וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תטוסו לשם: 7 היעדים הכי פופולריים (וצפופים) הקיץ הזה

מחקר עומק חדש שבחן מיליארדי חיפושים ברשת בין התאריכים 1 ביולי ועד 31 באוגוסט, גילה מהו היעד החם ביותר בעולם השנה (בנגקוק), שעקף בקלילות את פריז ולונדון. גם תל אביב נכנסה לרשימת 100 היעדים הפופולריים בעולם. וירושלים?

בווידאו: תורים ועומסים בנתב"ג, רגע לפני החג: "מחסור קשה בעובדים"/צילום: ניב אהרונסון

נראה כי כבר מזמן לא ציפינו לקיץ כה עמוס במטיילים. כיום, במיוחד לאחר שנות המגפה, כולם להוטים לצאת ולחוות את העולם במלוא המרץ. אבל לאן כולם נוסעים בעצם? דוח חדש שפורסם אתמול (ראשון) מציע את התשובות לשאלות הללו.

חברת האנליסטים Forwardkeys המתמחה בניתוח מגמות בתיירות, פרסמה את רשימת היעדים הכי פופולריים לתקופה שבין 1 ביולי ועד 31 באוגוסט. חברת ניתוח נסיעות, פרסמה לאחרונה את תוצאות מחקר המציג את יעדי העיר הפופולריים ביותר מה-1 ביולי ועד ה-31 באוגוסט. חלק מהיעדים הללו חופפים לאלו שמתפרסמים בדוחות דומים של אתרי נסיעות ותיירות כגון טריפ-אדווייזר או Google Flights. אבל חלק אחר מהם עשוי להפתיע אתכם.

16 יעדים מדהימים באירופה שטרם התגלו על ידי תיירים
נחשפו יעדי החופשה היקרים והזולים ביותר באירופה השנה
חובה לסמן וי: היעדים הטובים בעולם של נשיונל ג'יאוגרפיק ל-2023

כיכר פיקדילי, לונדון. ShutterStock
במקום השלישי כיעד הפופולרי הקיץ. לונדון/ShutterStock

ירושלים בכלל לא התברגה לדירוג העולמי

אתר Travel off Path מציין כי מומחי החברה ניתחו מיליארדי חיפושים ברשת - באתרי חברות תעופה, סוכנויות נסיעות וחברות חיפוש טיסות ויעדים כגון Kayak, Kiwi, Skyscanner ועוד. כל זאת במטרה לחשוף את היעדים הפופולריים ביותר לקיץ הקרוב.

הדוח המלא מציג את 100 היעדים המובילים ומשווה את ה"ביצועים" שלהם לשנה שעברה. אחד ההבדלים העיקריים בהשוואה לתוצאות של 2022 הוא שכעת, לאחר שהוסרו הגבלות הנסיעה הקשורות למגיפה, ערי אסיה רשמו טיפוס של ממש.

אל הרשימה נכנסה גם תל אביב, שממוקמת במקום ה-51, שיפור של שלושה מקומות מהשנה שעברה. ירושלים כלל אינה נכנסה לרשימת המאה.

אלה 7 היעדים הבינלאומיים הפופולריים (וכנראה הכי צפופים) לקיץ הקרוב:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

7. איסטנבול

טורקיה, שאהובה מאוד גם על תיירים ישראליים, צברה פופולריות רבה והפכה לאחד מיעדי הטיול הטובים ביותר בשנת 2023. בראש ניצבת כמובן איסטנבול, שהפכה כמעט ליעד חובה. העיר מציעה ארכיטקטורה מדהימה, אוכל טעים, נופים מרהיבים והיסטוריה מרתקת. זוהי עיר שקל מאוד להתאהב בה כבר מהביקור הראשון.

6. ליסבון

בירת פורטוגל מושכת אליה מטיילים מכל העולם - במיוחד נוודים דיגיטליים בזכות איכות החיים ותנאי הוויזה. מעבר לכך, יש לא מעט סיבות לבקר בה. המטיילים נוהרים לליסבון בזכות הארכיטקטורה היפה, חיי הלילה התוססים, האוכל הטעים והמשתלם והחופים הנהדרים. ליסבון יכולה להיות גם בסיס יציאה לחקר יעדים אחרים במדינה היפה הזו.

LX Factory ליסבון. ShutterStock
מהפופולריות השנה.ליסבון/ShutterStock

5. ברצלונה

מה עוד אפשר לכתוב על ברצלונה שלא נכתב כבר? וכן, למרות ההמונים הרבים הצובאים עליה, ברצלונה בהחלט יודעת לספק לכולם אטרקציות מדהימות, אווירה צעירה הגדושה בשמחת חיים והרבה מאוד אירועים ופסטיבלים.

4. דנפסאר, באלי (אינדונזיה)

בירת מחוז באלי באינדונזיה מהווה מרכז חשוב בעבור מי שרוצים לחקור את האי הקסום הזה. כידוע, קיץ וחוף הולכים היטב יחד, אבל החופים בבאלי הופכים את החוויות של המטיילים לטובות עוד יותר. בקיץ הזה באלי תהיה עמוסה בתיירים ובנוודים דיגיטליים, אבל ישנם בה עדיין מקומות שנותרו רגועים יחסית, הרחק מההמון. שימו לב להגבלות על כניסת ישראלים לאינדונזיה, וכן לכללים חדשים שהמדינה הטילה על תיירים: אסור עוד לרכוב על קטנועים ללא רישיון וגם לא לשהות במקומות לינה שאינם מורשים.

באלי אינדונזיה. ShutterStock
פחות רלווונטי עבורנו, אבל העולם טס לשם הקיץ. באלי אינדונזיה/ShutterStock

3. לונדון

הקיץ הוא עונת התיירות העיקרית בלונדון, הידועה בימי הגשם או העננות הרבים שלה. אך כאמור, במהלך הקיץ יש יותר ימי שמש שיאפשרו לכם להתענג על הנוף האורבני המיוחד שלה ולטייל ברחובותיה היפים. בלונדון מצויים גם כמה מוזיאונים ברמה בינלאומית, אטרקציות מדהימות וחיי לילה תוססים.

2. פריז

נראה שלמרות המשבר המדאיג שצרפת עוברת, תיירים תמיד ירצו לבקר בעיר המקסימה הזו. ממגדל אייפל, דרך שער הניצחון ושאנז אליזה ועד נהר הסן - יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בפריז. כידוע, ביקור בעיר הזו מהווה הגשמת חלום לאנשים כה רבים ברחבי העולם. במהלך הקיץ, המטיילים זוכים ליהנות מפסטיבלי מוזיקה, מימים שמש ארוכים ומאדריכלות יפהפייה.

עומס תיירים בזיליקת הסאקרה קר בפריז, צרפת. ShutterStock
תמיד רוצים לבקר בעיר הזו. עומס תיירים בבזיליקת הסאקרה קר בפריז/ShutterStock

1. בנגקוק

ובמקום הראשון: בנגקוק, בירת תאילנד. זהו היעד הכי פופולרי לקיץ הקרוב, והוא עוקף בקלילות את פריז. מיקומו בדירוג מהווה גם הוכחה לרמת ההתאוששות של התיירות באסיה והפסיפיק. אם גם אתם צפויים להגיע לעיר בקית הזה, שימו לב לתוכניות להטלת מס תיירות חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully