וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת הסתירה את המסך לנוסעת מאחוריה עם השיער שלה. צפו

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:02

נוסעת בטיסה מאתונה לאמסטרדם צולמה בעת שהיא מניחה את שערה הארוך על גב המושב שלה, עד שנגע בכוס הקפה של הנוסעת שמאחוריה. הסרטון צבר כבר 3.2 מיליון צפיות, והגולשים הציעו נקמה מקורית

נוסעת הניחה את השיער על משענת המושב של הנוסעת שמאחוריה/צילום: טיקטוק

נוסעת בטיסה של חברת התעופה אג'יאן איירליינס (Aegean Airlines) מאתונה לאמסטרדם, צולמה בעת שהיא מניפה ומניחה את שערה הארוך על גב המושב שלה. במקרה, הנוסעת שישבה מאחוריה היתה בלוגרית אוכל נורבגית בשם ג'ולי כריסטנסן - שצילמה את הרגע והטילה ספק בגינוני הנימוסין של הנוסעת שלפניה.

בראיון לפוקס ניוז, אמרה כריסטנסן כי אותה נוסעת הותירה את שערה מעל המושב במשך רוב הטיסה, שנערכה ב-29 בספטמבר. בשלב מסוים, השיער הארוך "פגש" את מגש האוכל של כריסטנסן ואפילו "פלירטט" עם החלק העליון של כוס הקפה שלה. כריסטנסן אמרה כי היא היתה עייפה מכדי להתעמת עם האישה, במיוחד לאור העובדה שגם כך הטיסה שלה כבר התעכבה.

"היה לה שיער יפה ומטופח, אבל אני לעולם לא הייתי מעיפה את השיער שלי כך במטוס. אני חושבת שזה היה די מוזר", הוסיפה. כך או אחרת, מאחר שכריסטנסן ישבה במעבר חירום עם מרווח רגליים נוסף, היא הסבירה שהעניין "לא כל כך הפריע". עם זאת, היא כן החליטה לתעד את הרגעים הללו, ולפרסם זאת מאוחר יותר בחשבון הטיק-טוק שלה. במהרה הסרטון הפך להיות ויראלי, והגיע ל-3.2 מיליון צפיות.

באופן צפוי, גולשים רבים הביעו כעס על בעלת השיער הארוך. חלקם טענו כי היה על כריסטנסן לנקום על ידי טבילת קווצות שיערה של האישה בכוס הקפה שלה - דבר שהבלוגרית אמרה שהיא לעולם לא היתה עושה. "חשבתי שזה ממש חמוד ומצחיק", היא הגיבה.

שיימינג לנוסעת ששמה את הקוקו שלה על מסך במהלך טיסה. Dante Ramos, twitter, צילום מסך
נוסעת בטיסה אחרת, ששמה את הקוקו שלה על מסך של הנוסע מאחוריה/צילום מסך, Dante Ramos, twitter

ומה אומרת מומחית הנימוסין?

בכתבה שפורסמה בעניין ברשת פוקס, רואיינה מומחית הנימוסין ג'קלין ויטמור, שאמרה כי הדרך המנומסת לגשת למצב כזה היא באדיבות. "אפשר לטפל בכל דבר, אם אומרים את הדברים בחביבות", אמרה.

לדבריה, רק אם האדם בצד השני אינו פוסק מהתנהגותו, יש לפנות לקבל סיוע מאנשי צוות האוויר. "הייתי אומרת משהו כמו 'סליחה, השיער היפה שלך נכנס לי לקפה'", אמרה ויטמור. "כשאתה נשמע כאילו אתה מחפש את האינטרס של האדם האחר, זה הופך את העניין לכזה שאינו קשור רק אליך". ויטמור, שהיא בעצמה דיילת לשעבר, הסבירה שחשוב לנוסעים לשמור על מודעות מרחבית, שכן כיבוד המרחב האישי הוא נושא מרכזי בזמן טיסה.

עוד בוואלה!

הנקמה שחיכתה לנוסעת שהסתירה את המסך בטיסה

לכתבה המלאה
נוסעת הניחה את השיער על המושב מאחוריה. טיקטוק, צילום מסך
אפשר לומר: "סליחה, השיער היפה שלך נכנס לי לקפה". הנוסעת באג'יאן איירליינס/צילום מסך, טיקטוק

ילדים ללא שליטה

ויטמור הוסיפה כי יש עוד הפרות כללי התנהגות רבות שמתרחשות כאשר בני אדם נדחסים יחדיו לחלל הצפוף של מטוס. אלו יכולים לכלול הנחת רגליים על משענות המושב, השארת פסולת, האזנה למכשירים אלקטרוניים ללא אוזניות, אחסנת תיקי יד במרחבים שאינן מיועדים לכך, ניהול שיחות קולניות ומתן יד חופשית לילדים להתנהג ללא שליטה.

"אם אתה טס וילד בועט כל הזמן במושב שלך, תופס בחלק העליון של המושב שלך או חובט בשולחן המגש שמאחוריך, אנא הודע להורה של הילד שזה מפריע לך. עדיף שלא תטיל בעצמך את המשמעת על ילד של מישהו אחר. זו האחריות של ההורים לוודא שילדיהם לא יפריעו לאחרים - אבל אם זה קורה, התנצלו ונסו לתקן את המצב באופן הכי טוב שתוכלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully