וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הדברים שלא כדאי לכם לעשות בחופי נודיסטים

מפתיע לגלות כי ברבים מחופי הנודיסטים בעולם, יש לא מעט חוקים וכללים נוקשים. קבלו את המדריך לנודיסט המתחיל (ואל תשכחו להצטייד בהמון קרם הגנה)

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

במקום ללכת שוב לאייפל: פארק הנודיסטים הראשון בפריז נפתח ב'פארק בויס דה וינסנס'/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מהוואי ועד מקסיקו, מיוון ועד קרואטיה - נדמה כי חופי הנודיסטים משגשגים ברחבי העולם. יש בהם רוח חופשית ויתרונות רבים, אך אם אתם "חדשים" בתחום, כדאי להכיר מראש כמה כללים חשובים, כדי לא להסתבך. אתר Smarter Travel מדווח כי מפתיע לגלות שברבים מחופי הנודיסטים בעולם, יש לא מעט חוקים וכללים נוקשים. הנה כמה מהחשובים שבהם.


עוד על נודיסטים:
אלו חופי הנודיסטים הכי טובים באירופה בכלל וביוון בפרט
השאירו את בגד הים בבית: ה-Airbnb של הנודיסטים
אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי
פריז משיקה את פארק הנודיסטים הראשון שלה וככה הוא נראה
הנודיסטים צדקו: מי שמתפשט בחופשה - יותר מאושר

אל תניחו הנחות מקדימות

מה מסתתר מאחורי צמד המילים Clothing-Optional? האם בגדים הם אופציה או שאולי העירום הוא אופציה? והאם יש הבדל בין השניים? במילים פשוטות, לפני שאתם מתפשטים, ודאו שאכן מדובר בחוף נודיסטים, כי המושג עשוי לבלבל. כך או אחרת, אם אינכם בטוחים - הישארו בבגד ים, מאחר שבמקומות רבים, התערטלות בפומבי עלולה לגרור קנסות ועונשים כבדים.

אל תשכחו לערוך תחקיר

אתרי נופש נודיסטים (הקרויים גם "נטורליסטים") מציעים חופשה שלמה נטולת בגדים, אז אם אתם בעניין, זה אולי עדיף מביקור חד-פעמי בחוף נודיסטים, שבו החוקים לא תמיד ברורים וידועים. הכל תלוי באופי החופשה שלכם. בכל מקרה, שימו לב שבכל אתר נופש שכזה הכללים עשויים להיות שונים, ורובם מיועדים למבוגרים בלבד (אם כי במקומות מסוימים בעולם, ישנם גם מתחמי נודיזם ידידותיים למשפחות). החוכמה היא להתוודע לרשימת הכללים לפני ההגעה, כדי להימנע מהפתעות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נודיסטים בחופשה. AP
בכל אתר נופש הכללים עשויים להיות שונים. נודיסטים בחופשה/AP

אל תבהו

ברגע שהגעתם אל חוף הנודיסטים, אל תבהו. וגם אל תצביעו, תגחכו או תצחקקו אל מול עירום של אחרים. כמובן, בשלב מסוים כולם מביטים אלו באלו, וזה קורה באופן טבעי. אתם שוחים, משחקים בפריזבי ועושים פעולות שמפגישות אתכם עם בני אדם אחרים. אך החשוב מכל הוא לשחק אותה קולים. בשלב מסוים, אחרי שתתרגלו לאווירה, הקוליות הזו תגיע אליכם בטבעיות.

אל תפתחו ציפיות גבוהות

בניגוד לאמונה הרווחת, רוב חופי הנודיסטים אינם מקומות נוטפי סקס, ואין בהם דמויות שנראו כאילו יצאו זה הרגע מירחוני עירום. העירום האנושי מגיע בכל הצורות, הגדלים והצבעים, אז אל תצפו ליותר מדי, אלא רק לבני אדם נורמליים, כמו כולנו.

חופשות נודיסטים צרפת. רויטרס
אל תצפו ליותר מדי, אלא רק לבני אדם נורמליים. נודיסטים בצרפת/רויטרס

אל תצלמו

הכלל החשוב מכל: לעולם, לעולם, לעולם אל תצלמו מישהו בחוף נודיסטים מבלי שקיבלתם אישור מפורש לעשות זאת. הדבר נכון לכל היעדים בעולם כולו - מחופי ים ועד פארקי נושא ואתרי מורשת, אך הוא נכון במיוחד במתחמי נודיסטים. שימו לב: לעתים, גם אם קיבלתם אישור מפורש מהאדם שמולכם, זה עדיין לא אומר שהצילום במקום מותר.

ואזהרה חשובה: כדאי לדעת שגם אם מישהו מבקש לצלם אתכם, וגם אם אין לכם כל בעיה עם זה - זכרו כי לעולם לא תדעו לאילו חלקים באינטרנט או ברשתות החברתיות עשויה להגיע תמונתכם.

אל תתפשטו באזורים ציבוריים מסוימים

בהתאם לחוקים ולכללים במדינות השונות, יכול להיווצר מצב שבו באזורים מסוימים באתרי הנודיסטים (אתרי נופש או חופי ים), חובה להיות לבושים. כך למשל במגרשי החנייה, בבתי הקפה, בחנויות וכן הלאה. כדי להיות בטוחים, קיראו היטב את השלטים וההוראות בכל אתר ואתר שאליו אתם מגיעים. כך למשל, באתרי נודיסטים רבים, יש צורך להתעטף במגבת כאשר יושבים במקומות מסוימים מעין אלו.

חופשות נודיסטים צרפת. רויטרס
אל תתפשטו באזורים ציבוריים, אלא אם מותר/רויטרס

אל תשכחו למרוח קרם הגנה

זה אולי לא חלק מהחוקים והתקנות, אבל זו עדיין עצה טובה למדי: האזורים המוצנעים שלכם, שאותם אתם חושפים בפני העולם, נחשפים גם לשמש. ומאחר שדברך כלל אזורים אלו מכוסים בבגדי ים, הם רגישים יותר לקרינת השמש - מה שדורש קרם הגנה. בחרו בתכשיר לעור רגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully