וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני דיילת וזה הדבר הראשון שאני עושה בחדר המלון

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 13:45

הנה כמה עצות שממש כדאי לכם לאמץ מ"אחת שמבינה", כאשר תגיעו לחדר המלון בחופשה הבאה שלכם. ועל "טריק הקולב" כבר שמעתם?

למה הדיילת מכניסה נעל לכספת?/TikTok @esthersturru

אם יש קבוצה אחת של אנשים שכדאי לכולנו לקבל מהם טיפים וטריקים בכל מה שקשור לנסיעות - הרי שאלו הם הדיילים והדיילות. זה נכון באופן כללי לנסיעות, ובמיוחד בעצות שקשורות לבטיחות האישית שלכם.

דיילת אמריקנית בשם אלייה מקינטייר היא דוגמה מצוינת לכך: היא גם מנוסה בתפקיד שלה והיא גם משתמשת טיקטוק נמרצת שמעלה מעת לעת סרטוני טיפים, שבהם היא משתפת את התובנות שלה על השהות בחדרי מלון.

"לא משנה לי בכמה בתי מלון כבר שהיתי - לעולם לא אפסיק לבצע את פעולות שגרת האבטחה הקבועה שלי", היא אומרת באחד הסרטונים היותר ויראליים שלה, שבו היא מספרת מה היא עושה בכל פעם שהיא מגיעה לחדר חדש. "אני בודקת הכל, ואת זה כולכם כבר יודעים", היא אומרת בעת שהיא פותחת לרווחה את הארונות ומביטה היטב מתחת למיטה. לאחר מכן, היא לוקחת קולב שבאמצעותו היא בודקת בנחישות מה קורה מאחורי הווילון, שמא מישהו מסתתר שם. ואם אכן כך, הוא היה נתקל בקולב ולא בידיה החשופות. את הסרטון היא מסיימת בהדגמת שיטה שבאמצעותה היא מונעת כניסה של זרים לחדרה.

הדיילת בלום עם הטיפ הכי חשוב איך לא לאבד מזוודה
האזהרה יוצאת הדופן לדיילים ולטייסים: אל תשלחו מזוודות למטוס
כל כך אגרסיבי: כך מתייחסים למזוודות שלכם בשדה התעופה. צפו

"בכלל לא פרנואידית"

אתר Travel and Leisure מדווח כי לאחר שסרטון זה הופץ ברשתות החברתיות וזכה לתגובות רבות, פרסמה לאחרונה אלייה סרטון חדש. בין השאר, היא טענה בו כי יש מי שסבורים כי היא פרנואידית. "אני בכלל לא פרנואידית", היא קובעת. "אני לא מבצעת את החיפוש הזה בחדר המלון כי אני סבורה שאני עומדת למצוא שם מישהו או משהו. אני עושה זאת רק בגלל הסיכוי הקלוש שאכן יש מישהו או משהו בחדר שלי".

כך או אחרת, בסרטון השני שלה, היא מתארת את אחד הטריקים האהובים עליה:" טריק הקולב". "השיטה הזו היא 'מצילת חיים'. אם תרצו לשמור על הווילונות שלכם סגורים לחלוטין, השתמשו בה", היא מסבירה ומדגימה כיצד היא משתמשת בקליפס הקטן של הקולב כדי להצמיד את הווילונות כך שאפילו לא קרן שמש אחת תוכל לחדור פנימה.

"זה באמת לא משנה מי אתם או באיזו מדינה אתם נמצאים - צריכים להיות לכם אמצעי בטיחות שונים כאשר אתם נכנסים לחדר בבית מלון". ואם אתם בעניין של טריק אבטחה נוסף מבית היוצר שלה, שימו לב לטריק הבא, שמדגים אמצעי אבטחה נוסף של דלת החדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully