וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכלבה קיבלה מושב בביזנס - והרשת געשה

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 8:48

סרטון שמציג את הכלבה פיפי בת 4 מתכרבלת במושב משלה במחלקת העסקים, עורר זעם מצד גולשים רבים, שטענו שבמחיר הטיסה ניתן היה להאכיל ילדים רעבים בעולם. וגם: הטרנד המפתיע של בעלי חיות מחמד ששוכרים יחד מטוס פרטי ויוצאים לחופשה

כשאתם אומרים על מישהו שהוא "חי כמו כלב", אתם בטח לא מתכוונים לפיפי (Fifi) בת הארבע מהונג קונג. פיפי, מגזע דקל (תחש) ננסי ארוך-שיער, הסעירה את הרשת לאחר שסרטון שבו היא נראית מתפנקת במחלקת הביזנס בטיסה הפך להיות ויראלי. בסרטון היא מתועדת בעודה מתכרבלת מתחת לשמיכות במהלך הטיסה הממושכת מהונג קונג לאיסטנבול. הבריטית הלן רוזלי, הבעלים של פיפי, סיפרה כי לאורך המסע הארוך בן 11 השעות, פיפי היתה "אסופה ורגועה".

"לכו ת**יינו": צפו בנוסעת שהתפרעה בטיסה כי לא הרשו לה לשבת עם הכלב
משפחה שטסה מלונדון לארה"ב, גילתה שכלבתם נשלחה לסעודיה
חשיפה מטרידה: כך מוחזקים כלבים בתא המטען של המטוס

"יש אלפי ילדים יתומים"

עם זאת, למרות שפיפי חיה את חיי המותרות בשלווה, חלק מהגולשים ממש לא היו שותפים לפריווילגיות מרקיעת השחקים שלה. הם הביעו כעס ולגלוג על העובדה שהכלבה זכתה לקבל מושב משלה במחלקת הביזנס היקרה, וגם על האופן שבו רוזלי מתייחסת אליה בפוסטים שלה באינסטגרם כאילו היתה בתה. "זה נראה קצת עצוב כשמישהו מעדיף להוציא עשרות אלפי דולר על כלב ולקרוא לו 'בתי', כשיש אלפי ילדים בבתי יתומים, שיכולים להפוך לבת האמיתית שלך", כתב גולש אחד, ואחר ציין כי הסרטון "קשה לצפייה, כי הכסף שבוזבז על הטיסות של פיפי יכול היה להאכיל ילדים רעבים ולהציל חיים".

עם או בלי הביקורת על פיפי, הרי שעסקי הנסיעות והתיירות לחיות מחמד בהחלט משגשגים. אתר Inquirer מדווח כי מדובר בשוק עולמי שבשנת 2021 הוערך בכ-782.4 מיליון דולר, והצפי לעתיד הוא כי עד לשנת 2031 יגלגל שוק זה כ-1.3 מיליארד דולר.

טרנד חדש: טיסה פרטית לבעלי חיות מחמד

מגמה מעניינת בענף זה מגיעה בדמות קבוצות של בעלי חיות מחמד שחולקים יחדיו מטוס פרטי לצורך יציאה לחופשות. הוא שוכרים את המטוס ואת שירותי הטיסה הנלווים, ומתחלקים בעלות הכוללת.

אולגה רדלינסקה נודוט, מייסדת חברת התעופה הפרטית Top Stars Air שפועלת מהונג קונג, מסבירה כי השכרת מטוס פרטי עם חיית המחמד אינה מיועדת אך ורק לעשירים ולסלבס. לדבריה, לא מעט נוסעים מן השורה החליטו לחלוק מטוסים פרטיים עם אחרים בשל העלויות של הטיסות המסחריות, שמחירן האמיר במהלך מגפת הקורונה. כך למשל, מחיר חכירת מטוס פרטי מהונג קונג לסינגפור עומד על כ-60,000 דולר לשמונה נוסעים.

עוד היא מציינת כי סיבה נוספת לטרנד נובעת מהעובדה שבטיסות מסחריות יש הגבלות על כלבים גדולים או כלבים מגזעים מסוימים שאיתם אי אפשר לעלות למטוס. "מעט חברות תעופה מסחריות מקבלות חיות מחמד, ואלו שמסכימות לכך מטילות מגבלות שאוסרות על הבאת חיית המחמד לתא הנוסעים, מה שאומר שבמקרים מסוימים, הכלבים ייאלצו לבלות את הטיסה בתא המטען". התוצאה עלולה להיות טראומה של ממש עבור חיית המחמד, במיוחד בטיסות ממושכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully