלה כשמשתמש הטיקטוק @djsugue העובד כמעמיס כבודה למטוסים בשדה התעופה בונקובר, קנדה, התבקש על ידי אחד העוקבים שלו "להראות לנו - היכן אתה שם את כלובי הכלבים?". הוא נענה לבקשתו ושיתף סרטון המציג היכן בדיוק בבטן המטוס קושרים את הכלובים (ספוילר: ממש ליד המזוודות שלכם), בזמן שאתם יושבים לכם בכיף בתא הנוסעים ונהנים משתיה קלה וכריכון.

ככה זה נראה

העוקב הסקרן ביקש מעובד שדה התעופה להראות לו היכן מאחסנים במטוס את בעלי החיים לאחר שהסביר כי הוא מתכנן לטוס עם חברו הפרוותי אך חושש מכך. בסרטון שצבר מאז 6.7 מיליון צפיות נראה כלב קטן יושב בכלוב שלו בתא המטען וממתין להמראה.

הסרטון זכה לתגובות קשות מצד אוהבי כלבים. "אני לא מאמין שזה חוקי", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מעורר בי כל כך הרבה חרדה רק מלחשוב על כמה הכלב ודאי מפחד לו שם". אחרת כתבה: "אם אתה מכניס את חיית המחמד שלך לתא המטען, כנראה שפשוט לא אכפת לך ממנו".

עוד כלבים בתא המטען

@djsugue

Reply to @itsamandzworld ????✈️ yeah definitely wont let my dog fly like that ##fyp ##foryou ##foryoupage ##MakeItCinematic ##IKnowWhatYouDid ##fypシ

♬ Ticket To Ride - Remastered 2015 - The Beatles

צופה אחרת נשבעה שלעולם לא תעשה את זה לכלב שלה: "אני הייתי בוכה ומקיאה כל הטיסה בידיעה עד כמה הכלב שלי בודד ומפוחד שם". djsugue השיב לתגובה בסרטון נוסף וכתב: "אם תטוסי אי פעם עם הכלבים שלך שוב, שימי להם שמיכות סביב הכלוב כדי לדאוג שיהיה להם חם". בסרטון אחר הוא הציע לאוהבי הכלבים שטסים עם שני כלבים לשים את שניהם בכלוב אחד כדי שיהוו חברה אחד לשני.

צופה אחד התבדח בתגובות: "אני אשים את אחד האחים שלי שם לפני שאשים שם את הכלב שלי" ואחר הגזים: "אני מעדיף שיכלאו אותי שם במקום את הכלב שלי".

הנה עוד מהנעשה שם:

@djsugue

Reply to @maddiewilson63 little dude was tryna get out of his cage this morning ??? ##fyp ##foryou ##foryoupage ##IKnowWhatYouDid ##MakeItCinematic

♬ Pink Soldiers - 23

תגובתו של עובד נוסף:

עובד נוסף בשדה התעופה נחלץ להגנתו של djsugue, ניסה להרגיע את הרוחות וכתב בתגובות לסרטון: "זה חזית המטוס. לחץ האוויר שם תקין, המקום מחומם והאורות נשארים דולקים למשך כל הטיסה". אחר הוסיף: "כעובד רמפה בעצמי, אנחנו אוהבים את חיות המחמד שלכם ותמיד מוודאים שהן בסדר ובטוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully