וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נוסעות זעמו: נאלצו להחליף לבגדים קצרים בשדה התעופה מול כולם

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 7:27

החברות כריסי מאירוס וקיאנו תומפסון הגיעו לשדה התעופה בלאס וגאס בלבוש ססגוני, אך נאמר להן שמדובר בבגדים "בלתי הולמים", והן נאלצו להחליף למכנסיים קצרצרים וחושפניים הרבה יותר

דיילת מגלה מה אסור ללבוש לטיסה/XOBLONDEVOYAGE ️

זוג החברות האמריקניות הללו לא האמינו שזה קורה להן: צמד הקומיקאיות כריסי מאירוס וקיאנו תומפסון הושפלו בשדה התעופה הבינלאומי של לאס וגאס, לאחר שנאמר להן כי הבגדים שלבשו היו "בלתי הולמים". לשתיים אף נאמר כי עליהן להחליף את בגדיהן ורק לאחר מכן יורשו לעלות על הטיסה, אבל כאן מגיע טוויסט מוזר בעלילה: הבגדים ה"חלופיים" שהן נדרשו ללבוש היו הרבה יותר חושפניים מאשר הבגדים המקוריים.

כפי שניתן לראות בצילומים שהעלו השתיים לרשתות החברתיות, בחרו כריסי וקיאנו ללבוש סטים של בגדים בסגנון דומה. שתיהן הגיעו לשדה התעופה עם חולצות קשירה חשופות בטן, כאשר כריסי התהדרה במכנסיים שחורים עם נצנצים וקיאנו עם חצאית מקסי שעליה הדפס עלים בסטייל טרופי שחושפת את אחת מירכיה.

לארוז למשפחה לשבועיים: כך תכניסו 60 פריטים לשני תיקי יד בלבד
סכנת חיים: זה מה שאסור לכן ללבוש בשום פנים ואופן לטיסה
נשים לא מורשות לעלות לטיסות בגלל לבוש חושפני: האם קיים קוד לבוש שלא ידענו עליו?

מי שהיה אחראי לתקרית: גבר

השתיים מספרות כי צוות דיילי קרקע של חברת התעופה אמריקן איירליינס בשדה התעופה ביקשו מהן להחליף את בגדיהן למכנסיים קצרצרים באופן נועז במיוחד. "נראה שמכנסיים קצרים זה בסדר בעוד שמכנסי פדלפון הם לא" צייצה כריסי בחשבון הטוויטר שלה. "זוהי ממש לא הדרך להתנהג עם לקוחות" צייצה קיאנו. כריסי אף סיפרה בזעזוע כי "היינו ממש צריכות לשנות בגדים בשער העלייה למטוס בלי משהו שיסתיר אותנו. שלחו אותי ואת קיאנו עם תחתונים כך שראו לנו את הת*ת המ***ן מהמותניים ומטה. איך דבר כזה יכול להיות בסדר?"

עוד הוסיפה כריסי כי מי שהיה אחראי לכל התקרית הזו היה גבר. "הלוואי שהוא היה אומר לנו שאנו יכולות לגשת לשירותים הציבוריים כדי להחליף בגדים, או לפחות מאחורי שולחן או אפילו מאחורי מגבת או משהו".

הדיילי מייל מדווח כי חברת אמריקן איירליינס מצהירה כי כחלק מהתנאים שלה "כל הלקוחות מחויבים להתלבש באופן ראוי ובגדים פוגעניים אינם מותרים בטיסות שלנו". עם זאת, בתגובה לציוץ של כריסי בטוויטר, הגיבו נציגי החברה וכתבו: "ההערות שלך מדאיגות אותנו. מוזמנת לכתוב לנו הודעה. אנחנו כאן ומוכנים להקשיב".

"לא ידעתי שזה פשע להיות יפה"

עם זאת, העוקבים והעוקבות של השתיים ממש לא הבינו מדוע הן נדרשו להחליף בגדים לפני כולם בשדה התעופה, ומדוע מכנסיים חושפניים היו החלופה ה"ראויה" יותר. אחד המגיבים קרא לתקרית הזו "שערורייתית" ואחרת ציינה: "אני ממש לא מבינה, הן הרי היו עם מכנסיים וחצאית באורך מלא!". "את נראית יפה, אבל לא ידעתי שזה פשע להיות יפה", כתב מגיב אחד ואחרת הוסיפה: "זה נראה כל כך לא הגיוני עד שקשה להאמין שזה באמת קרה".

זוהי בהחלט לא הפעם הראשונה שנוסעים ונוסעות נדרשים להחליף בגדים לפני העלייה למטוס. בשנה שעברה טענה נוסעת אמריקנית שנאמר לה להחליף את חולצתה חשופת הכתפיים בשל החשש שמדובר בבגד "פוגעני". לדבריה, נאמר לה כי חברת התעופה (סאות'ווסט איירליינס, במקרה זה) היא "חברה משפחתית ויש אנשים שזה יפגע בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully