וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת חיים: זה מה שאסור לכן ללבוש בשום פנים ואופן לטיסה

14.12.2022 / 23:30

דיילת אוויר חשפה כמה טיפים שעלולים להיות מצילי חיים והסבירה: זו הסיבה שאסור ללבוש בגדים צמודים בטיסה, וזה לא הדבר היחיד

דיילת מגלה מה אסור ללבוש לטיסה/XOBLONDEVOYAGE ️

מתכננות טיסה בקרוב? הכירו את קאג'אל מנחאס בת ה-26, משמשת כדיילת בשמונה השנים האחרונות. פרופיל האינסטגרם שלה פעיל במיוחד עם כמעט 10,000 עוקבים ושם חוץ מתמונות שהיא מעלה, היא משתפת מדי פעם טיפים שאמורים להקל על הנוסעים במהלך הטיסות הארוכות וגם חושפת סודות מאחורי הקלעים.

לאחרונה היא התראיינה ל"דיילי סטאר" והפצירה בנוסעות שמתכוונות לטוס: "לעולם על תנעלו נעלי עקב ואל תלבשו בגדים צמודים במהלך הטיסה, זה יכול להוות עבורכן בעיה קשה בשמיים". ההמלצה של מנחאס לא נובעת כמובן מטעמי סגנון ואסתטיקה, אלא מטעמי בטיחות.

עוד עצות של דיילות
דיילת חושפת: אנחנו מעלימים עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס
דיילות חושפות: הטעויות שאתם חייבים להימנע מהן בטיסה


הדיילת טוענת שבגדים צמודים עלולים לגרום להתכווצויות, נפיחויות וגם להשפיע על מחזור הדם. "בגדים צמודים עלולים להאט את זרימת הדם ולגרום לכן להרגיש אי נוחות בזמן שאתם יושבות בטיסה ארוכה", היא הסבירה, "חשוב לשמור על זרימת הדם בזמן הטיסה"
.
היא דיברה על תסמין שנקרא DVT - מצב רפואי שנגרם כאשר נוצר קריש דם בעורקים, בדרך כלל ברגל או באגן, אבל לפעמים גם בזרוע. זה גורם לכאבים ונפיחויות ועלול במקרה הקיצוני להיות קטלני ולפגוע בריאות.

את כל זה אפשר למנוע על ידי לבישה של בגדים נוחים וכן עדיף לנוע וללכת קצת במהלך הטיסה ולשתות הרבה מים. ומה לגבי עקבים? הנעליים הלא נוחות הללו עלולות לגרום לכן למעוד בזמן פינוי המטוס וזה גם מסכן נוסעים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully