וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושב בטיסה לא נראה כמו בפרסומת, והנוסע פוצה ב-12,600 דולר

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 9:13

הנוסע שטס בחברת אמירייטס, טען כי בעוד שבפרסומת נראה מושב עור שנפתח למיטה, הרי שהמציאות היתה שונה לחלוטין. חברת התעופה: "לא יכולים להתחייב על טיסה במטוס מדגם ספציפי"

טיסת הבכורה של אמירייטס לישראל, 23.6.22/צילום: שלומי הלר

נוסע ניו זילנדי בטיסה של אמירייטס, חברת התעופה מאיחוד האמירויות הנחשבת לאחת הטובות בעולם, פוצה בסכום של 12,600 דולרים, לאחר שטען כי החוויה שלו במחלקת הביזנס לא עמדה בציפיות, כפי שהוצגו באחת הפרסומות של החברה.

הדיילי מייל מדווח כי הנוסע, רופא מנתח בשם מארק מורגן, שילם יחד עם בת זוגו 13,000 דולרים עבור שתי טיסות במחלקת הביזנס, מאוקלנד שבניו זילנד אל לונדון. לאחר הטיסה, שנערכה באוגוסט האחרון, טען מורגן כי חברת התעופה הטעתה אותו בפרסומיה, ובשל כך הגיעו הצדדים לגישור.

מחלקת עסקים של אמירייטס. יח"צ Emirates,
החוויה לא עמדה בציפיות. מושב במחלקת עסקים של אמירייטס/יח"צ Emirates

לא עור, ולא מיטה

מורגן אף שיתף תצלומים שצילם במטוס, כמו גם קישורים לפרסומות הרלוונטיות של חברת התעופה. לפי אותם פרסומים, הוא היה אמור לצפות למושבים המרופדים בעור חלק וכן כאלו שמאפשרים שכיבה מלאה. לעומת זאת, הוא סיפר כי הוא ובת זוגו נאלצו לשבת על מושבים שהוגדרו על ידו "שחוקים". בנוסף, גם מערכת הבידור היתה לטענתו לקויה.

חברת התעופה הגנה על עמדתה וטענה כי על פי "האותיות הקטנות" בעת הרכישה, ישנן כמה תנאים באשר לטיסה במחלקת העסקים. כך למשל, החברה אינה מתחייבת להבטיח שימוש במטוס מדגם מסוים. בנוסף, טענו בחברה כי היא אינה יכולה לערוב לטיב מערכת הבידור, לאיכות המזון המוגש ולשירותי טיסה נוספים. "סייגים אלו מאפשרים לנו כחברה לתפקד ביעילות, בכך שהם מעניקים לנו מידה של גמישות בכל הקשור במורכבות המאפיינת טיסות בינלאומיות", נכתב בהצהרת החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בואינג 777 של אמירייטס. אמירייטס,
"סייגים אלו מאפשרים לנו לתפקד ביעילות, בכך שהם מעניקים לנו מידה של גמישות". אמירייטס/אמירייטס

"אנשים צריכים לדעת מה הם עומדים לקבל"

לורה מולר, המגשרת בין הצדדים, אמרה כי בית הדין הסכים עם מורגן והורה לחברת התעופה לפצות אותו. "מר מורגן טוען שהפרסומים השיווקיים של אמירייטס נועדו לפתות את הלקוחות ולהרחיקם מחברות תעופה אחרות, בכדי שאלו ירכשו מאמירייטס שירות שלמעשה כלל לא קיים", אמרה.

ד"ר מורגן אמר כי הוא מקווה שהמקרה שלו יהווה תקדים בעבור נוסעים ממורמרים אחרים שיתלוננו על מצבים דומים. "עבורם, (פיצוי) זה הוא פחות מטיפה בים", אמר. "יכולים להיות אלפי נוסעים בניו זילנד שהושפעו אף הם מהפרסומים, ויוכלו לטעון כעת את אותה טענה".

לאור ניצחונו האישי, הוסיף מורגן כי הוא מקווה שחברת התעופה תשנה כעת את פרסומיה. "אנשים צריכים לדעת מה הם עומדים לקבל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully