וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CNN מפרסם: החלו שיחות על טיסה ישירה מישראל לפיליפינים

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 21:03

לאחר פגישה בין בכיר במשרד התיירות הישראלי עם שרת התיירות של הפיליפינים, הוסכם לקדם את הטיסות הישירות בין תל אביב למנילה. עם זאת, הדיבורים על קו ישיר מישראל למדינה מתקיימים כבר שנים. האם הפעם זה יקרה?

האי ברת'ר שבפיליפינים/Alfred Lee, יוטיוב

האם בעתיד הקרוב נוכל לטוס ישירות מישראל למנילה שבפיליפינים? רשת CNN מדווחת הערב (שלישי) כי אילן מרסיאנו, ממלא מקום משנה למנכ"ל משרד התיירות, הודיע כי יפתח שוב במגעים להשקת טיסות ישירות בין שני היעדים עד שנת 2024.

את הדברים אמר מרסיאנו במהלך פגישתו עם שרת התיירות הפיליפינית, כריסטינה פראסקו. "המטרה שלי היא להביא אתכם לישראל כתיירים, ואנו רוצים לעשות זאת ב-2024", אמר הבכיר הישראלי.

ישראלים רבים שנופשים בפיליפינים, בעיקר באיים פופולריים כמו פלאוואן, שנבחר בעבר ל"אי היפה בעולם", או בוקראיי ואחרים, מגיעים אל היעד כיום דרך בנגקוק או יעדים אחרים במזרח.

האי פלאוואן, הפיליפינים. ShutterStock
האם סוף-סוף זה יקרה בטיסה ישירה? האי פלאוואן, הפיליפינים/ShutterStock

הקורונה שינתה את התוכניות

חברת התעופה פיליפין איירליינס (Philippine Airlines) הייתה אמורה להשיק את טיסת הבכורה הישירה שלה בין מנילה לתל אביב בשנת 2019, כפי שפרסמנו כאן בוואלה! תיירות, אך הדבר לא יצא אל הפועל בשל מגפת הקורונה שפרצה זמן קצר לאחר מכן. כיום, מי שרוצים לטוס למנילה נאלצים לבצע עצירת ביניים ביעדים שונים, כגון דובאי, טורקיה ועוד.

באותו דיווח נמסר עוד, כי ישראל שואפת גם להכפיל את היקף המסחר שלה עם הפיליפינים לסכום של כמיליארד דולר עד שנת 2024. על פי נתוני משרד התיירות הפיליפיני, יותר מ-4,700 ישראלים ביקרו במדינה בשנת 2020, כאשר מספר זה ירד בכ-90% ל-452 כניסות בשנת 2021 עקב המגיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully