וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים, אנחנו באים! טיסות ישירות מתל אביב החל מאוקטובר

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 13:25

חברת התעופה פיליפין איירליינס תטוס פעמיים בשבוע בין מנילה לתל אביב, כבר באוקטובר הקרוב. בהודעה שהפיצה חברת התעופה נכתב: "ישראל היא מדינה מלאת חיים ודינאמית"

האי ברת'ר שבפיליפינים/Alfred Lee, יוטיוב

חופשת סוכות באי פלאוואן? זה אפשרי ממש בקרוב, ועוד בטיסה ישירה: מאוקטובר השנה יופעל קו טיסות ישירות מישראל לפיליפינים, שיופעל על ידי חברת התעופה הפיליפינית "פאל" (Philippine Airlines).

כפי שפורסם בעבר בוואלה! תיירות, המגעים על פתיחת קו ישיר בין המדינות כבר מתקיימים מזה שנתיים, אולם לא יצאו לפועל. הפיליפינים ממתינים לבדוק האם יוכלו לטוס מעל סעודיה, והכך לקצר את זמן הטיסה מ-11 שעות לערך ל-7 שעות לערך. טרם ניתן אישור סופי מהסעודים, אולם נראה שללא הסכמה עקרונית של הסעודים, הקו לא היה יוצא לפועל.

הקו יופעל בין הערים מנילה לתל אביב פעמיים בשבוע. בהודעה שהפיצה החברה נכתב, כי "ישראל היא מדינה מלאת חיים ודינאמית, עם תערובת עשירה של היסטוריה, טבע ואטרקציות. מהעיר העתיקה בירושלים, לים האדום - ישראל מושכת תיירים וצליינים במשך אלפי שנים. תל אביב היא עיר מודרנית, ידועה בחופי הים שלה, בבתי הקפה וחיי הלילה, ומוכרת על ידי אונסק"ו כמרכז מורשת לארכיטקטורת הבאוהאוס".

בשנת 2019 נכנסו לישראל כ-35 אלף תיירים מהפיליפינים - עלייה של כ-30 אחוזים מאז 2017.

אל נידו, האי פלאוואן, הפיליפינים. ShutterStock
אל נידו, באי פלאוואן. אחד היעדים המבוקשים בפיליפינים/ShutterStock
פיליפין איירליינס. Shutterstock, ShutterStock
פעמיים בשבוע החל מאוקטובר 2021. פיליפין איירליינס/ShutterStock, Shutterstock

כניסה לישראל ללא ויזה

בעלי דרכון פיליפיני זכאים לכניסה לישראל ללא ויזה למשך 90 ימים. על פי ההערכות, עובדים כיום בישראל כ-28 אלף פיליפינים, שרובם מתגוררים בתל אביב, ירושלים וחיפה.

רפאל הרפז, שגריר ישראל בפיליפינים, אמר: "אנו מברכים על הקו החדש, שהשקתו נדחתה מספר פעמים עקב המגפה העולמית. בין ישראל ובין הפיליפינים שוררים יחסים הדוקים המתבטאים, בין היתר, ברצונם של האזרחים לבקר ולנוע בין שתי המדינות. כולי תקווה כי הקו החדש יסייע גם בהידוק קשרי המסחר וההשקעות ההדדיות, כמו גם ביחסים הבין אישיים בין הישראלים לבין הפיליפינים".

דקסטר לי, ראש אגף אסטרטגיה ותכנון בחברת "פאל": "ישנו פוטנציאל גדול בהגעת תיירים פיליפינים לישראל, אשר מקבלת אותם ללא צורך בוויזה. התושבים שלנו ישמחו להגיע לישראל מטעמים דתיים, או לחופשה ים תיכונית, כאשר יתאפשר. אנחנו מחכים לתיירים הישראלים, ומקווים שהטיסות הישירות יהוו נקודת פתיחה לכניסת תיירים ישראלים למדינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully