וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה של התיירת בגבר שהתיישב קרוב מדי אליה בחוף

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 6:10

אישה כעסה שלאחר שהתמקמה בחוף מבודד הגיע גבר מבוגר ובחר להתיישב קרוב אליה ובהה בה. היא חיכתה לרגע שהוא יירדם וביצעה מהלך שגרם לסערה אמיתית בטיקטוק - כשלא מעט אנשים טענו שהיא פשוט הייתה צריכה לעזוב את המקום

הנקמה של הצעירה בגבר שהתיישב קרוב מדי אליה בחוף/KORYNNEC

אין כמעט אישה שלא חוותה הטרדה מגבר בשלב מסויים בחייה - החל ממבטים מחפיצים, דרך הצקות, הערות מיניות ועד מגע לא רצוי. כך שזה מובן שכשאישה מבלה במקום שנראה ריק, היא תהיה על הקצה.

זה מה שקרה למשתמשת הטיקטוק @korynnec שהשתזפה לה להנאתה בחוף ריק ונרדמה. כשהתעוררה היא נדהמה לגלות גבר זר שלמרות שהחוף היה ריק לגמרי הוא הניח את המגבת שלו במרחק שלושה מטרים ממנה, נשכב ובהה בה. אז היא החליטה לטפל בו בדרך שהתבררה כשנויה במחלוקת.

זה מה שהיא עשתה

@korynnec PROMISE I'll make u more uncomf then u make me, also my flat feet grip sand as good as a shovel #baywatch #handled ♬ Crazy Story, Pt. 3 - King Von

התגובה שלה

מושלמת
מוגזמת
6758 משתתפים

היא הביעה את התסכול שלה בקליפ שהפך לויראלי וצבר 6 מליון צפיות. היא צילמה את עצמה לבדה בחוף וכתבה בטקסט: "כשגבר מבוגר מחנה את עצמו 3 מטר ממני בחוף מבודד לגמרי בזמן שאני ישנה, ברור לי מה אני צריכה לעשות". הכוונה שלה היא לנקמה שהיא תכננה - כשנראה היה שהגבר נרדם, היא פתחה בריצה במהירות גדולה לכיוון המים, ץוך כדי שהיא בועטת בחול מאחוריה - שעף היישר לפנים של הגבר הישן שהתעורר כתוצאה מכך. "אני מבטיחה שאגרום לך יותר אי נוחות ממה שאתה גורם לי, גם רגלי השטוחות גורפות חול ממש כמו את חפירה", הוסיפה בכיתוב. הסרטון מסתיים כשהיא נמצאת במים והוא לוקח את המגבת שלו ועוזב.

רוב המגיבים הודו שזה בהחלט מוזר שהוא הניח את המגבת שלו כל כך קרוב אליה כשהחוף ריק. כמה מהמגיבים אפילו נבהלו מכך שהוא הסתכל עליה כשהיא ישנה. מנגד אחרים טענו כי אם זה גרם לה להרגיש שלא בנוח, היא הייתה צריכה לעזוב - כי החוף הוא לא בבעלותה ונראה שכל מה שהוא עשה היה להשתזף ולא הטריד אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully