וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר מזדמן? קבל מדריך אירועים לסופ"ש גאווה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 19:48

לקראת סופ"ש הגאווה הגדול אי פעם שמתחיל מחר (10-8 ביוני) בתל אביב, ריכזנו את ההמלצות ויעדי החובה עבור התייר הגאה, ולא רק. הנה מדריך אירועים לכל המקומות, המסיבות, הברים והמלונות הכי גיי פרנדלי בעיר הכי צבעונית בישראל

בווידאו:קמפיין מצעד הגאווה/אדלר חומסקי

תל אביב היא ללא ספק העיר השווה ביותר במזרח התיכון לתייר הגאה. חיי הלילה של העיר נחשבים מהטובים בעולם ובמיוחד חיי הלילה של הקהילה הגאה. הסצנה הגאה בתל אביב סובבת סביב מסיבות שבועיות, ולא בהכרח ברים או מועדונים ייעודיים כמו רוב הערים ברחבי העולם - דבר שהופך את העיר לאטרקטיבית, מחדשת ומושכת אליה תיירים רבים.

לקראת סופ"ש הגאווה הגדול אי פעם (10-8 ביוני 2023), ריכזנו את ההמלצות ויעדי החובה עבור התייר הגאה בישראל, ולא רק. הנה כל המקומות אליהם חייבים להגיע בביקור גאווה בתל אביב.

עוד אייטמים שאנחנו גאים בהם:
גאים להכריז: אלו 10 הערים הכי גיי-פרנדליות בישראל
חמודה, תרימי: תל אביב בין 5 ערי הגייז הטובות בעולם
Misterbnb: ה-Airbnb של הגייז
מה חושבים תיירים גאים בארץ על גברים ישראלים וביבי נתניהו?

מצעד הגאווה בתל אביב, 25 ביוני 2021. ראובן קסטרו
תל אביב. העיר השווה ביותר במזרח התיכון לתייר הגאה/ראובן קסטרו

מצעד הגאווה

מצעד הגאווה יחל ביום חמישי אחר הצהריים ברחוב של"ג, בסמוך לטיילת להט, תל אביב יפו, וימשיך עד רחוב דניאל. במצעד ינועו 9 משאיות של הליינים המובילים בעיר וארגוני הקהילה הגאה. למחרת, בצוהרי יום שישי, 9 ביוני, תתקיים מסיבת הגאווה המרכזית בפארק גני יהושע. לכבוד ציון 25 שנים למצעד יופיעו על הבמה הגדולה ביותר אי פעם, האמניות והאמנים המובילים בישראל (לפי סדר א,ב): איגי וקסמן, איזי, אלין גולן, אקו, ג'יין בורדו, חן אהרוני, מאיה בוסקילה, מירי מסיקה, נונו, נועה תשבי, נוער שוליים, נטע ברזילי, נס x סטילה, עברי לידר, עדי ביטי, עדן דניאל גבאי, עמרי סמדר ושלומית אהרון, רד אקסס, רוני דואני, ריף כהן, רן דנקר, שחר טבוך, שיר זוארץ, שירי מימון, שפיטה ותמיר גרינברג. בעמדת ה-DJ ינגנו אלירן הלוי וינון יהל ואת האירוע ינחו נדב בורנשטיין וליעוז לוי.

למפת חסימות הכבישים במצעד הגאווה - לחצו כאן

לקראת המצעד וגם אחריו יתקיימו מגוון אירועים ומסיבות ברחבי העיר שאסור לפספס. הנה כמה מהנבחרים שבהם.

עוד בוואלה!

"גייז זה לא רק לרקוד על משאית": הדבר החם הבא בתיירות הגאה בישראל

לכתבה המלאה
מצעד הגאווה בתל אביב. גיא יחיאלי,
במצעד ינועו 9 משאיות של הליינים המובילים בעיר וארגוני הקהילה הגאה. מצעד הגאווה/גיא יחיאלי

WAKE UP - TEL AVIV

האירוע שחרט על דגלו ליצור תוכן נשי חזק באירועי הגאווה ושם בקדמת הבמה יצירה נשית וקריאה לשוויון מגדרי. זו השנה הרביעית לקיום אחד האירועים המרכזיים לנשים, כשיותר מ-2,500 נשים צפויות להגיע לגן העצמאות בהשתתפותן של זמרות ואמניות מהשורה הראשונה.
7 ביוני, בשעות 19:00 - 23:00 | גן העצמאות

Happy Hour במרכזי התיירות של תל אביב

עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו, המפעילה את מרכזי מידע לתייר הפזורים ברחבי העיר, תקיים לאורך שבוע הגאווה Happy Hour בשלושה מהמרכזים בין השעות 17:00 ל-18:00 במסגרתה יחולקו לתיירים כוסות יין, סוכריות ותנוגן מוזיקה משמחת. במרכזי המידע לתייר יהיה גם ניתן להשיג את החולצה הרשמית של מצעד הגאווה 2023.
המרכזים בהם מתקיים Happy Hour: מרזוק ועזר 2 (ליד כיכר השעון ביפו), רחוב האלוף אלברט מנדלר 11- מרכז המידע בשרונה ובטיילת הרברט סמואל 46.

BRITNEY LIVE SHOW

האירוע שכולם אבל כוווולם מגיעים אליו. האומנים הגדולים, הרזידנטים האהובים שלנו, אתם וכמובן התיירים שרק מחכים להגיע למועדון הגדול בתל אביב - האומן 17. נפגשים אחרי המצעד באירוע הפופ הכי גדול במזרח התיכון. על הבמה: הופעות חימום מיוחדות, מגה הופעה בהפתעה וכמובן... הכפילה של בריטני שמגיעה במיוחד לישראל להופעה חיה בליווי עשרות רקדנים. אחרי שראיתם את גאגא וריהאנה - את האירוע הזה לא תרצו לפספס.
יום חמישי בשעה 23:00, האומן 17

פסטיקראששששש!

פסטיקראששששש! כי אנחנו יודעים שחיכיתם לזה! הפעם - גדול מתמיד! במועדון הרידינג 3 שבנמל תל אביב! על הבמה יופיעו לא פחות מ-12 אומני פסטיגל עם הלהיטים הגדולים מכל הזמנים. ההופעות ילוו ברקדנים, תלבושות ופירוטכניקה שטרם ראיתם. מדובר באירוע שירי הפסטיגל הגדול ביותר שהיה אי פעם בהיסטוריה. ורק תדמיינו את הפרצוף של התיירים כשנצרח יחד את שיר אהבה צרפתי וראש בראש.
ביום שישי 9.6 בשעה 00:00

מצעד הגאווה בתל אביב. גיא יחיאלי,
חמודה, תרימי!/גיא יחיאלי

הברים הכי גיי פרינדלי בתל אביב

השפגאט
השפגאט הוא אחד מהברים הגאים הפופולריים ביותר בתל אביב, הבית של הקהילה הגאה התל אביבית ומרכיב עיקרי בסצנת הגיי ברים בעיר. המקום מלא בלקוחות מקומיים ותיירים 7 ימים בשבוע. השפגאט בלב מדרחוב נחלת בנימין, ומציע חללי ישיבה שונים הפרוסים על פני כמה מפלסים ויוצרים תחושה של אמפיתיאטרון. כל מושב הוא נקודת תצפית מצוינת על הבר או רחבת הריקודים. המקום מארח דיג'ייז מפורסמים ומגיש קוקטיילים מצוינים. שווה להתעדכן במסיבות הרחוב שהמקום מציע במהלך סופ"ש הגאווה.
רח' נחלת בנימין 43, תל אביב יפו

Layla
בר הגייז לילה נפתח על חורבות מקדש הגייז האגדי אוויטה, ברחוב יבנה. במקום המושקע מציעים תפריט אוכל מוקפד ותפריט קוקטיילים שווה במיוחד. בחודש הגאווה יש במקום מגוון של אירועים ושווה להתעדכן בעמוד האינסטגרם.
רחוב יבנה 31 תל אביב

נילוס
הבר הטרנדי ברחוב אלנבי מושך אליו את הביצה המקומית במקום והוא חביב ביותר על חברות וחברי הקהילה הגאה. המקום מציע אוירה שמחה וביתית עם תפריט אלכוהול איכותי ותפריט אוכל שכולל כבד קצוץ, דג מלוח ומאזטים.
נילוס בר, אלנבי 33 תל אביב

חוף הילטון החוף הגאה
חיי הלילה של תל אביב הם לא הסיבה היחידה שבגללה נוהרים לכאן מיליוני תיירים מרחבי העולם מדי שנה. גם חופי הים של העיר זכו להערכה בינלאומית. עם המוני אנשים יפים שסופגים את השמש.
חוף הילטון הוא חוף הגייז הלא רשמי, ממוקם ממש מול מלון הילטון תל אביב. למרות שאנשים הטרוסקסואלים מגיעים גם לחוף הזה, הרוב המוחלט של המתרחצים יהיו גאים. גברים רווקים, זוגות וקבוצות חברים נוהרים לחוף הילטון כדי ליהנות משמש, חול וגלישה. ממש אחרי המצעד נפגשים בחוף הילטון להקרנה של הסרט "רפסודיה בוהמית" לרגל מצעד הגאווה יוגשו במקום קוקטיילים מיוחדים.
מומלץ להזמין מקומות מראש כאן.
חמישי 08.06.23 | 21:00 | חוף הילטון

שבוע הגאווה 2023 בנמל תל אביב. גל יערי,
כל שנה משנים את המיצג. שבוע הגאווה 2023 בנמל תל אביב/גל יערי

מלונות גיי פרינדלי

מלון קוקו
מלון הבוטיק הממוקם ברחוב דיזינגוף סמוך לכיכר פופולרי בקרב תיירי הקהילה הגאה. עיצוב הפנים השמח, השירותים שהמלון מציע כמו ספא, ובית קפה שוקק והמיקום המעולה הקרוב לים ולמוקדי הבילוי התל אביבים מציעים חוויה אורבנית מושלמת עבור זוגות גאים.
מלון קוקו, דיזינגוף 33 תל אביב

מלונות בראון בתל אביב
רשת מלונות בראון מציעה מלונות אורבניים בעיצוב יוצא דופן, לוקיישנים בקרבת חוף הים, חיי לילה תוססים ומסעדות שף כחלק מחוויית האירוח. רשת המלונות פונה לקהל מגוון של מטיילים מכל רחבי העולם. והצוות ישמח לעזור לאורחים הלהט"בים לנווט בעיר ולהציע את שלל האטרקציות שהיא מציעה כמו אמנות, מסעדות, חוף הים, תרבות להט"בית וחיי לילה. במלונות הרשת מארחים אירועים הקשורים לקהילה לאורך השנה ומסייעים לארגונים התומכים בנוער להט"ב. במהלך חודש הגאווה המלון מעניק 15% הנחה + 5% למזמינים באתר. לרשימת מלונות בראון בתל אביב.

מלון שלום & רילקס תל אביב
מלון שלום & רילקס בתל אביב ממוקם פסיעות מחוף הילטון בתל אביב, החוף הפופולרי של הקהילה. בדרך למלון עוברים בגן העצמאות. המלון הוא מלון קטן יחסית עם כ-50 חדרים מעוצבים ויפים. מרפסת הרופטוף המשקיפה אל הים מעולה לדרינק בשקיעה.
הירקון 216 תל אביב

מלון בראון ביץ' האוס. אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו,
יש מלונות גגי פרנדי בעיר. מלון בראון ביץ’ האוס בתל אביב/אסף פינצ'ק וסיוון אסקיו

ליינים של מסיבות

פוראבר תל אביב
ליין מסיבות מצליח של המפיק אוהד חיים. Forever Tel Aviv מותג הגייז הישראלי המוביל בעולם, שמוביל טרנדים, קו מוזיקלי ולייף סטייל בקהילה הגאה עם הפקת מסיבות ופסטיבלים בארץ ובעולם. מאז השקתו בשנת 2006, המותג מהווה מרכז תרבותי לעשרות אלפי מועדונים, ובית למוזיקה מקורית. Forever Tel Aviv מפיקה מסיבות נושא ייחודיות על בסיס חודשי. הפוראבר בנה מותג גאה גלובלי שמתחזק קו מוזיקלי ייחודי עם מפיקים מוזיקליים של הליין בעלי שם עולמי.
7-10 ביוני: פוראבר פרייד תל אביב:
7 ביוני יום ד' 23:00 Matinee pervert מסיבת פתיחה (האומן 17)
8 ביוני יום ה' 12:00 WaterPark (שפיים)
9 ביוני יום ו' 22:00 Massive Main Party (לייב פארק)
10 ביוני יום ש' 23:00 We Psicodelia‪-‬ Closing Party (האנגר 11)
11 ביוני יום א' Foreverafter ראשון בבוקר (נמל תל אביב)


עופר ניסים
קונצרט הגאווה הגדול השנתי שפותח את אירועי הגאווה של הדי ג'יי והמפיק עופר ניסים בסט ארוך עם חומרים שטרם נשמעו, הופעות אורח מרגשות וקלאסיקות שכולם אוהבים. השנה תתאחר הזמרת דנה אינטרנשיונל. לעופר ניסים מעל 30 שנה של קריירה ועשרים שנים מאז פריצתו הבינלאומית, די ג'יי ומפיק בסגנונות הדאנס וההאוס.
10 ביוני 16:00, פארק הירקון

דרעק
ליין מסיבות בכל רביעי במועדון המגדלנה, תל אביב.
7 ביוני, האנגר 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully