וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירת שנכנסה לאכול פיצה בתל אביב ומצאה חולדה

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 16:55

קטיה הגיעה לחופשה בת שמונה ימים בישראל, לאחר שקיבלה המלצות מחברים בצרפת, והופתעה מהחולדה שראתה בפיצרייה בתל אביב. "לראות חולדה במקום שמגישים בו אוכל? זה נורא", היא אומרת. ומה היא חושבת על הסטייל שלנו?

קטיה פון בורובסקי (Katia Von Borowski), אשת פיננסים בת 29, פריז

קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
"מין תחושה כזאת של ריחוף וחופש". קטיה בים המלח/באדיבות המצולמים

קטיה, איך את מתרשמת מהנוף של ים המלח?
"מאוד מיוחד פה. הייתי עד עכשיו במים עם בן הזוג שלי וזאת חוויה ממש מפתיעה. יש מין תחושה כזאת של ריחוף וחופש. כאילו שלא מרגישים את הגוף".

לכמה זמן הגעתם?
"לשמונה ימים. היינו כבר בתל אביב וירושלים, ואנחנו מתכננים להיות גם בעין גדי, לעשות את מצדה בזריחה, ואז לחזור שוב לתל אביב".

תיירים שהגיעו לארץ מספרים מה הם חושבים עלינו:
"לישראל אני לא חוזר": התייר שנחת פה לשלושה ימים, והתאכזב
"התאהבנו בארץ הזו": התיירים שהחליטו לקנות רק סחורה ישראלית
תיירת מהודו: "אתם ידידותיים מאוד, אבל רק אחרי שמכירים אתכם היטב"


ולמה דווקא ישראל?
"רצינו מקום עם שמש, שיהיה קרוב, וגם קיבלנו המון המלצות. ישראל מאוד מפורסמת בפריז! כל החברים שלנו היו פה בשנה שעברה וגם השנה. יש לנו גם חברים שחולקים את זמנם בין ישראל ופריז. אנחנו פוגשים המון צרפתים בכל מקום. האמת היא שהדבר היחיד המעצבן שנתקלנו בו עד עכשיו בישראל זו חבורת בני נוער צרפתים ששיחקו בכדור בחוף גורדון בתל אביב. הם צעקו ועשו רעש נוראי".

זה עצבן אתכם יותר מהקורקינטים?
"הקורקינטים מפחידים, אבל אנחנו רגילים. גם בפריז זה ככה".

אבל אתם הפריזאים הוצאתם אותם אל מחוץ לחוק.
"הם עדיין ברחובות. האיסור ייכנס לתוקף רק בסוף אוגוסט. ואגב, בן הזוג שלי דווקא מאוד עצוב בגלל ההחלטה הזאת. הוא רגיל להתנייד בקורקינט".

קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
הגיעה למצדה בזריחה/באדיבות המצולמים
קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
ואז צפתה בזריחה/באדיבות המצולמים

ספרי לי עוד חוויות מתל אביב.
"היינו ביפו, נווה צדק, פלורנטין, שדרות רוטשילד. רצנו לאורך הטיילת והיה מקסים. יש בתל אביב מן אווירה קליפורנית כזאת, בעיקר בנווה צדק. ביפו היה מאוד נחמד. אותנטי כזה, חמוד. היה לנו גם מלון בוטיק חמוד. אגב, מבחינתי כל המלונות בישראל חמודים. אולי סתם היה לנו מזל, אבל ממש הצלחנו איתם עד עכשיו.

"בכל מקרה, אני מרגישה שחווינו יותר את תל אביב הקלאסית, הישנה. פחות תל אביב התוססת, עם כל הבילויים, הברים, המסיבות. אנחנו אמורים לחזור אליה לעוד יומיים. מקווה שנשלים את החוויה".

מה חשבתם על ירושלים?
"היינו יום אחד בירושלים, והתלהבנו ממנה מאוד. היא מודרנית, נקייה, הבניינים יפים. הסתובבנו גם בעיר העתיקה עם מדריך ישראלי ממוצא צרפתי, ויכולנו להרגיש את הרוחניות של המקום".

קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
"הופתענו לשתות יין מהנגב. לא חשבנו שבתנאי מדבר אפשר לייצר יינות כל כך טובים"/באדיבות המצולמים
קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
"האוכל בישראל מעולה". בשוק בירושלים/באדיבות המצולמים

היה לכם איזשהו חשש להגיע?
"חברים שהיו יותר מעורים מאיתנו במצב פה אמרו שעלול להיות מסוכן. בן הזוג שלי התחיל לדאוג קצת, ולמרות זאת החלטנו לבוא. קצת חששנו לישון בירושלים, אבל המדריך, שחי בישראל 12 שנה, אמר שאין לנו מה לדאוג, ושהחיים פה תמיד ממשיכים כרגיל. ובאמת, אנחנו לא מרגישים פה שום דבר מיוחד".

"בכלל, אנשים פה מאוד צ'יל, והצעירים אוהבים לחגוג. בכל מקום יש אנרגיה של מסיבה. היינו ב'תדר' בתל אביב, והתחילה חגיגה כבר בשעה עשר. אנשים עישנו, שתו, רקדו. בפריז המסיבות מתחילות הרבה יותר מאוחר בלילה".

ואיך האוכל?
"האוכל בישראל מעולה, ואנחנו גם נהנים מהיין. מאוד הופתענו לשתות יין מהנגב. לא חשבנו שבתנאי מדבר אפשר לייצר יינות כל כך טובים. מצד שני, אכלנו פיצה ממש טובה באיזשהו מקום מומלץ בתל אביב, אבל אז פתאום ראינו שם חולדה. אמנם גם בפריז יש הרבה חולדות ברכבת התחתית, אבל לראות חולדה במקום שמגישים בו אוכל? זה נורא".

קטיה פון בורובסקי תיירת מצרפת. באדיבות המצולמים
"המדריך אמר שאין לנו מה לדאוג ושהחיים ממשיכים כרגיל". קטיה בירושלים/באדיבות המצולמים

ולסיום, בתור פריזאית מה את אומרת על הסטייל שלנו?
"בפריז נהוג שאישה מתלבשת אלגנטי, נועלת נעלי עקב. אבל החברים שלי אמרו לי מראש שבישראל לא מתלבשים. אז השארתי את הסטילטו בבית, ואני מסתובבת פה בסטייל ישראלי, פשוט. ועדיין כשיוצאים אני נועלת נעלי עקב נמוכים. בכל זאת, צרפתייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully