וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכו ת**יינו": צפו בנוסעת שהתפרעה בטיסה כי לא הרשו לה לשבת עם הכלב

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 9:21

בסרטון שהפך להיות ויראלי, נראית הצעירה "מאבדת את זה" לאחר שלא הורשתה לשלב במטוס עם הכלב שלה עליה, והחלה מקללת ומתנהגת בברוטליות אל מול אנשי הצוות והנוסעים

הרגע שבו נוסעת "איבדה את זה" והפכה להיות תוקפנית במטוס מלא בנוסעים, תועד בסרטון שהופץ ברשת החברתית Reddit והפך להיות ויראלי. הפך לוויראלי לאחר שפורסמה ב-Reddit. בסרטון, שנמשך כשתי דקות, נראית הנוסעת בעת שהיא מקללת ומתנהגת בברוטליות אל מול אנשי הצוות והנוסעים. על פי הדיווח, תוקפנותה נבעה מכך שנאסר עליה להחזיק את כלבה בחיקה.

הסרטון פורסם באחד הפורומים באתר, בידי משתמש בשם VincentsCrows, תחת הכותרת "בטיסה של אשתי הבוקר מאטלנטה ל-JFK (ניו יורק)". הגבר לא ציין באיזו חברת תעופה טסה האישה. הסרטון, שצולם ב-12 באוקטובר, גרף עשרות אלפי צפיות ואלפי תגובות.

צפו בנוסעת הסוררת

זרקה בקבוק מים על מי שצילם אותה

בין השאר, תועדה הנוסעת צועקת "לכו ת**יינו" כלפי הנוסעים והצוות, ואף משליכה בקבוק מים לעבר נוסע שישב מאחור וצילם את מהלך העניינים. "תכבה את הטלפון המ**ין שלך", היא צעקה לעברו. היא אף רוטנת כי "אני מתעכבת כבר שעות בדרך ליעד שלי, רק כי אתם לא מרשים לי להחזיק את הכלב שלי בחיקי. בשלב מסוים, אחד מאנשי הצוות פונה אליה ואומר "גבירתי, בואי נלך". בכל אותו זמן, נוסעים אחרים צילמו את התקרית, והיו מי שצעקו לה "רדי מהמטוס". על פי הדיווח באתר אינדפנדנט, הנוסעת הורדה מהמטוס. משטרת אטלנטה אישרה את דבר התקרית אך מסרה כי אף אחד מהמעורבים לא נעצר. זאת ככל הנראה מאחר שחברת התעופה החליטה שלא להגיש תביעה.

נוסעת התפרעה בטיסה כי לא נתנו לה לשבת עם הכלב עליה. Reddit, צילום מסך
הנוסעת השליכה בקבוק מים לעבר נוסע שצילם את האירוע/צילום מסך, Reddit

דבר המגיבים: "תהני מהאוטובוס לניו יורק"

באופן טבעי, הסרטון גרר עמו תגובות רבות מספור. אחד המגיבים כתב "אחרי זה היא כבר לא תטוס לטוס לשום מקום. תהני מהאוטובוס שלך לניו יורק". אחר כתב "אני אוהב את זה שהיא עם הצמות האלה ושהיא מתנהגת כמו ילדה בכיתה אל"ף".

בתגובות רבות הוענקו שבחים לאיפוק שגילה צוות האוויר במהלך התקרית. "הבחור נשאר מקצועי לאורך כל הדרך. הוא כבר ראה שיט ויודע איך להתמודד עם זה". המגיבים זיהו כי מדובר בחברת התעופה דלתא.
לאור העובדה שהעניין תועד בידי נוסעים רבים, אחד המגיבים ציין "אנחנו צריכים (להשיג) אוסף שלם של כל הסרטונים שצולמו במטוס הזה".

דובר חברת התעופה דלתא אישר כי התקרית התרחשה בטיסת החברה, בנמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה, ואמר: "לדלתא יש אפס סובלנות להתנהגות מסוג זה במטוסים שלנו ובשדות התעופה שלנו. אין דבר חשוב יותר מהבטיחות והביטחון של אנשי הצוות והלקוחות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully