וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חושבים תיירים גאים בארץ על גברים ישראלים וביבי נתניהו?

3.6.2016 / 7:02

יקי רזמוביץ, שחי שנים במזרח אסיה, הביא עמו 15 חברים ותיירים גאים לבקר בישראל, כשהשיא מבחינתם יהיה במצעד הגאווה היום. תפסנו אותם במצדה לראיון על החוויות שעברו, הגברים הישראלים וכמה לוהט ראש הממשלה בעיניהם?

הישראלי שהביא תיירים מהמזרח הרחוק למצעד הגאווה בישראל/אולפן וואלה!

הסבר פניך לתייר הגאה: יקי רזמוביץ הוא ישראלי שחי ועובד כבנקאי בכיר מזה שבע שנים במזרח אסיה. בשבוע האחרון הוא בא לביקור בארץ, אבל שמח לצרף אליו חבורה של 15 בני הקהילה הגאה, גם הם ממזרח אסיה, לשבוע של טיולים וחוויות בכל רחבי ישראל.

רזמוביץ, בוגר תואר שני במנהל עסקים בשלוחת אינסיאד בסינגפור, מבטיח כבר שנים לחבריו לארגן טיול בארץ בשבוע הגאווה. השנה הוא הרים את הכפפה, יצר קשר עם סוכנות טיולים
Outstanding שמתמחה בטיולי גאים, ותפרה לחבורה הגאה ממזרח אסיה טיול בארץ, הכולל הדרכה וביקור באתרים מרכזיים. לא יכולנו שלא לתפוס אותם לראיון ממצדה, שבה ביקרו במסגרת החופשה בישראל, ולשאול כמה שאלות חשובות מאולפן וואלה!NEWS.

כך, למשל, דיברו כמה מהנופשים על הגברים הישראלים הלוהטים, התחמקו מלענותעל המצב הפולטי בישראל או על הפלסטינים, ואפילו הביעו דעתם על ראש הממשלה הישראלי, שנבחר לא מזמן לאחד מעשרת הגברים הנערצים בארה"ב.

תיירים גייז מאסיה בארץ. יקי רזמוביץ, מערכת וואלה! NEWS
צפים ונהנים. ים המלח הוא אתר חובה, גם לחבר'ה ממזרח אסיה/מערכת וואלה! NEWS, יקי רזמוביץ
תיירים גייז מאסיה בארץ. יקי רזמוביץ, מערכת וואלה! NEWS
5,000 דולר לשבוע גאווה בישראל. חבורת הגאים במפל דוד בעין גדי/מערכת וואלה! NEWS, יקי רזמוביץ

השיא עוד לפניהם

בין חברי הטיול סמנכ"ל בחברת מחשבים ידועה בהונג קונג, שותף באחת מחברות הייעוץ הגדולות בעולם ואנשי עסקים. עלות הטיול כ-5,000 דולרים לכל אחד מהם.

הם הגיעו בסוף השבוע שעבר והספיקו כבר לטייל בירושלים ולבקר בכותל, לעשות טיול בעין גדי ולרחוץ במי הנחל, להימרח בבוץ בים המלח וצוף במים, לעשות טיול גמלים בכפר הנוקדים ולטפס למצדה. עכשיו מתוכננים להם שלושה ימים בתל אביב שבמרכזם מצעד הגאווה ומסיבות.

מערכת וואלה! NEWS, יקי רזמוביץ
תיירים גייז מאסיה בארץ. יקי רזמוביץ, מערכת וואלה! NEWS
יהיה רטוב וחם. התיירים בעין גדי/מערכת וואלה! NEWS, יקי רזמוביץ
תיירים גייז מאסיה בארץ. יקי רזמוביץ, מערכת וואלה! NEWS
גאווה ישראלית/מערכת וואלה! NEWS, יקי רזמוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully