וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת סירבה לתת לנוסעת לגשת לשירותים וצילמה אותה משתינה במטבח

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 8:42

המקרה המזעזע התרחש בטיסה של חברת התעופה האמריקנית ספיריט איירליינס. כשהנוסעת כורעת על ברכיה ועושה את צרכיה, לאחר שהדיילת נעלה את השירותים. "פשוט תגידי שלום למצלמה", השפילה אותה הדיילת בעודה מצלמת אותה

בעת האחרונה אנו שומעים יותר ויותר סיפורים על נוסעים ש"מאבדים את זה" בטיסה ועושים שטויות, אבל המקרה הזה שונה לגמרי - הפעם מדובר בדיילת.

סרטון בן 20 שניות מתעד אירוע מזעזע ומבחיל שבו דיילת של חברת הלואוקוסט האמריקנית ספיריט איירליינס (Spirit Airlines) צילמה נוסעת בעת שהיא כורעת על רצפת מטבח המטוס ועושה את צרכיה. הדיילת נשמעת אומרת לה: "פשוט תגידי שלום למצלמה". הנוסעת עונה לה בכעס: "את צריכה להאשים את עצמך. אמרתי (לך) שאני לא יכולה להחזיק את הפיפי". הדיילת שוב חוזרת על המילים "פשוט תגידי שלום. את צריכה לשתות קצת מים כי לפיפי שלך יש ריח מגעיל".

עם זאת, מה שבאמת מגעיל בכל הסיטואציה הזו הוא ההתנהגות של הדיילת שמבזה את האישה ומצלמת אותה, במקום פשוט לפתוח לה את דלת תא השירותים.

דיילת נוספת מצחקקת

בהמשך הסרטון אומרת הנוסעת "את יכולה לעשות מה שאת רוצה, את יכולה לשלוח לי צו בית משפט, את יכולה לעצור אותי. זה יהיה עדיף מזה". בשלב זה האישה מסיימת, מתרוממת ומסדרת את מכנסיה. דיללת אחרת מפנה את גבה לאישה ומנסה לשלוט על הצחוק שלה.

על פי הדיווחים, הדיילות ככל הנראה נעלו מבחוץ את תאי השירותים של המטוס. לא ברור מדוע הדבר נעשה והאם זו מדיניות של חברת התעופה או יוזמה נקודתית של הצוות הספציפי בטוסה זו. בדרך כלל, כאשר הדבר מתבצע, הוא מתרחש רק בשלב ההמראה והנחיתה. על פי מה שנרמז בסרטון, מדובר היה בעיכוב של המטוס לקראת ההמראה, והדיילות השאירו את השירותים נעולים. לכן, נראה שדי קשה להאשים את הנוסעת, שבחרה לעשות זאת במטבח, ולא לפני שאר הנוסעים באזור המושבים.

כצפוי, הסרטון שהופץ באינסטגרם הפך להיות ויראלי ואנשים רבים הגיבו לו. אחת המגיבות כתבה כי "כדיילת לשעבר בשתי חברות תעופה, מעולם לא מנעתי ממישהו ללכת לשירותים. התפקיד שלי הוא להודיע ולא לאכוף. כך שאם אנחנו נוחתים ואתה קם, אגיד לך לשבת במושבך למען בטיחותך, אבל אם תמשיך, לא אעצור אותך. העבודה שלי מתמצה בכך. ואם יש בעיית בטיחות ומישהו עשה על עצמו את צרכיו בגלל זה, זה עניין שלו. אבל לפרסם את צילומי האישה הזו ברגעי השפל שלה? זו דורש עונש. אתם יודעים כמה נוסעים עושים את הצרכים שלהם על המושב ואנחנו בכל לא יודעים מזה?"

מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
הדיילות השאירו את השירותים נעולים. ספיריט איירליינס/ShutterStock

ביקש בקבוק - קיבל שקית

הבלוגר המפעיל את אתר התיירות Johnnyjet שדיווח על המקרה, סיפר בהקשר זה כי לפני כשנה הוא היה על טיסה של אמריקן איירליינס מניו יורק ללוס אנג'לס. אחד הנוסעים במחלקת הביזנס לא יכול היה להתאפק עד שהשירותים יתפנו, לכן ניגש למטבח, ביקש בקבוק, פתח את רוכסן מכנסיו כאשר פניו מופנות לכיוון דלת החירום והחל להטיל את מימיו. אחת הדיילות שקלטה את העניין מיהרה לתת לו שקית אשפה במקום הבקבוק. "בהתחלה הדיילים היו מזועזעים, אבל אז הם הבינו שלא מדובר בשיכור אלא בנוסע שיש לו כנראה בעיה רפואית. עם זאת, במקרה הזה הדיילים ניסו לפחות לעזור לו ולא צחקו עליו וביישו אותו כמו שקרה לנוסעת בטיסה של ספיריט איירליינס".

מספיריט איירליינס טרם התקבלה תגובה על המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully