וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה שמצאה שרידי עובר בחדר המלון. לא תאמינו מה זה היה באמת

"זה היה היום הנורא בחיי", סיפרה אורחת במלון בפלורידה, לאחר שמצאה שקית ובה נוזל אדום חשוד. אחת המנקות אמרה לה שמדובר בשרידי עובר לאחר הפלה, אבל בסופו של דבר התברר שמדובר במשהו אחר לגמרי (ואתם לא באמת רוצים לדעת מהו)

אורחת במלון טענה שמצאה שרידי עובר בחדר. פייסבוק, צילום מסך
שאריות עובר? השקית השקופה שמצאה האורחת בחדרה/צילום מסך, פייסבוק

תושבת פלורידה הפכה להיות דמות ויראלית בפייסבוק, לאחר שסיפרה בזעזוע רב שהיא מצאה שרידים של עובר בחדר המלון שלה. רק מאוחר יותר נודע שהשקית השקופה שהיא מצאה, ובה נוזל אדום חשוד, הכילה "בסך הכל" שאריות יין וקיא של אורח שהיה בחדר לפניה.

שילמתי 2,000 שקל ללילה על חופשה בארץ, וזה הגועל שקיבלתי בתמורה

האישה, אש ווייט, פרסמה פוסטים ברשתות החברתיות שבהם כתבה כי היא הזמינה בסוף החודש שעבר חדר במלון טלהאסי הילטון גארדן אין (Tallahassee Hilton Garden Inn). כאשר נכנסה אל החדר היא גילתה שהוא מבולגן להפליא, וגם שעובדי הניקיון כלל לא הכינו אותו לקראת בואה. היא מספרת כי בהתחלה נגעלה מהמיטה הלא מסודרת וגם משקיות אשפה מלאות, אבל לאחר שהיא פתחה את דלת הארון היא נחרדה לגלות שקית ניילון שקופה המלאה בנוזל אדמדם ומבשר רעות. ווייט נבהלה מהממצא החשוד ויצרה מיד קשר עם עובדי המלון.

עוד בוואלה!
סיבות "מעוררות בחילה" שיגרמו לכם לא להכנס לג'קוזי או הוט טאב במלון
עובדת המלון חושפת: הדברים המגעילים ביותר בחדר שלכם
אוכלים ביצים בבופה של המלון? כדאי (מאוד) שתראו את הסרטון הזה

אורחת במלון טענה שמצאה שרידי עובר בחדר. פייסבוק, צילום מסך
"זה נראה כמו עובר שהופל. אנחנו פשוט ניקח את זה"/צילום מסך, פייסבוק

המנקה טענה: אלו שרידי עובר

אחת מהמנקות במלון אמרה לה באדישות שכנראה מדובר בשרידי עובר לאחר הפלה. לדבריה, "יש לנו חוזה עם PPFA ("הפדרציה להורות מתוכננת באמריקה", ארגון ללא מטרות רווח שמספק שירותי בריאות לנשים, כולל ייעוץ בנושאי הפסקת היריון). זה נראה כמו עובר שהופל. אנחנו פשוט ניקח את זה". בסרטון נראית אחת העובדות בעודה נושאת את השקית מהחדר וצועדת איתה במסדרון של המלון.

הניו יורק פוסט מדווח כי בסופו של דבר הוזעקו שוטרים למקום כדי לחקור מה באמת קרה. ווייט, עדיין מזועזעת, ניגשה בשלב זה לדלפק הקבלה במלון ודרשה החזר כספי מלא על התשלום שלה. "זה לא היה סתם משהו שפשוט 'מפילים' על מישהו ומצפים ממנו שימשיך ביום שלו", אמרה ווייט. "זה היה היום הגרוע ביותר בחיי אי פעם. אז החלטתי שאני רוצה את הכסף שלי בחזרה". בסופו של דבר, היא נאלצה להסתפק בנקודות אשראי שהוענקו לה, כדי לסגור את העניין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מלון טלהאסי הילטון גארדן אין. פייסבוק, צילום מסך
מלון טלהאסי הילטון גארדן אין שבו נמצאה השקית/צילום מסך, פייסבוק

הפוסט שותף על ידי מתנגדי הפלות

כאמור, בסופו של דבר התגלו בבדיקות שנערכו לתכולת השקית שמדובר בעניין מעורר גועל באופן קיצוני: יין אדום וקיא. "בתגובה להאשמה החמורה (של ווייט), הצוות שלנו פנה מיד לרשויות אכיפת החוק ונערכה חקירה יסודית. הבדיקה העלתה כי ההאשמה הייתה שקרית", אמר ג'ייסון קרטיס, דובר הילטון. "אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל החששות של האורחים שלנו ואנו שואפים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון ובטיחות עבור כל האורחים שלנו".

יש לציין כי הפוסט הראשוני של ווייט הוליד שטף ויראלי של ספקולציות ופרשנויות במדיה החברתית, לאחר שקבוצה אחת המתנגדת להפלות שיתפה את הסיפור בפוסט משלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully