וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לישראל אני לא חוזר": התייר שנחת פה לשלושה ימים, והתאכזב

עידית אלנתן

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 8:27

"מדברים על תל אביב כאילו היא מי יודע מה. זה לא הרושם שאתה מקבל במבט ראשון", אומר מנטס רוטקאוסקס מליטא שנחת אצלנו אחרי טיול מהמזרח. "הכול פקוק פה, יש לכלוך ברחובות, מלא גרפיטי, חוטי חשמל ובניינים ישנים". אבל משהו טוב בכל זאת היה לו להגיד

תייר מנטס רוטקאוסקס. עידית אלנתן, מערכת וואלה!
"זה לא מקום ברמה גבוהה, מצטער". מנטס רוטקאוסקס/מערכת וואלה!, עידית אלנתן

מה מביא אותך לישראל?
"זאת רק תחנת עצירה בדרך הביתה. אני אחרי טיול תרמילאים של חודשיים באסיה - הודו, סינגפור, פיליפינים. אז עשיתי עצירה קצרה באיחוד האמירויות ועכשיו אני כאן לשלושה ימים. הגעתי רק אתמול".

ואיך עברה עליך היממה הראשונה בתל אביב?
"בינתיים מאכזב. אני מודה שזה לא מקום שחלמתי להגיע אליו כל החיים, אבל עדיין ציפיתי להרבה יותר מזה. מדברים על תל אביב כאילו היא מי יודע מה. זה לא הרושם שאתה מקבל במבט ראשון".

ואת זה אתה אומר לי ביום שמשי מדהים ליד הים?
"כן, החוף נחמד, ובאמת הכול פתוח פה ושוקק חיים כמו שמספרים. אבל זה לא מקום ברמה גבוהה, מצטער. התנועה פה נוראית. הגעתי עכשיו מפלורנטין ליפו באוטובוס, וזאת הייתה נסיעה גרועה. הכול פקוק פה, יש לכלוך ברחובות, מלא גרפיטי, חוטי חשמל, בניינים ישנים שיוצאים מהם חוטים. זה לא אסתטי".

עד כדי כך?
"תראי, אני חוזר מהמזרח. ברור שראיתי מקומות יותר גרועים. אבל היי, זאת תל אביב. במחירים שאני משלם פה הייתי מצפה ליותר מזה. תל אביב היא הרי אחת מהערים הכי יקרות בעולם, אז ידעתי שאשלם יותר, אבל חשבתי שזה יתבטא בתמורה שאני אקבל פה לכסף שלי. הייתי בסינגפור למשל, שגם בה יש מחירים מאוד גבוהים, אבל היא נקייה ומסודרת, והתחבורה הציבורית בה מצוינת. גם בדובאי ובאבו דאבי יקר, אבל אין מה להשוות. שם נקי ומטופח".

תייר מנטס רוטקאוסקס. עידית אלנתן, מערכת וואלה!
"במחירים שאני משלם פה הייתי מצפה ליותר מזה"/מערכת וואלה!, עידית אלנתן

אבל החלטת לעצור פה למרות המחירים.
"באתי לזמן קצר ואני ישן באכסניה זולה יחסית בפלורנטין, בחדר משותף. ובכלל, בכל מה שקשור לטיולים בעולם אני מנסה לא להגביל את עצמי. אני רוצה לראות ולחוות כמה שיותר מקומות. אז אני לא נמנע מלהגיע למקומות רק בגלל המחירים. אבל זאת כנראה הפעם האחרונה שאגיע לפה, אז לא נורא".

רגע, תן צ'אנס, אולי בסוף תתאהב ותרצה לחזור.
"לא, לא, לישראל אני לא חוזר".

ובכל זאת, משהו טוב אחד להגיד לסיום? האנשים אולי?
"מממ... לא ממש התרשמתי עדיין. אבל אני יודע שיש לכם את הצבא הכי טוב בכל העולם".

לכל הכתבות במדור "ביקורת דרכונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully