וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו יעדי החופשה היקרים והזולים ביותר באירופה השנה

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 16:07

באיזה אתר נופש תוכלו לקבל כוס יין בשני אירו, איפה יחזירו לכם עודף מ-45 אירו על ארוחת ערב זוגית מלאה, מהו היעד היקר ביותר ביבשת לשנת 2023 ומהן החדשות הטובות לישראלים?

חופשה בפורטו, פורטוגל/צילום: זהר אליה טוריאל

על פי נתונים שעולים מסקרים ודוחות שונים, נראה כי הביקושים לחופשות בחו"ל בשנת 2023 קרובים להגיע לרמות שלהם טרום ימי המגיפה. וכך, בד בבד עם העלייה בכמות ההזמנות, כך גם עולים מחירי החופשות. אתר Euronews מדווח כי לאחרונה פורסם בבריטניה דירוג חופשות אירופאי, העונה לשם Holiday Money Report. מי שעומד מאחורי הדוח הוא שירות הדואר הבריטי, שמפרסם את הנתונים הללו מדי שנה. באמצעות דוח זה, יכולים גם מטיילים בתקציב מוגבל לאתר לעצמכם חופשות במחירים נוחים יחסית.

מהדוח המקיף עולות כמה חדשות פחות אופטימיות. אחת מהן היא כי מחירי הארוחות במסעדות, המשקאות וכן מוצרי תיירות נוספים המוצעים באתרי נופש בעולם - עלו במידה ניכרת, לעתים אף בכ-80 אחוזים מבשנים קודמות. כדי לאתר את היעדים הזולים באירופה לשנת 2023, הדוח השווה את העלויות של שמונה פריטים עיקריים מתחומי התיירות, כולל מחיריהם של קפה, בירה, קרם הגנה וארוחה בת שלוש מנות במסעדה.

כנסיית הדלגרים בעיר רייקיאוויק, איסלנד. ShutterStock
החופשה הכי יקרה באירופה - שם. רייקיאוויק/ShutterStock

הכי זולה: מרמריס, טורקיה

החדשות הטובות הללו, טובות במיוחד לישראלים: אתר הקיט מרמריס הוא יעד החופשה הזול ביותר באירופה לשנת 2023. השמש, החול וים הטורקיז כבר כלולים בחבילה.

אז נכון, כמו במקומות רבים בעולם, גם במרמריס המחירים לעתים הכפילו את עצמם מאז השנה שעברה בגלל אינפלציה ובשל עלייה ניכרת בשכר המינימום המושלם לעובדים בברים ובמסעדות. אבל עדיין, מדובר ביעד הזול לחופשה באירופה, שבו תוכלו להזמין קפה ב-1.65 אירו, בקבוק בירה ב-3.4 אירו וארוחה מלאה לזוג (כולל יין הבית) ב-45.6 אירו.

עוד בוואלה!

למה להזמין חופשה דרך הנייד שלכם זה רעיון גרוע

לכתבה המלאה
מרמריס, טורקיה. ShutterStock
היעד הזול לחופשה באירופה השנה. מרמריס, טורקיה/ShutterStock

היין הכי זול: פורטוגל

בחבל הארץ אלגארבה (Algarve) שבדרום פורטוגל תוכלו להתפנק על הקפה והיין הזולים ביותר. אז אם אתם בעניין של דרינקים מכל סוג - זה המקום עבורכם. וזאת למרות שהמחירים טיפסו בכשליש מאז השנה שעברה. באזור זה, המתהדר בנופים של תצורות סלע מרהיבות ובתים הבוהקים בלבן, תוכלו לקבל קפה ב-0.92 אירו ויין ב-2.06 אירו.

אלגארבה פורטוגל. ShutterStock
להתפנק על הקפה והיין הזולים ביותר. אלגארבה, פורטוגל/ShutterStock

בולגריה: ארוחה לזוג ב-41 אירו

סאני ביץ' (Sunny Beach) בבולגריה, לחופו של הים השחור, הוא המקום שאליו תרצו להגיע כדי להתענג על הארוחות הזולות ביותר. גם הקפה והבירה זולים בו להפליא. כך למשל, כוס קפה באתר הנופש, המוגשת ממש על החוף, עולה רק 1.09 אירו בעוד שבקבוק בירה יעלה לכם 2.18 אירו. באשר לארוחה בת שלוש מנות לזוג, כולל יין: המחיר הממוצע הוא 41 אירו. וזוהי בהחלט הזדמנות ליהנות מארוחות פירות הים הפופולריות באזור זה. את ארוחת הערב מומלץ לקנח עם שוט של ראקיה.

סאני ביץ' בולגריה. ShutterStock
הארוחות הזולות ביותר זה שם. סאני ביץ', בולגריה/ShutterStock

הכי יקרה באירופה: רייקיאוויק, איסלנד

בתחתית הדירוג (או למעשה, בראשו - תלוי מאיזה צד מסתכלים) ניצבת רייקיאוויק, בירת איסלנד. העיר, המתהדרת באדריכלות מודרנית מרשימה ואוסף מכובד של בריכות שחייה גיאותרמיות, היא גם אחד המקומות היקרים ביותר בכל הקשור לאוכל ושתייה. אז נכון שיש בה סצנת בירות בוטיק וחיי לילה תוססים, אבל בילוי ערב עשוי להכביד על הארנק שלכם: בקבוק בירה או כוס יין יעלו לכם 10.25 אירו. במסעדה, תתכוננו לשלם 156 אירו על ארוחה זוגית לשניים עם יין הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully