וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך 8 שעות: פעוטה קפצה על מגש האוכל והשתוללה ברחבי המטוס

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 10:44

סרטון שמתעד את הילדה המשתוללת בעוד שהוריה אדישים לחלוטין, עורר תגובות נזעמות מצד הגולשים. היו מי שטענו שחברות התעופה צריכות להציע טיסות עם אזורים ללא ילדים. ומה דעתכם?

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס/צילום: Reddit

זוג הורים "זכה" למבול של תגובות זועמות ברשת, לאחר פרסום סרטון שבו הם מרשים לבת הפעוטה שלהם להשתולל ברחבי מטוס הנוסעים במהלך טיסה שנמשכה שמונה שעות.

הסרטון פורסם ברשת הפורומים החברתית Reddit והוא מציג במשך תשע שניות את הילדה בעודה עומדת על מגש האוכל של המושב במטוס. בשלב מסוים היא צועקת ומתחילה לקפץ מעלה ומטה על מגש האוכל השברירי. כתוצאה מכך, המושב של הנוסע שיושב לפניה מתחיל לרעוד ונראה כי מגש האוכל עומד לקרוס בכל רגע כתוצאה מההשתוללות שלה. הגבר עצמו מנסה להתעלם מההפרעה, והילדה אף ממשיכה במעשיה ולופתת עם שתי ידיה את משענת הראש שלו. הסרטון מסתיים כשהילדה הקטנה מסתובבת ופונה אל אישה, ככל הנראה אימה.

הם קושרים גם אוטיסטים: בן 13 הודבק למושב בטיסת אמריקן איירליינס
צפו בטירוף: נוסע השתולל, נגע בחזה של דיילות, והודבק למושבו
נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב

פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס. Reddit, צילום מסך
המושב של הנוסע לפניה התחיל לרעוד. הפעוטה בזמן הקפיצה על מגש האוכל במטוס/צילום מסך, Reddit

אלפי תגובות זועמות

אתר הדיילי מייל מדווח כי הנוסע שצילם את הסרטון מספר שהילדה התנהגה באופן זה במשך הטיסה הממושכת כולה, וזו הסיבה שהוא צילם את הסצנה הזו, המהווה דוגמה בלבד למה שהתרחש.

האם תשלמו תוספת ל"טיסה ללא ילדים"?

הסרטון הועלה כאמור לרשת החברתית, תחת הכותרת "לתת לילדים להשתולל במהלך טיסה של שמונה שעות". כצפוי, הפוסט גרר עמו אלפי תגובות, שרובן היו נזעמות. רוב המגיבים היו המומים מהעובדה שההורים של הפעוטה הניחו לה להתנהג כך בטיסה. "אם הילדים שלי היו מתנהגים כך, הייתי מרגיש שנכשלתי בתפקידי כהורה", כתב מגיב אחד ואחרת הוסיפה: "הילדה שלי היא אמנם 'סופת טורנדו', אבל אין בכלל מצב שהייתי מאפשרת לה להתנהג כך במקום ציבורי, ובוודאי שלא בטיסה". "זו פשוט הורות גרועה", סיכם מגיב אחר. מגיב נוסף ציין כי "רק הורים אידיוטים יוכלו לומר משהו כמו 'זה בסך הכל ילדה קטנה שמתנהגת כמו ילדה קטנה, אז תרגיעו'".

עוד בוואלה!

תופעה שמתרחבת: לאלץ ילדים לשבת באזור ייעודי להם במטוס

לכתבה המלאה
פעוטה קופצת על מגש אוכל במטוס. Reddit, צילום מסך
המגיבים היו המומים מהעובדה שהורי הפעוטה הניחו לה להתנהג כך בטיסה/צילום מסך, Reddit

"זו לא רק גסות רוח - זו סכנה"

לא מעט מגיבים תהו לפשר האדישות שהפגין הנוסע שישב לפני הילדה, זה שהמושב שלו נע שוב ושוב בגלל ההשתוללות שלה. היו מי שסברו כי בשל כך, יש סיכוי שהוא אולי אביה. "אני לא מאלו שקמים ומתעמתים עם אנשים אחרים, אבל במקרה כזה, בהחלט הייתי עושה זאת", ציינה מגיבה אחת ואחרת הוסיפה: "למה הבחור הזה פשוט נותן לזה להמשיך ולקרות?" מגיב אחר הסביר את חוסר התגובה של אותו נוסע בכך ש"אם יש הורים שמסוגלים לתת לילדה שלהם להשתולל כך, אין סיכוי שמדובר באנשים מהסוג שבכלל יקשיב להערות של נוסעי אחרים". אחר כתב: "ההורים שלה טיפשים. זו לא רק גסות רוח - זו סכנה אמיתית". ומגיב אחר כתב את מה שרבים אולי חושבים בליבם: "חברות התעופה באמת צריכות להציע טיסות עם אזורים ללא ילדים".

ומה דעתכם?

האם צריך שיהיה במטוס אזור ללא ילדים?

כן
לא
7308 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully